Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » za 11 apr 2015, 14:07

Ik heb geen voorkeur voor een bepaald type velg hooooooorrrr :whistle: :mrgreen: Moest vandaag nodig de schuur uitruimen.... en zomerwielen gemonteerd in de regen :(
Afbeelding

Afbeelding

Van links naar rechts, op de eerste foto, de Opel Corsa zomervelgen, op de tweede foto de winter velgen, daarna de 15inch Borbet A breedset 15x6 et35 en 15x7 et 25, daarnaast 16x7,5 et 35 ook weer Borbet A, daarnaast 17inchx7,5 Borbet A et35. Daarnaast de stalen golf velgen die ik als zomer velgen onder de polo heb liggen.

Het grappige is dat de 16inch borbet A velgen een veel dieper velgbed hebben dan de 17inch velgen.... geeft stof om over na te denken. twee 16inch velgen hebben nog banden er op zitten, en die zijn zo goed als de maat van de up, alleen beetje breeder, dus ik wil even kijken hoe dat lijkt onder de up.

Ik had nog even een vraagje. Ik meende dat een aantal hier de ruiten hebben laten tinten, en dat sommige ook forum prijzen hebben voor het blinderen van de UP! is er ook een bedrijf in Gelderland of Overijssel waar al goede ervaring mee is? eventueel in de omgeving Oss.
Wellicht is er al een topic voor?
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Tom Westendorp » za 11 apr 2015, 15:33

Borbet A in 17 inch! Heerlijk! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » wo 22 apr 2015, 14:01

Net contact gehad met de Volkswagen Dealer, De auto is binnen, ze zijn erg druk, volgende week vrijdag avond 1 mei een dag voor dat ik mijn verjaardag vier mag ik hem ophalen halleluja :P Wat zal ik deze komende dagen slecht slapen :P

:whistle:
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » do 30 apr 2015, 11:57

Nou de dealer heeft wat sneak peak foto's gestuurd :) morgen de auto ophalen we hebben door de weeks geen tijd dus dan maar op koopavond.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is een High up 3 deurs. Zijm waar we hem gekocht hebben doet altijd een logo bij het knipperlicht ik had al aangegeven bij de koop dat die er af moest, vergeten... dus dat moet ff aangepast worden nog. En ik zie geen navigatie op het dashboard staan, dat hoort toch bij de maps en more? of heb ik dit nu fout... of hebben ze dit er uitgelaten vanwege diefstal.... geen idee ik kan ook niet zien of het blauwe dashboard er in zit.... Maar goed leuk nieuws allemaal. kenteken is Girl Friend 984 Godzilla :P Het nieuwe type dus.
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Up-Jury » do 30 apr 2015, 13:34

UPsmurf schreef:En ik zie geen navigatie op het dashboard staan, dat hoort toch bij de maps en more? of heb ik dit nu fout... of hebben ze dit er uitgelaten vanwege diefstal.... geen idee ik kan ook niet zien of het blauwe dashboard er in zit....
Navigatie zit in een doos voor je om zelf uit te pakken. (tenzij je geen afdichtings klepje heb ;) ) Dashbord is blauw zo te zien.
Maar cool man, nog even doorbijten!

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » do 30 apr 2015, 13:41

Ik heb ook heel goedkoop een Volkswagen achterspoiler geskoord die moet dan nog even in de juiste kleur gespoten worden, en dan komen er ook wat andere dingen op (ter bescherming van de lak voornamelijk).. dan zal ik even goede foto's maken zondag.

ik ben de hele dag al vrolijk :P raar is dat :P
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Up-Jury » do 30 apr 2015, 14:50

UPsmurf schreef:Ik heb ook heel goedkoop een Volkswagen achterspoiler geskoord die moet dan nog even in de juiste kleur gespoten worden
Cool, ik heb er ook een op het oog maar moet nog even wachten tot ik weer wat gespaart heb. :oops:

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » do 30 apr 2015, 15:02

ik heb er voor een bieding 55 euro inclusief verzendkosten voor betaald, spuiten en monteren kost me waarschijnlijk 60euro. Nieuw kost die 150, mijn dealer wilde het voor 300 doen, en in Duitsland op Ebay is een bedrijf die hem voor 280 in de juiste VW kleur aflevert, hoef je hem alleen zelf te monteren. Op Upsociety.de staat er 1 in het zilver met wat krasjes (dus moet nieuw gespoten worden, nog niet gemonteerd, voor 130euro inclusief verzending (naar Duitsland). (ik woon 3km uit de grens, en mijn tante in Duitsland woont ook 3km van de grens, dus ik laat het bij haar komen en dan pik ik het op. scheelt al gauw 10 euro verzend kosten.

Dusss.
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Up-Jury » do 30 apr 2015, 20:18

Ik in juiste kleur incl.monteren 250 pleuries. Aar ik ben benieuwd hoe hij bij jou staat

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » do 30 apr 2015, 20:24

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:mrgreen:
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Tom Westendorp » do 30 apr 2015, 21:28

En? Heb je hem al?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » do 30 apr 2015, 21:30

morgen avond vandaag eerste foto's gekregen en het kenteken gekregen
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Tom Westendorp » do 30 apr 2015, 21:31

Top! Succes met wachten!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
JCC
Vagling liefhebber
Berichten: 244
Lid geworden op: za 01 feb 2014, 10:49

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door JCC » vr 01 mei 2015, 12:28

Veel plezier vanavond met je nieuwe UP! :character-smurfguy: :character-cookiemonster: :character-grover: :character-megaman: :greetings-wavingblue:

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » vr 01 mei 2015, 21:33

HEHE...... ;)

Afbeelding

Afbeelding

even 2 snelle foto's bij mijn broer gemaakt zondag wat aanpassingen maken en dan volgt de rest met de Nikon :)
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Vinniepilon » za 02 mei 2015, 07:05

Gefeliciteerd met je smurfmobiel! :D
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » zo 03 mei 2015, 14:55

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De auto is per ongeluk al een beetje vies geworden na ons eerste ritje en de opvolgende boswandeling :o :shock: :mrgreen:

Hij bevalt me goed. Hij is duidelijk wel langzamer, maar de auto voelt ook rustig aan mede door de stille motor, hierdoor heb je ook minder de behoefte om te gaan gassen. De snelweg op is nog wel een beetje mee-duwen, op de snelweg zelf is het prima. alleen met de voet mooi constant rijden is nog even wat lastig en op cruise controle loopt het ook mooi. We hebben vandaag door de binnenlanden gereden en op de snelweg en dan geeft hij aan dat ik 5/100 of 5,2/100 rijdt dus dat is wel ok. +/- 1:19,1, dat is dan net zo zuinig als de diesel die ik reed, alleen is dit veeeeeel goedkoper qua maandlasten.

Leuk van de nieuwe UP! is dat er nu wel aan de bestuurderskant beide ramen bediend kunnen worden, wat voorheen niet kon. Er zit schijnbaar ook een nieuwer type versnellingsbak in, met de achteruit op de plek van de 6 en het induwen wat VW altijd heeft volgens mij. Verder is het wel wennen dat je vaak een versnelling hoger mag rijden waarmee je dan met 1800 toeren aan het hobbelen bent. En voor mij als tamelijk klein persoon vergeleken bij Nijntje :P is die 3-deurs toch wel echt een uitkomst. Ik vind de opties waarvoor ik de High UP! gekozen heb, het ook wel waard, dikker stuur, blauw dashboard en andere stoel bekleding, en verder wat extra opties uiteraard. De parkeer sensoren is ook wel grappig. iedereen wilde even zien hoe het werkte :P. En natuurlijk die kleur, opvallend, maar tot nu toe vind iedereen hem heel erg gaaf. ook de velgen zijn leuk, nu er 2 mensen in de auto zitten (tijdens het uitleggen van alle knopjes) staat de auto ook mooi op de poten. Leeg staat die in tractor modes ondanks de 15mm verlaging die de High UP! heeft :P

Ik heb niet veel tijd gehad nog, vanochtend even geprobeerd het e.e.a. op de auto te zetten, alleen de instaplijsten is gelukt, over de andere dingen waren we het niet helemaal eens omdat de passing niet 'je van het' was. Onder het rijden trouwens totaal geen last gehad van de onderlip ik ben gewend om met een verlaagde auto te rijden daarnaast rij ik ook gewoon netjes dus geen probleem.
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
Gert
Vagling liefhebber
Berichten: 804
Lid geworden op: di 09 sep 2014, 21:07

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Gert » zo 03 mei 2015, 14:59

He, hoe kom je aan die mooie instaplijsten?

Die wil ik ook!
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » zo 03 mei 2015, 15:17

Ebay duitsland voor ± 60euro heb je ze binnen duitsland verzonden. (Mijn tante woont net iets over de grens waardoor dit voor mij gunstig is aan gezien ik net aan de andere kant van de grens woon)
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » ma 04 mei 2015, 19:41

Nou vandaag voor het eerst naar mijn werk gereden de hele rit tussen de 5/100 en 4,6/100 kunnen rijden (1:20 tot 1:21,5) er zit wat afwijking in uiteraard maar op zich wel heel tevreden over. Ik was een klein beetje bang dat ik zou merken op de snelweg dat het een klein motortje is maar ik kon het aan weinig merken allen toen ik achter een vrachtwagen zat en wilde meekomen in de snelle stroom was het wat lastig om in te halen, verder prima :)

Ik ben benieuwd wat aan het einde van de week de eerste tank beurt zegt.

Vandaag bij mijn collega solarplexis in de auto geïnstalleerd (plexiglas pasvorm platen die de achterruiten blinderen) ging super makkelijk en ziet er wel tof uit. als het in de winter te donker is kun je het er zo weer uithalen. Voor de UP! kost zo'n setje ongeveer 130euro (ebay Duitsland). Ik heb er even over na zitten denken, maar het is zwaarder dan tinten, en ik ben bang dat het wat vibraties gaat geven. daarnaast weet ik ook niet hoe het met uitzetten zit. wij gaan toch blinderen, en dan gelijk de hoedenplank er uit wat een k*t ding is dat. Ik heb al 4x moeten stoppen omdat die nog omhoog stond. :P
High UP! smurf blauw

Plaats reactie