Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
MauriceR.
Vagling liefhebber
Berichten: 479
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door MauriceR. » ma 30 mar 2015, 08:28

Ga eens praten met Meneer Sam in Apeldoorn: http://www.meneersam.nl/

Hij kan je Club-interieur wel realiseren!

M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » ma 30 mar 2015, 08:52

Ik ken MeneerSam al ik wilde mijn interieur van mijn Polo destijds bij hem laten doen. Omdat het toen alleen om de bestuurdersstoel ging, heb ik uiteindelijk een extra bijrijdersstoel gekocht en omgebouwd naar een bestuurdersstoel om het schuim te repareren. Ik denk dat ik gewoon eens wat van de stof bestel en een soort overlay maak van die stof, en dat er op maak om te testen of hij uberaubt tof is.

Al die dingen die ik heb opgenoemd staan op de wishlist, en ik moet heel goed met mijn vriendin overleggen wat ik 'mag' doen de eerste tijd, hij zit nog in de garantie en dealer onderhoud... en zij wil alleen dingen doen die functioneel zijn, zoals die strips toevoegen om de lak te beschermen bij het instappen en bij de kofferbak. Wellicht een arm steun, maar de rest... moeilijk verhaal hoor :P na de garantie komt het allemaal langzaam, hopelijk heb ik dan ook wat centjes gespaard. Daarnaast heb ik de velgen al liggen, dus als mijn spoke velgen nieuwe banden moeten hebben, komen er winterbanden op, en dan kan de borbet a de zomer velg worden. Maar mijn vriendin is dan ook wel weer zo als ze het tof vind helpt ze me ook weer. Ze is heel goed in stickerbombs maken, dat heeft ze ook voor mijn polo gedaan. dus als ze iets leuk vind komt het wel goed :P

Dat is het nadeel van een nieuwe auto vind ik persoonlijk, je zit met garanties e.d. en mag dus weinig doen, maar goed omdat ik zoveel kilometers rij bied het ook veel voordelen dus daar voor doen we het dan maar .... dat is het nadeel als je niets standaard kunt laten :P

Daarnaast hebben we met het oog op de toekomst 2 jaar terug een huis gekocht die wat groter is, mochten er ooit mini varianten van onszelf komen, maar goed dat betekend gewoon dat alles duurder is als je iets aan je huis gaat/laat doen, en we hebben nog zat te klussen dus voorlopig is het nog prioriteiten stellen :) Maar ik denk dat dit voor de meeste van ons wel geld :P
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » di 31 mar 2015, 10:52

Net reactie van de dealer gehad, deze week wordt de auto gemaakt waarschijnlijk is hij week 16 in Nederland. :) :mrgreen:
High UP! smurf blauw

Altos
Vagling liefhebber
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 14 apr 2014, 15:00

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Altos » di 31 mar 2015, 12:10

Welkom hier, ik lees net pas je voorstelling.
Leuke ideeën heb je...nu maar hopen dat ie snel komt!

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » wo 01 apr 2015, 20:57

De eerste onderdelen zijn besteld... allemaal ter bescherming van de lak (rvs instap lijsten, transparant tape voor de kofferbak en een rvs achterklep strip.

Afbeelding
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » za 04 apr 2015, 21:07

Poe ik blijf maar twijfelen,... borbet A randen polijsten en harten goud spuiten, of de hele velg zilver spuiten.. Voorbeeld foto's hieronder ter inspiratie..

(ja het is een volvo, maar de kleur blauw lijkt aardig op die van de up!)
Afbeelding
Afbeelding

de kleur goud die ik tof vind.
Afbeelding
Afbeelding

Ik wil eventueel zilver accenten aanbrengen en ik denk dat goud velgen je enorm beperkt, daarnaast moet de kleur precies goed zijn anders vind ik het geen porum.... Zilver in combinatie met deze kleur blauw vind ik echt verrassend mooi, en andere mogelijkheden (qua kleur accenten) blijven veel meer open (en is goedkoper...)


i do not know yet...

Afbeelding
dit zijn mijn 15inch versies voor de polo (staggered 6j voor 7j achter)(worden vervangen door 16inch wellicht)
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Tom Westendorp » za 04 apr 2015, 21:09

Dat goud is wel heel erg cool!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
JCC
Vagling liefhebber
Berichten: 244
Lid geworden op: za 01 feb 2014, 10:49

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door JCC » za 04 apr 2015, 22:34

Zilver lijkt me mooier dan goud met deze combinatie.

Wat denk je van glimmend licht grijs? Of eigenlijk zilver zonder mettalic.
Voor als je wat anders wilt.

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » ma 06 apr 2015, 07:03

Die onderste foto van de borbet a velgen die ik al heb liggen is Volkswagen velgen grijs, die kleur wordt het dan nu weer, bij de 15 inch set is er echter een soort van kale lip die iets gepoetst is en vervolgens blank afgespoten is, meer werk, maar niet het resultaat dat ik wilde, dus ik zit er aan te denken om nu gewoon de hele velg grijs te doen.

Op de vorige pagina kun je wel zien hoe het er onder de polo uitziet. (de 15inch variant dan) ga als het dadelijk mooi weer is de schuur op ruimen en dan zal ik de sets wel naast elkaar leggen.

Ik gooi de velgen eerst even op een balanceer machine kijken of ze allemaal recht zijn, en dan laat ik ze alle 8 in een keer spuiten (16 en 17 inch set).
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Tom Westendorp » ma 06 apr 2015, 19:54

Keep us posted! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » di 07 apr 2015, 20:28

grrrr de eerste onderdelen zijn binnen onderdeel 1 gelijk verkeerd AAAAHHHH :P de rest is wel goed pfft, hopen dat ik hem mag houden kan ik hem hier voor een leuk prijsje verkopen dus maar even afwachten.

Ik heb van sommige mensen gezien dat ze van Volkswagen bericht kregen als de auto gebouwd was, of in Nederland was, of klaar stond om af te halen ik krijg hier niets van of moet je de dealer dan gewoon achter de broek aan zitten :P
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » wo 08 apr 2015, 19:33

Dit had ik nog in gedachte, ik had het nog niet gezien :)

Afbeelding
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
Ruben
Donateur member
Berichten: 165
Lid geworden op: do 05 feb 2015, 22:11
Locatie: Zwolle

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Ruben » wo 08 apr 2015, 19:40

Je moet inderdaad even de dealer bellen, de verkoper kan zo de orderstatus opvragen. Ze kunnen zo zien in welke week de up gebouwd wordt.
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » wo 08 apr 2015, 19:45

Oke goed om te weten. wij hebben zo'n mijn Volkswagen website doorgekregen maar daar kan ik het niet op vinden. Die wordt dus waarschijnlijk pas actief als er daadwerkelijk een auto is. De auto is als het goed is vorige week gebouwd en wordt aankomende week in Nederland geleverd. ik denk de week er na ophalen. Hebben we dus wel een heel nieuw kenteken :) die is vorige week ingegaan meende ik.
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Tom Westendorp » wo 08 apr 2015, 20:07

Man wat gaaf! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » wo 08 apr 2015, 20:09

hoe meer ik er naar kijk hoe vetter ik het vind. mare dit kan ik thuis niet verkopen vrees ik :P
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Tom Westendorp » wo 08 apr 2015, 20:13

Vaak ben je te bang. :mrgreen:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » wo 08 apr 2015, 20:18

HHAHAHAAHA :D :lol: :mrgreen: :whistle:
High UP! smurf blauw

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door Tom Westendorp » wo 08 apr 2015, 20:24

Wrappen zou ook nog een optie kunnen zijn. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: Even voorstellen UPsmurf (maarten)

Bericht door UPsmurf » wo 08 apr 2015, 20:28

Ja maar ik rij nu al in een mat rode polo met blauwe magic colour verlichting dussss.... dadelijk denken ze nog dat ze ook kaartjes kunnen kopen :p (voor het circus :whistle: )
High UP! smurf blauw

Plaats reactie