Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door MuziekUP » za 08 mar 2014, 22:52

Bij deze een paar foto's van mijn Groove Up, net gewassen en nog op Waffle velgen met winterbanden.
Ben benieuwd hoeveel Up's in Hot Orange er rondrijden......, ik ben er nog geen tegen gekomen, maar ben nog steeds erg blij met mijn keuze voor deze kleur! ;)
Bijlagen
VW Up (interieur 1).jpg
VW Up (interieur 1).jpg (89.7 KiB) 3371 keer bekeken
VW Up (interieur 2).jpg
VW Up (interieur 2).jpg (79.61 KiB) 3371 keer bekeken
VW Up (zijkant).jpg
VW Up (zijkant).jpg (126.15 KiB) 3371 keer bekeken
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door Pop Up! » zo 09 mar 2014, 08:31

Ziet er goed uit! En ja het blijft een mooie aparte kleur!!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door Menaz » zo 09 mar 2014, 09:39

Mooie uitzondering op alle witte en zwarte versies! :clap:
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Re: Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door MuziekUP » zo 09 mar 2014, 20:14

Menaz schreef:Mooie uitzondering op alle witte en zwarte versies! :clap:
Haha, bedankt, ja die zie je erg veel (met name wit), dus een keer iets anders is niet verkeerd denk ik.
En trouwens de nieuwe Jaguar F-type wordt in een vergelijkbare kleur geleverd, dus bevind ik me in goed gezelschap ;)
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door GunSpeed » ma 10 mar 2014, 09:37

Ik vind het in elk geval een geweldige kleur :music-rockout:
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Re: Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door MuziekUP » ma 10 mar 2014, 11:48

GunSpeed schreef:Ik vind het in elk geval een geweldige kleur :music-rockout:
Bedankt :D

Mijn vorige auto's waren meestal zwart, heb het ook nu overwogen, maar toch voor een frissere kleur gekozen in combi met de Groove uitvoering en zoals reeds eerder gezegd heb ik er geen spijt van. In het echt is de kleur nog mooier dan op de foto (dieper, "roder", afhankelijk van lichtinval e.d.)
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

GasDwerg
Vagling liefhebber
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 07 aug 2013, 21:23

Re: Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door GasDwerg » di 11 mar 2014, 01:33

x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.

liem01
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: za 22 mar 2014, 14:58

Re: Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door liem01 » za 22 mar 2014, 15:03

Kan iemand mij zeggen of het Fender geluidssysteem echt de moeite waard is, of maakt niet zo'n verschil met de gewone UP's ?

liem01
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: za 22 mar 2014, 14:58

Re: Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door liem01 » za 22 mar 2014, 15:05

Of kan ik ipv een Groove, beter voor een High up gaan ?

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door Tom Westendorp » za 22 mar 2014, 15:12

Erg gave foto's! :D Heerlijk kleurtje! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

liem01
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: za 22 mar 2014, 14:58

Re: Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door liem01 » za 22 mar 2014, 18:54

Heel mooi !!!

Hoe bevalt het geluidssysteem ??

Groovejunk
Vagling liefhebber
Berichten: 268
Lid geworden op: za 21 dec 2013, 13:11

Re: Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door Groovejunk » zo 23 mar 2014, 08:49

liem01 schreef:Kan iemand mij zeggen of het Fender geluidssysteem echt de moeite waard is, of maakt niet zo'n verschil met de gewone UP's ?
Wellicht het beluisteren waard bij de dealer? En als je echt op geluid gesteld bent, dan is dat Fender ook niet jouw 'cup of tea' ;)


@ TS : mooie kleur! 8-)

Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Re: Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door MuziekUP » zo 23 mar 2014, 15:55

liem01 schreef:Heel mooi !!! Hoe bevalt het geluidssysteem ??
Het geluid in de Groove bevalt goed, is een stuk beter dan standaard.
Maar als je na aanschaf van een Up nog meer geld wilt spenderen, dan is er natuurlijk beter geluid in te bouwen.
Ik zit niet de hele dag in de auto en luister thuis meer naar muziek, ik besteed daarom mijn geld liever aan mijn stereo thuis dan aan (nog) beter geluid in de auto........

De keuze voor mijn auto is niet alleen bepaald door de Fender installatie, maar van belang waren verder ook de kleur (Hot Orange+zwarte spiegels), de zilveren Triangle velgen, de extra's en het interieur: fraaie bekleding en de bijpassende striping/stiksels e.d.
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door Tom Westendorp » zo 23 mar 2014, 16:29

MuziekUP schreef:
liem01 schreef:Heel mooi !!! Hoe bevalt het geluidssysteem ??
Het geluid in de Groove bevalt goed, is een stuk beter dan standaard.
Maar als je na aanschaf van een Up nog meer geld wilt spenderen, dan is er natuurlijk beter geluid in te bouwen.
Ik zit niet de hele dag in de auto en luister thuis meer naar muziek, ik besteed daarom mijn geld liever aan mijn stereo thuis dan aan (nog) beter geluid in de auto........

De keuze voor mijn auto is niet alleen bepaald door de Fender installatie, maar van belang waren verder ook de kleur (Hot Orange+zwarte spiegels), de zilveren Triangle velgen, de extra's en het interieur: fraaie bekleding en de bijpassende striping/stiksels e.d.
Ik denk ook dat als je een Groove up! koopt je er niet van uit moet gaan dat je het beste van het beste in de auto hebt zitten. Het zal zeker veel beter presteren dan een standaard radio maar het moet allemaal tegen zo laag mogelijke kosten geproduceerd worden in tegenstelling tot een producent die zich louter op audio toelegt en gaat voor de hoogst mogelijke kwaliteit.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Kneeke
Vagling liefhebber
Berichten: 125
Lid geworden op: zo 09 sep 2012, 16:03

Re: Foto's van mijn Groove Up, net gewassen

Bericht door Kneeke » za 19 apr 2014, 08:43

Mooie up! Mooie kleur..

Plaats reactie