Groove Up! (Show off)

Laat hier je nieuwe trots zien.
Michiel
Forum newbie
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 24 nov 2013, 22:13

Re: Groove Up! (Show off)

Bericht door Michiel » zo 18 mei 2014, 11:01

vwlars schreef:Ik heb voor mijn auto 85 euro betaald voor het poetsen van de auto bij aflevering. Maar volgens mij hadden ze met een schuurspons gepoetst. In de showroom blinkte het wel maar in de zon zat hij helemaal onder de swirls. Gelijk diezelfde week maar zelf aan de slag gegaan. Zie dat het bij jou ook een hele verbetering is :lol:
Ik durf in de zon niet eens meer naar de lak te kijken, vol met krassen terwijl deze nog nooit door de wasstraat is geweest!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Riddick
Vagling liefhebber
Berichten: 392
Lid geworden op: zo 05 mei 2013, 20:53

Re: Groove Up! (Show off)

Bericht door Riddick » zo 18 mei 2014, 11:33

Als ik een Groove up! zou kopen dan zou het er één in Oranje zijn.
De driecilinder motor is het enige wat mijn tegen houd, rijd voor geen meter naar mijn mening, niet vooruit te branden.

Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Re: Groove Up! (Show off)

Bericht door MuziekUP » wo 21 mei 2014, 21:29

Riddick schreef:Als ik een Groove up! zou kopen dan zou het er één in Oranje zijn.
De driecilinder motor is het enige wat mijn tegen houd, rijd voor geen meter naar mijn mening, niet vooruit te branden.
Oranje is wat anders dan het standaard zwart en, tegenwoordig, wit. Ben echter ook wel weer blij dat ik een van de weinigen ben met een oranje Up. Heb de auto sinds begin dit jaar en ben sindsdien 'in het wild' slechts twee andere oranje Up's tegengekomen!

Ach, als ik een raceauto had willen kopen, had ik geen Up gekocht en met 60pk tegen <900 kg komt de auto vlot genoeg van zijn plaats..........
Belangrijker is dat de auto relatief stil en comfortabel is. Grootste minpunt is de niet-automatische airco, de "airco" die er nu inzit hadden ze van mij weg mogen laten, ik doe het panoramodak wel open indien ik frisse lucht wil.
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Groove Up! (Show off)

Bericht door Tom Westendorp » wo 21 mei 2014, 22:11

Menaz schreef:Met die bestickering zou ik de logo's eraf halen. Oogt een beetje druk zo. Bovendien gaat allen aandacht dan naar de stickers. :)
Goede tip! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Michiel
Forum newbie
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 24 nov 2013, 22:13

Re: Groove Up! (Show off)

Bericht door Michiel » vr 23 mei 2014, 11:34

@Nijntje, de glaze die ik heb gebruikt die werkt prima, 3 maanden geleden aangebracht met poetsbeurt auto en het zit er nog prima op.

@Riddick, zoals MuziekUp ook al aangeeft, als ik snel wil optrekken had ik een andere auto gekozen, niet vooruit te branden ben ik dan ook totaal niet met je eens.

@Menaz, het is een lease auto, kan dus niks van de klep afhalen.
Afbeelding

Plaats reactie