Ff voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Rooie Up GTI
Forum newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: do 02 mar 2023, 08:58

Ff voorstellen

Bericht door Rooie Up GTI » do 02 mar 2023, 09:20

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jordi 26 jaar en sinds kort in het bezit van een rode VW Up GTI. Leuk om al het enthousiasme te zien rond deze auto op dit forum.

In het verleden al een paar leuke auto’s gehad waaronder een Twingo RS ph2 en een MK8 Fiesta ST maar toch altijd een zwak gehad voor kleine “snelle” auto’s. Na een tijdje geen eigen auto te hebben ging het toch weer kriebelen. Aangezien ik in de mooie stad Rotterdam woon was ik deze keer ook weer opzoek naar een kleine auto.

Hiervoor deelde ik een tijdje een Skoda Citigo Monte Carlo met mijn moeder en die beviel best goed. Alleen het geduld dat je moest opbrengen als je iets wilt inhalen vond ik een nadeel. Vanuit deze hoek ben
ik toen gaan zoeken naar een Up Tsi of een Up GTI en uiteindelijk een Rode Up GTI gevonden.

De Up GTI is niet standaard meer hij heeft een frontlipje, LED verlichting, andere pookknop en een Racingline turbo inlet en filter.
Op de planning staat een Milltek downpipe op de standaard uitlaat en stage 2 afstellen.

Onderstaand een aantal foto’s en ook nog een combinatie met de Citigo Monte Carlo. Joe!
Bijlagen
E9ABC0C9-BC3B-4311-A502-99B2EF706BCC.jpeg
AFF6B043-40E2-42EE-B91D-6DCF5BDD943B.jpeg
733FA085-3AE5-43A2-A115-2F22805FE6DC.jpeg

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1390
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Ff voorstellen

Bericht door Up!grade TSI » do 02 mar 2023, 09:46

Rooie Up GTI schreef:
do 02 mar 2023, 09:20
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jordi 26 jaar en sinds kort in het bezit van een rode VW Up GTI. Leuk om al het enthousiasme te zien rond deze auto op dit forum.

In het verleden al een paar leuke auto’s gehad waaronder een Twingo RS ph2 en een MK8 Fiesta ST maar toch altijd een zwak gehad voor kleine “snelle” auto’s. Na een tijdje geen eigen auto te hebben ging het toch weer kriebelen. Aangezien ik in de mooie stad Rotterdam woon was ik deze keer ook weer opzoek naar een kleine auto.

Hiervoor deelde ik een tijdje een Skoda Citigo Monte Carlo met mijn moeder en die beviel best goed. Alleen het geduld dat je moest opbrengen als je iets wilt inhalen vond ik een nadeel. Vanuit deze hoek ben
ik toen gaan zoeken naar een Up Tsi of een Up GTI en uiteindelijk een Rode Up GTI gevonden.

De Up GTI is niet standaard meer hij heeft een frontlipje, LED verlichting, andere pookknop en een Racingline turbo inlet en filter.
Op de planning staat een Milltek downpipe op de standaard uitlaat en stage 2 afstellen.

Onderstaand een aantal foto’s en ook nog een combinatie met de Citigo Monte Carlo. Joe!
Welkom Jordi, goede keuze 8-)
Veel plezier ermee, mooie mods en mooie plannen 👌🏻
Groeten Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e) 🚗

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Ff voorstellen

Bericht door damianw26 » do 02 mar 2023, 14:52

Welkom! Leuke autohistorie, de mk8 ST blijft geweldig. Veel plezier met de gti, na je plannen is het weer een totaal andere auto!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Rooie Up GTI
Forum newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: do 02 mar 2023, 08:58

Re: Ff voorstellen

Bericht door Rooie Up GTI » do 02 mar 2023, 18:17

Up!grade TSI schreef:
do 02 mar 2023, 09:46
Rooie Up GTI schreef:
do 02 mar 2023, 09:20
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jordi 26 jaar en sinds kort in het bezit van een rode VW Up GTI. Leuk om al het enthousiasme te zien rond deze auto op dit forum.

In het verleden al een paar leuke auto’s gehad waaronder een Twingo RS ph2 en een MK8 Fiesta ST maar toch altijd een zwak gehad voor kleine “snelle” auto’s. Na een tijdje geen eigen auto te hebben ging het toch weer kriebelen. Aangezien ik in de mooie stad Rotterdam woon was ik deze keer ook weer opzoek naar een kleine auto.

Hiervoor deelde ik een tijdje een Skoda Citigo Monte Carlo met mijn moeder en die beviel best goed. Alleen het geduld dat je moest opbrengen als je iets wilt inhalen vond ik een nadeel. Vanuit deze hoek ben
ik toen gaan zoeken naar een Up Tsi of een Up GTI en uiteindelijk een Rode Up GTI gevonden.

De Up GTI is niet standaard meer hij heeft een frontlipje, LED verlichting, andere pookknop en een Racingline turbo inlet en filter.
Op de planning staat een Milltek downpipe op de standaard uitlaat en stage 2 afstellen.

Onderstaand een aantal foto’s en ook nog een combinatie met de Citigo Monte Carlo. Joe!
Welkom Jordi, goede keuze 8-)
Veel plezier ermee, mooie mods en mooie plannen 👌🏻
Groeten Erik
Dankjewel! 👌🏻

Rooie Up GTI
Forum newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: do 02 mar 2023, 08:58

Re: Ff voorstellen

Bericht door Rooie Up GTI » do 02 mar 2023, 18:21

damianw26 schreef:
do 02 mar 2023, 14:52
Welkom! Leuke autohistorie, de mk8 ST blijft geweldig. Veel plezier met de gti, na je plannen is het weer een totaal andere auto!
Dankjewel! Ja de ST was zeker een leuke auto waar je bizar hard de bocht mee om kan en veel lol mee kan beleven. Gaat helemaal goed komen en ik ben benieuwd hoe die rijdt na alle plannen.

Plaats reactie