Voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Brooklands
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 02 jan 2023, 23:33
Locatie: N-W Overijssel

Voorstellen

Bericht door Brooklands » di 03 jan 2023, 13:35

Goedemiddag Up rijders,

Sinds gisteren nieuw op dit forum. Wij zijn sinds 2017 in bezit van een BMW X1 (2016) en een Up (2015) en sinds 2004 hebben we een MGTF 1.8I 135 roadster voor de zomermaanden.
In de loop van dit jaar kan er eentje voor dagelijks gebruik weg. Was de BMW heel lang favoriet om te blijven komt daar nu toch enige verandering in. Beide auto's rijden opgeteld minder dan 10.000 km per jaar dus misschien de auto wegdoen die zonder te rijden het duurst is.
Beide weg doen en een Up GTI ervoor in de plaats lijkt mij ook wel leuk. Ik vind de GTI namelijk steeds mooier. Maar ik twijfel omdat het model er al zolang is. Zit er misschien al een nieuw model aan te komen?

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Voorstellen

Bericht door Autheo » wo 04 jan 2023, 01:24

Brooklands schreef:
di 03 jan 2023, 13:35
Goedemiddag Up rijders,

Sinds gisteren nieuw op dit forum. Wij zijn sinds 2017 in bezit van een BMW X1 (2016) en een Up (2015) en sinds 2004 hebben we een MGTF 1.8I 135 roadster voor de zomermaanden.
In de loop van dit jaar kan er eentje voor dagelijks gebruik weg. Was de BMW heel lang favoriet om te blijven komt daar nu toch enige verandering in. Beide auto's rijden opgeteld minder dan 10.000 km per jaar dus misschien de auto wegdoen die zonder te rijden het duurst is.
Beide weg doen en een Up GTI ervoor in de plaats lijkt mij ook wel leuk. Ik vind de GTI namelijk steeds mooier. Maar ik twijfel omdat het model er al zolang is. Zit er misschien al een nieuw model aan te komen?
Welkom op het forum! Denk niet dat je je hoeft af te vragen of er een nieuw model aankomt. Van de Vaglings zijn de Skoda Citigo en de Seat Mii al uit het gamma verwijderd, alleen de up! wordt nog verkocht. Maar in het A-segment verdwijnen steeds meer modellen, omdat het de fabrikanten te weinig winst oplevert. Ik kan me niet voorstellen dat de up! en zeker de GTi nog een opvolger krijgen, dus zo lang ze nog te koop zijn zou ik niet aarzelen als je er in geïnteresseerd bent.

Gebruikersavatar
Ozzy
Vagling liefhebber
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 21 mar 2022, 11:59
Locatie: Deventer

Re: Voorstellen

Bericht door Ozzy » do 05 jan 2023, 01:32

Welkom op het forum
Seat Mii Sport Dynamic 1.0 MPI 60pk

Brooklands
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 02 jan 2023, 23:33
Locatie: N-W Overijssel

Re: Voorstellen

Bericht door Brooklands » zo 15 jan 2023, 21:24

Autheo schreef:
wo 04 jan 2023, 01:24
Ik kan me niet voorstellen dat de up! en zeker de GTi nog een opvolger krijgen, dus zo lang ze nog te koop zijn zou ik niet aarzelen als je er in geïnteresseerd bent.
Ik zie zojuist dat een nieuwe Up GTI al niet meer besteld kan worden. Deze uitvoering is uit de keuzelijst verdwenen.

Gebruikersavatar
OnlyWay=Up!
Vagling liefhebber
Berichten: 263
Lid geworden op: wo 25 aug 2021, 17:14
Locatie: Rotterdam

Re: Voorstellen

Bericht door OnlyWay=Up! » wo 18 jan 2023, 20:15

Brooklands schreef:
zo 15 jan 2023, 21:24
Autheo schreef:
wo 04 jan 2023, 01:24
Ik kan me niet voorstellen dat de up! en zeker de GTi nog een opvolger krijgen, dus zo lang ze nog te koop zijn zou ik niet aarzelen als je er in geïnteresseerd bent.
Ik zie zojuist dat een nieuwe Up GTI al niet meer besteld kan worden. Deze uitvoering is uit de keuzelijst verdwenen.
Klopt inderdaad, de Up! gaat er eind dit jaar volledig uit.
Er staan trouwens nog best wat GTI's op voorraad hoor, keuze zat!
EX: '17 UP! TSI

Plaats reactie