VW Up!, wat anders

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Dutch Finnatic
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: di 21 jan 2020, 12:38

VW Up!, wat anders

Bericht door Dutch Finnatic » di 21 jan 2020, 13:15

Hallo,

Dutch hier. In bezit van een witte Up! uit 2012. Bij aankoop ruim 140.000 op de teller, inmiddels is daar 15.000 bij gekomen.

Nou ja, in bezit... gekocht voor dochter, haar eerste auto. Ze kan er dagelijks mee op en neer rijden van Hoogeveen naar Zwolle. Zelf ben ik eigenlijk nooit zo VW-minded geweest maar zolang je niet op de achterbank hoeft te zitten, heb ik nog weinig problemen gemerkt.

Ik kom hier voor een specifieke vraag over navi & audio (zal het zo posten) maar misschien komen er nog andere raadsel en/of wensen naar voren.

(ik merk dat hier dezelfde forum-techniek wordt gebruikt als op Autoweek, dus weinig foto's te verwachten van mijn kant :( )

Gebruikersavatar
Niels
Forum newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 08 jan 2020, 16:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: VW Up!, wat anders

Bericht door Niels » di 21 jan 2020, 20:28

Welkom!

Foto's kun je heel makkelijk uploaden via bijvoorbeeld ImgBB. Na het uploaden kopieer je een van de BB insluitcodes en deze plak je hier op het forum (of op Autoweek ;)).
SEAT MII 1.0 60PK ECOMOTIVE CHILL OUT
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wilocat
Vagling liefhebber
Berichten: 248
Lid geworden op: za 23 mar 2019, 18:12
Locatie: Almelo

Re: VW Up!, wat anders

Bericht door Wilocat » do 23 jan 2020, 21:59

Welkom
Afbeelding
Afbeelding
High Up TSI uit 2017
stage 1 getund door VAG Techniek
Beats audio
17 inch Polygon zomervelgen plus spoorverbreders Met Goodyear Efficient Grip Performance 195-40 17 zomerbanden
15 inch Waffle wintervelgen met Barum Polaris 185-55-15 winterbanden

Dutch Finnatic
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: di 21 jan 2020, 12:38

Re: VW Up!, wat anders

Bericht door Dutch Finnatic » za 25 jan 2020, 11:50

Niels schreef:
di 21 jan 2020, 20:28
Welkom!

Foto's kun je heel makkelijk uploaden via bijvoorbeeld ImgBB. Na het uploaden kopieer je een van de BB insluitcodes en deze plak je hier op het forum (of op Autoweek ;)).
Ik heb dat op Autoweek veelvuldig gedaan via Photobucket. Die vroeg daarover op een gegeven moment een paar honderd dollar voor. Na die tijd nog niet weer aangemeld bij zo'n service...

Plaats reactie