UpYan stelt zich voor

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
UpYan
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 dec 2019, 04:44

UpYan stelt zich voor

Bericht door UpYan » wo 18 dec 2019, 06:05

Hoi allemaal, ook ik wil me even voorstellen.

Afgelopen zaterdag heb ik mijn eerste Up! gekocht. Nee niet mijn eerste VW. Mijn vorige VW was een Polo 1.2 TDI Blue Motion comfortline uit 2011. Maar op een mooie zaterdag dus ingeruild voor een zwarte high Up uit 2014. Downsizen zoals dat zo mooi heet. (of toch niet?) Ik heb hem nog niet maar hij wordt komende vrijdag geleverd. Als ik dan foto's gemaakt heb komen die wel in het mijn auto topic.

Wie ben ik? Yan <----- Mijn naam fancy geschreven. Al wat ouder want geboren in de 50er jaren getogen in de zestiger jaren en opgegroeid in de seventies. (met nog de kever dus) Geboren en getogen in de regio tussen Kampen en Zwolle maar woon al ruim vijfentwintig jaar deep down south. Wat wil zeggen ver, ver, ver beneden de grote rivieren. Mijn G is zelfs een beetje zacht geworden.

Waarom de switch naar de Up? Aan de Polo zaten nogal grote kosten aan te komen volgend jaar. Koppeling, distributieriem, grote beurt en 4 nieuwe banden. Dan praat je al gauw over een serieus bedrag. Daarnaast was ik minder tevreden over het verbruik van de auto. Ik denk gemiddeld 1 op 17. Da's niet goed voor een diesel. Daarnaast zit de diesel op dit moment natuurlijk een beetje in het verdomhoekje. Ook wilde ik de maandelijkse kosten wat terug brengen en ik hoop dat dat met de Up lukt. Scheelt sowieso al 50 euro wegenbelasting per maand maar de brandstofkosten zullen waarschijnlijk iets hoger liggen door de duurdere benzineprijs. Ik ben echt benieuwd naar het verbruik van de Up.

Wat zoek ik hier op het forum? Gezellige mede Uppers natuurlijk! En vooral ook informatie over de Up. Heb hier afgelopen week al wat rond gekeken en er valt nog genoeg te doen aan mijn Up. Ik zal wel eens een wishlist maken. ;)

Nou ja jullie weten nu een beetje over mij. Wie weet ontmoet ik jullie wel eens op een Up meeting. (nieuwjaarsmeeting?)

Greetzzz, Yan.

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: UpYan stelt zich voor

Bericht door Autheo » wo 18 dec 2019, 08:01

Welkom UpYan!
Succes met wachten tot vrijdag, daarna horen we wel of het toch up!sizen blijkt te zijn ;)

Gebruikersavatar
Wilocat
Vagling liefhebber
Berichten: 248
Lid geworden op: za 23 mar 2019, 18:12
Locatie: Almelo

Re: UpYan stelt zich voor

Bericht door Wilocat » wo 18 dec 2019, 20:03

Welkom UpYan, veel plezier met je Up vanaf vrijdag.
Afbeelding
Afbeelding
High Up TSI uit 2017
stage 1 getund door VAG Techniek
Beats audio
17 inch Polygon zomervelgen plus spoorverbreders Met Goodyear Efficient Grip Performance 195-40 17 zomerbanden
15 inch Waffle wintervelgen met Barum Polaris 185-55-15 winterbanden

UpYan
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 dec 2019, 04:44

Re: UpYan stelt zich voor

Bericht door UpYan » do 19 dec 2019, 19:52

Dankjewel Autheo en Wilocat.

Nog 1 nachtje slapen en 8 uur werken. ;)

Gebruikersavatar
NickAlan
Vagling liefhebber
Berichten: 213
Lid geworden op: vr 27 apr 2018, 15:48
Locatie: Groningen

Re: UpYan stelt zich voor

Bericht door NickAlan » vr 20 dec 2019, 07:47

Welkom!
VOLKSWAGEN up! Beats 2018
75pk, Beatsaudio, Bi-LED 5700K, schuifdak, 16" La Boca White velgen.

Insta: dutch_upbeats

Afbeelding

Plaats reactie