Weer een extra Up! in Flevoland

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
ThinkUP
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 27 jul 2018, 20:34

Weer een extra Up! in Flevoland

Bericht door ThinkUP » za 11 aug 2018, 13:44

Hallo allemaal,

Ik ben Niels, 32 jaar en woon in Biddinghuizen.
Al jaren ben ik te zien in een VW, daar ligt ook mijn passie in auto's.
Ik heb vele meetings mogen bezoeken waaronder W'see in Oostenrijk.
Omdat prioriteiten veranderen hebben we er voor gekozen een andere en kleinere auto te kopen.
Snel wist ik dat ik een VW zou willen blijven rijden, en ben daarom op zoek gegaan naar een Up!
Toch wou ik er niet veel op achteruit gaan met opties, dat leek mij een lastige opgave met het uitzoeken van een Up! binnen ons budget.
Echter stond ik er van te kijken hoe rijk vele VW Up's waren uitgerust.
Uiteraard had ik eisen, zoals weinig km's, bluetooth, airco, lederen stuurwiel en bij voorkeur een panorama schuifdak :mrgreen:
Laat ik na even zoeken een leuk adres hebben kunnen vinden in Emmer-compascuum.
Na een goed telefoongesprek met de eigenaar heb ik een afspraak gemaakt om daar een High Up! White te bezichtigen.
Eenmaal aangekomen bij Up center Noord-Nederland stond ik te kijken van het ruime aanbod met High Up's die daar te koop stonden.
Door het grote aanbod werd ik gelijk in twijfel gebracht met een andere prachte Black Up! met lederen bekleding.
Ik heb in beide Up's een ritje mogen maken en raar gezegd was ik verbaasd over hoe prettig een VW Up! rijdt, het is misschien geen racemonter maar het rijdt gewoon goed. In mijn optiek vind ik het ook vele malen prettiger rijden dan bijvoorbeeld de Peugeot 107 van mijn vrouw. (is zij het niet mee eens :lol: )
Het was een lange en zeer gezellige middag bij Up Center Noord Nederland, ik moet zeggen dat ik me zeer welkom voelde en hij nam alle tijd voor ons. Ik kan een ieder aanbevelen daar te gaan kijken mocht je een High Up! zoeken.
We hebben een keuze kunnen maken, en we hadden het beste gevoel bij de White Up waar we voor kwamen.
Deze is nog in nieuwstaat en we waren erg tevreden over de compleetheid van de auto.
Daarom ben ik sinds 11 mei de trotse bezitter van een Volkwagen High Up! White :D

Uiteraard heb ik al wat plannen met de Up!
Mijn lijstje tot nu toe
  1. Led verlichting (done)
  2. Speakers vervangen (done, JBL GTO 629 series in de deuren)
  3. Actieve sub plaatsen (JBL Bass-pro in huis maar nog niet geplaatst)
  4. Eibach Pro kit
  5. 17 inch velgen
  6. VW Logo's zwart
  7. Armsteun

    Ik heb geprobeerd een aantal foto's te linken vanuit Imgur, hoop dat het gelukt is:

    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding

    Groet uit Biddinghuizen!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Weer een extra Up! in Flevoland

Bericht door Tom Westendorp » za 11 aug 2018, 14:50

Welkom! Plaatje van een auto! Veel geluk er mee!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Weer een extra Up! in Flevoland

Bericht door Xanderv » za 11 aug 2018, 20:30

Nette high up! Welkom
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Plaats reactie