Voorstellen - Henk, Citigo Sport

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
Citigo-Sport
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 05 aug 2018, 06:24

Voorstellen - Henk, Citigo Sport

Bericht door Citigo-Sport » ma 06 aug 2018, 10:23

Hallo allemaal,

Sinds een weekje ben ik eigenaar van een zwarte Skoda Citigo Sport full option.
Ik heb er nu al super veel plezier van en ben niet van plan om er wat aan te gaan veranderen op een paar kleine dingen na.

De puntjes die ik wil aanpassen:
- Armsteun (ik heb een Armster armsteun gekocht, en ik wil deze graag bevestigen zonder te boren in de bekerhouder. dit omdat ik hem dan ook weer kan verwijderen zodat de auto origineel is. Heeft iemand hier ideeën voor/over?)
- Led verlichting (ik moet nog uitzoeken wat ik hiervoor het beste kan doen):
+ Stadsverlichting
+ Mistlampen
+ Kentekenplaatverlichting achter
+ Binnenverlichting

Groetjes, Henk


Hieronder een foto van de Skoda. Ik zal in de komende tijd nog wel een keer in 'mijn auto' wat meer foto's laten zien.
20180730_123441.jpg

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen - Henk, Citigo Sport

Bericht door Tom Westendorp » ma 06 aug 2018, 10:59

Welkom! Prachtige auto!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Voorstellen - Henk, Citigo Sport

Bericht door damianw26 » ma 06 aug 2018, 13:12

Welkom, zeer mooie uitvoering!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Voorstellen - Henk, Citigo Sport

Bericht door Xanderv » ma 06 aug 2018, 13:13

Mooie auto Henk, nog een Citigo rijder erbij!

Qua armsteun zou ik voor de duurder gaan die je moet boren. Waarom zou de armsteun er uit moeten? Op dit forum wil bijna iedereen een armsteun en zet deze er dan later ook in. Lijkt me stug dat je een koper tegen gaat komen die een auto zonder armsteun zoekt. Ik heb de officiele die je moet boren en dat zie je niet terug maar wel in de stevigheid!

Qua leds kun je zelf gaan zoeken of je moet forumlid kgroot een bericht sturen, die kan je het hele pakket in LED aanbieden!

Veel plezier met je citigo en welkom.

*edit* Ik zie dat je de armster al hebt gekocht. Even snel opgezocht en zo te zien zit die alleen vast in het plastic. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar die van mij had een metalen mount die je op de handrem bevestigd dus dat is een stuk meer betrouwbaar, in mijn ogen dan. Volgens mij hebben wel meer de armster hier gekocht maar daar weet ik helaas weinig van af.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Citigo-Sport
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 05 aug 2018, 06:24

Re: Voorstellen - Henk, Citigo Sport

Bericht door Citigo-Sport » ma 06 aug 2018, 15:27

Xanderv schreef:
ma 06 aug 2018, 13:13
Mooie auto Henk, nog een Citigo rijder erbij!

Qua armsteun zou ik voor de duurder gaan die je moet boren. Waarom zou de armsteun er uit moeten? Op dit forum wil bijna iedereen een armsteun en zet deze er dan later ook in. Lijkt me stug dat je een koper tegen gaat komen die een auto zonder armsteun zoekt. Ik heb de officiele die je moet boren en dat zie je niet terug maar wel in de stevigheid!

Qua leds kun je zelf gaan zoeken of je moet forumlid kgroot een bericht sturen, die kan je het hele pakket in LED aanbieden!

Veel plezier met je citigo en welkom.

*edit* Ik zie dat je de armster al hebt gekocht. Even snel opgezocht en zo te zien zit die alleen vast in het plastic. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar die van mij had een metalen mount die je op de handrem bevestigd dus dat is een stuk meer betrouwbaar, in mijn ogen dan. Volgens mij hebben wel meer de armster hier gekocht maar daar weet ik helaas weinig van af.

Bedankt voor jullie reacties,

Zodra ik privé berichten kan sturen(ik ben namelijk nog maar net lid) zal ik contact opnemen met kgroot over het LED-pakket.

Dat klopt, die boor je alleen in het plastic. Zoals ik het nu kan zien is de stevigheid over de lengte richting van de steun wel te doen, maar naar links/rechts is het ietwat wiebeliger. Ik ga er nog eens overnadenken wat ik ga doen, iig bedankt voor je tips/visie! :thumbup:

Gebruikersavatar
kgroot.nl
Forum eindbaas
Berichten: 1144
Lid geworden op: wo 20 aug 2014, 08:13
Locatie: Lopik

Re: Voorstellen - Henk, Citigo Sport

Bericht door kgroot.nl » ma 06 aug 2018, 17:40

Klopt led kan ik zeker leveren. Eventueel ook te bestellen via de link in mijn verkooptopic
Ibiza running @ 248 pk & 373nm

-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-

Plaats reactie