BriesUP stelt zich voor.

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
BriesUP
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 22 sep 2014, 20:32

BriesUP stelt zich voor.

Bericht door BriesUP » ma 22 sep 2014, 21:00

Hallo,
Ik ben zins vrijdag 19 september 2014 in het bezit van een High-Up in de kleur black pearl. Ik heb nog wat opties op de Up genomen zoals, Panorama-kanteldak, Fender-soundsystem, Climatic, Drivepakket en Executivepakket.
Mijn vorige auto was een Citroen C1 fase 2, voorzien van een paar "leuke"opties oa. Chiptuning 75pk 110Nm, voorstoelen vervangen door stoelen uit BMW1 serie(Elektries verstelbaar en verwarmbaar) Weitecschroefset tot 60mm te verlagenen spoorverbreders van 20mm per wiel.

Ik ga eerst met de standaard Up rijden om te zien hoe dat bevalt, maar ik zie (voor later?) bij VAG-techniek al wat leuke opties voor mijn Up.

Groet BriesUP.
Hi_UP 60pk=>75pk, Fender Sound, Panoramadak, VAG "instellingen".

Angst en onwetendheid zijn slechte raadgevers!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: BriesUP stelt zich voor.

Bericht door Tom Westendorp » di 23 sep 2014, 06:11

Welkom! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: BriesUP stelt zich voor.

Bericht door Pop Up! » wo 24 sep 2014, 18:24

Welkom! En zo standaard is een high up niet hoor ;)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

BriesUP
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 22 sep 2014, 20:32

Re: BriesUP stelt zich voor.

Bericht door BriesUP » wo 24 sep 2014, 22:10

@ Pop Up,

Inderdaad is de high up niet echt standaard, maar vergeleken mijn oude C1 zelfs een zeer luxe auto.
Maar als extra toevoeging van bv. 75PK software en wat andere VAG aanpassingen wordt het minder "standaard" als standaard high up plus exstra's :D
Hi_UP 60pk=>75pk, Fender Sound, Panoramadak, VAG "instellingen".

Angst en onwetendheid zijn slechte raadgevers!

Plaats reactie