LLV - Mii

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
LLV
Forum newbie
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 17 sep 2014, 09:40

Re: LLV - Mii

Bericht door LLV » di 17 mar 2015, 10:42

Petrolhead Tom schreef:Wat voor wielen zijn dat eigenlijk? en wat voor maat?
Wat Kevin zegt hahaha :mrgreen:
Het zijn team dynamics pro race 1.2.
16 inch
7j
ET waarde 35-40. Exacte maat weet ik niet. Het staat helaas niet op de velg.
4x100
En met een opvulring is de naafdiameter 57.1

Even gekopieerd van de oude verkooppagina hahah!
LLV - MII

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: LLV - Mii

Bericht door Vinniepilon » di 17 mar 2015, 20:06

LLV schreef:Nou, daar zijn we weer hoor haha! Even de stof eraf blazen.

Na wat leuke dingen zijn er helaas ook wat minder leuke dingen aan de hand met de dame. Vandaag staat ze in de shop omdat de koppelingsplaten worden vervangen. Die schijnen nogal vaak te trillen? (Nooit eerder gehoord van deze klacht eigenlijk)
Prima, alles onder de garantie en een leenauto erbij, en ik kan weer verder. Er werd mij verteld dat ik mijn auto een dag kwijt zou zijn maar ze hadden toch meer tijd nodig.. Balen! Kan echt niet zonder me miitje! :cry:

Maar na dit alles staat er wel weer wat leuks op de planning! Altijd eindigen met wat leuks toch?
Aanstaande zaterdag gaat dan toch eindelijk mijn schroefset van H&R eronder! En omdat me wielen er toch af worden gehaald gaan meteen me zomerbanden er weer onder!

Down we go! :mrgreen:
Wat was de klacht van de koppeling trouwens? Bibberen met opkomen?
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Gebruikersavatar
LLV
Forum newbie
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 17 sep 2014, 09:40

Re: LLV - Mii

Bericht door LLV » di 17 mar 2015, 21:23

Vinniepilon schreef: Wat was de klacht van de koppeling trouwens? Bibberen met opkomen?
Nou ik ging naar de dealer voor de bekende 'tik' in de koppelingspedaal. Maar als ik mijn auto starten hoorde ik een soort ratel uit me bak komen. Bij het intrappen van de koppeling veranderde die ratel. Het zat me niet lekker en de dealer vond het ook niet pluis. Ze wilde in eerste instantie de gehele bak vervangen! Maar nu zijn alleen de koppelingsplaten vervangen, de koppelingspedaal vervangen en mijn homokinetische hoes was lek dus ook maar vervangen. Alles onder garantie gelukkig. Oorzaak: slijtage. Na een jaar?! Juist al na een jaar. Oké die hoes kan ik nog wel snappen maar de rest vind ik vreemd.
Volgens de dealer zegt de fabriek dat de koppelingsplaten nog wel eens kunnen trillen/schudden? Alles is vervangen en ik zie het wel of alles is opgelost, anders sta ik zo weer op de stoep, gne gne gne :mrgreen:
LLV - MII

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: LLV - Mii

Bericht door Vinniepilon » di 17 mar 2015, 21:58

LLV schreef:
Vinniepilon schreef: Wat was de klacht van de koppeling trouwens? Bibberen met opkomen?
Nou ik ging naar de dealer voor de bekende 'tik' in de koppelingspedaal. Maar als ik mijn auto starten hoorde ik een soort ratel uit me bak komen. Bij het intrappen van de koppeling veranderde die ratel. Het zat me niet lekker en de dealer vond het ook niet pluis. Ze wilde in eerste instantie de gehele bak vervangen! Maar nu zijn alleen de koppelingsplaten vervangen, de koppelingspedaal vervangen en mijn homokinetische hoes was lek dus ook maar vervangen. Alles onder garantie gelukkig. Oorzaak: slijtage. Na een jaar?! Juist al na een jaar. Oké die hoes kan ik nog wel snappen maar de rest vind ik vreemd.
Volgens de dealer zegt de fabriek dat de koppelingsplaten nog wel eens kunnen trillen/schudden? Alles is vervangen en ik zie het wel of alles is opgelost, anders sta ik zo weer op de stoep, gne gne gne :mrgreen:
Welke dealer is dat? :o
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Gebruikersavatar
LLV
Forum newbie
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 17 sep 2014, 09:40

Re: LLV - Mii

Bericht door LLV » wo 18 mar 2015, 08:40

Vinniepilon schreef: Welke dealer is dat? :o
SEAT Dealer de Groot in Meerkerk.
LLV - MII

Hansjacobs
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 18 mar 2015, 11:29

Re: LLV - Mii

Bericht door Hansjacobs » wo 18 mar 2015, 11:41

Waarom een MII en geen UP!

Gebruikersavatar
LLV
Forum newbie
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 17 sep 2014, 09:40

Re: LLV - Mii

Bericht door LLV » wo 18 mar 2015, 13:27

Hansjacobs schreef:Waarom een MII en geen UP!
Omdat ik de MII leuker vond dan de UP en ik er een betere deal op kon krijgen. Verder zijn ze exact hetzelfde dus het zou niet uit moeten maken of ik een MII of een UP rijd als je dat bedoeld. ;)
LLV - MII

Plaats reactie