Even mijn UP! voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
smentie
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: di 15 jul 2014, 13:44

Even mijn UP! voorstellen

Bericht door smentie » di 15 jul 2014, 14:18

Ook ik heb besloten om mij aan te melden op dit forum en hierbij wil ik mijzelf voorstellen.

Mijn naam is Samantha en ik woon in Zeeland. Ik ben sinds ongeveer een maand in het bezit van mijn up. Hiervoor heb ik een vw polo bj 2000 gehad, maar ik was toe aan wat anders. Het stond vast dat het weer een vw werd, en het moest een zuinige auto zijn. Hiernaast hebben wij namelijk nog een 'benzine slurpende' golf 5 gti. Ik was altijd al weg van witte auto's, dus voor mij stond de kleur keuze al vast. Uiteindelijk is het onderstaande auto geworden.
Klembord0233.jpg
image2.jpg
image2.jpg (86.51 KiB) 1007 keer bekeken
Het is een move up, bouwjaar 2012. Ik heb de auto zo gekocht als te zien is, wat volgens mij niet standaard is zijn de geblindeerde achterruiten, zwart gespoten spiegelkappen en bij het vw logo aan de voorzijde is de tussenruimte zwart gemaakt. Inmiddels heb ik de kentekenplaathouders vervangen door gewoon zwarte (zonder tekst of logo's). Misschien wil ik op termijn nog kijken voor andere, standaard vw, velgen maar voorlopig is het prima zo.

Wat rijdt deze auto heerlijk en is luxe vergeleken met mijn polo!
The only way is UP!

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Even mijn UP! voorstellen

Bericht door Xanderv » di 15 jul 2014, 15:54

Veel plezier met je up! Doe veel info op hier, er staan trouwens nu originele upsilon velgen te koop.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Even mijn UP! voorstellen

Bericht door Pop Up! » di 15 jul 2014, 18:57

Welkom en heel veel plezier met je mooie up! En er staan tal van handige tips op dit forum :)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Plaats reactie