Afmelden

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
capravacca
Vagling liefhebber
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 23 jan 2013, 22:50

Afmelden

Bericht door capravacca » zo 16 mar 2014, 09:51

Hallo Up liefhebbers,

Ik meld mij bij deze af op dit forum dus forum beheerder U kunt mijn account sluiten.
Ik ben niet meer in het bezit van ons zwarte Upje hij heeft ons anderhalf jaar overal heen gebracht, zelfs naar Zuid-Frankrijk zonder problemen, enigste - punt voor mij waren de stoelen deze boden te weinig steun voor mijn slechte rug als ik hier eenmaal last van had verder toch een fijne auto in z'n klasse. :D

Volgende maand krijgen we weer een Grote hond en deze moet toch overal mee heen dus vandaar de switch, heb altijd met plezier en regelmatig op dit forum mee gelezen. :)

Uit,
uppie.png
uppie.png (203.92 KiB) 1321 keer bekeken
In,
foto.JPG
foto.JPG (252.97 KiB) 1321 keer bekeken
Wens jullie allemaal nog veel plezier met dit leuke autootje.
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Afmelden

Bericht door Tom Westendorp » zo 16 mar 2014, 09:52

Veel geluk met de nieuwe auto! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
capravacca
Vagling liefhebber
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 23 jan 2013, 22:50

Re: Afmelden

Bericht door capravacca » zo 16 mar 2014, 09:52

Thx
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Afmelden

Bericht door Pop Up! » zo 16 mar 2014, 09:56

Jammer! Succes met je nieuwe auto!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Plaats reactie