High Uppie

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
High Uppie
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: za 14 apr 2012, 10:50
Locatie: Friesland

High Uppie

Bericht door High Uppie » za 14 apr 2012, 13:38

Beste forumleden beheerder(s)


Na het ontdekken van dit forum was ik een regelmatige bezoeker en dan nu maar besloten om lid te worden en me even voor te stellen
Rij nu 5 jaar in een Peugeot 107 xs 5drs met veel accessoires, inmiddels mijn tweede nieuwe.
Omdat deze auto nu weer een facelift heeft gekregen ben ik er wel een beetje op uitgekeken.
Heb een proefrit gemaakt met de Up en was hier zeer tevreden over, ook op de snelweg had ik niet het gevoel dat ik hier niks had te zoeken.
De rijeigenschappen en kwaliteit van de materialen zijn veel beter dan de peugeot 107 het is tenslotte ook VW toch?
Verwacht de auto eind april. :D

Heb gekocht de High Up
Kleur: Deep Black Pearl
Bekleding: Zwart titaanzwart
Decorinleg: black pearl
Climatic
Reserve wiel

MVG Alex

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: High Uppie

Bericht door JuP ! » za 14 apr 2012, 13:45

Welkom Alex !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: High Uppie

Bericht door TOP UP! » za 14 apr 2012, 14:38

Welkom!

Mooie uitvoering ;)

Ik kan die van mij op maandag ophalen... heb dezelfde uitvoering :)

High Uppie
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: za 14 apr 2012, 10:50
Locatie: Friesland

Re: High Uppie

Bericht door High Uppie » zo 15 apr 2012, 13:18

Hoi Top up,

Fijn dat je de up maandag op kan halen, heb je ook BleuMotion techn,? zoja zit er dan ook een start stop syteem op of is dat meerprijs.
Heb de dealer gevraagd hierover maar kon me dat niet uitleggen.

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: High Uppie

Bericht door up! » zo 15 apr 2012, 13:45

High Uppie schreef:Fijn dat je de up maandag op kan halen, heb je ook BleuMotion techn,? zoja zit er dan ook een start stop syteem op of is dat meerprijs.
Heb de dealer gevraagd hierover maar kon me dat niet uitleggen.
Rare dealer heb jij! Dit moet een junior verkoper direct weten. Het staat trouwens gewoon in de folder wat bluemotion allemaal inhoudt en wat het kost. Heb je zelf de folder gelezen voordat je je up! bestelde? :? ;) Weet je of je zelf een bluemotion hebt gekocht?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

High Uppie
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: za 14 apr 2012, 10:50
Locatie: Friesland

Re: High Uppie

Bericht door High Uppie » zo 15 apr 2012, 14:23

Hoi up,

Heb idd een Bleumotion gekocht en weet ook wat het inhoudt maar bij de aankoop van de up 6wkn geleden vertelde de dealer mij dat op de eerste gemaakte up's geen Bleumotion zat en nu standaard is op de up.
Over het start-stop systeem ga ik de folder nog even induiken.

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: High Uppie

Bericht door TOP UP! » zo 15 apr 2012, 14:23

High Uppie schreef:Hoi Top up,

Fijn dat je de up maandag op kan halen, heb je ook BleuMotion techn,? zoja zit er dan ook een start stop syteem op of is dat meerprijs.
Heb de dealer gevraagd hierover maar kon me dat niet uitleggen.
Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover :D

Ik heb een 60pk versie. Ik heb de auto op 21 februari besteld en toen werd mij verteld dat de bluemotion versie pas veel later beschikbaar zou zijn dan mei. Ik wilde de auto voor eind mei hebben dus had voor een 3 deurs zonder BM tech gekozen. Toen las ik op dit forum dat sommige mensen al een BM versie hadden.
Gelukkig heb ik dit nog om kunnen zetten.

Er zit inderdaad een start/stop systeem op de BM versie. Ik ga dit denk ik niet gebruiken maar wilde graag deze versie omdat de auto dan onder de 100 gram co2 per KM komt. Waarschijnlijk een grens voor als ze in de toekomst misschien de wegenbelasting op uitstoot gaan bepalen.( categorie lager misschien? wie weet...)

In nederland is de BM versie dezelfde prijs als een zonder. In alle andere landen kost de BM versie meer.

High Uppie
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: za 14 apr 2012, 10:50
Locatie: Friesland

Re: High Uppie

Bericht door High Uppie » zo 15 apr 2012, 15:35

Heb zelf de up op 23 februari besteld en je hebt gelijk wat je schrijft, het was idd zo dat de bleumotion techn niet leverbaar was maar bij het opstellen van het contract van mijn up bleek het wel zo te zijn.
Dat er een start/stop systeem op de BM versie zit, weet ik genoeg.

Bedankt!!

Plaats reactie