Voorstellen DavyE

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
DavyE
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 11 nov 2013, 14:24

Voorstellen DavyE

Bericht door DavyE » ma 11 nov 2013, 14:30

Hallo beste mede-uppers,

Ik ben DavyE. Sinds mei van dit jaar ben ik eigenaar van een vw high up!

Toevallig kwam ik dit forum tegen, wist niet dat dit bestond en het leek mij leuk om mij hierbij aanmelden.

Ik zag dat eral leuke onderwerpen werden besproken en hier wil ik graag wat meer van weten.

Alvast dank voor jullie verwelkomingen.

Mvgr,

DavyE

Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Re: Voorstellen DavyE

Bericht door MuziekUP » ma 11 nov 2013, 14:53

Hallo DavyE, welkom.

De mijne moet nog komen, maar ik hoor graag alvast van anderen wat hun ervaringen zijn met en rond de auto.
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

DavyE
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 11 nov 2013, 14:24

Re: Voorstellen DavyE

Bericht door DavyE » ma 11 nov 2013, 15:22

Beste MuziekUP,

Bedankt voor jouw welkom.

Eind februari van dit jaar had ik mijn up! besteld bij maas autogroep in alphen a/d rijn. Moest toch nog heel lang wachten.

Ik had mijn high up! met alles erop en eraan besteld behalve het schuif/kanteldak, omdat ik het verleden weleens lekkage kreeg met dit soort opties. Ze hadden toen een aanbieding inclusief met park assist, dus zeg maar cruise control en parkeersensoren achter.

Zo`n muziekinstallatie wat jij krijgt zal wel mooi zijn. Helaas kon ik niet kiezen uit nog een betere muziekinstallatie.

Klopt het dat je ipv je reservewiel een extra subwoofer krijgt geleverd?

Maar goed ik ben heel benieuwd als hij van de winter wordt geleverd.

Ik ben benieuwd naar de foto`s. :D

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Voorstellen DavyE

Bericht door GuidoUp » ma 11 nov 2013, 18:32

Welkom op het forum
Heel veel plezier met je nieuwe up :)

Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Re: Voorstellen DavyE

Bericht door MuziekUP » ma 11 nov 2013, 19:01

Hoi DavyE,

Je hebt dus ook een mooie complete Up :) De sensoren lijken me handig, nog geen ervaring mee, cruise control vind ik ideaal.
Als het goed is zijn er maatregelen genomen om lekkage te voorkomen, goede waterafvoer e.d., ervaring leert dat je wel moet opletten dat afvoerleidingen niet verstopt raken.
Voor zover ik weet krijg je standaard sowieso geen reservewiel bij een Up, maar een reparatiesetje (?), maar je hebt gelijk, de subwoofer neemt bij een Groove Up de plaats in van een reservewiel. Het Fender soundsystem moet in principe ook achteraf in te bouwen zijn, maar weet niet wat het kost.....

De foto's komen wel als de auto er is :D
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Voorstellen DavyE

Bericht door JuP ! » ma 11 nov 2013, 19:07

Welkom DavyE !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Voorstellen DavyE

Bericht door Pop Up! » ma 11 nov 2013, 20:19

Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Voorstellen DavyE

Bericht door TV_UP! » ma 11 nov 2013, 22:14

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

DavyE
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 11 nov 2013, 14:24

Re: Voorstellen DavyE

Bericht door DavyE » di 12 nov 2013, 17:42

MuziekUP schreef:Hoi DavyE,

Je hebt dus ook een mooie complete Up :) De sensoren lijken me handig, nog geen ervaring mee, cruise control vind ik ideaal.
Als het goed is zijn er maatregelen genomen om lekkage te voorkomen, goede waterafvoer e.d., ervaring leert dat je wel moet opletten dat afvoerleidingen niet verstopt raken.
Voor zover ik weet krijg je standaard sowieso geen reservewiel bij een Up, maar een reparatiesetje (?), maar je hebt gelijk, de subwoofer neemt bij een Groove Up de plaats in van een reservewiel. Het Fender soundsystem moet in principe ook achteraf in te bouwen zijn, maar weet niet wat het kost.....

De foto's komen wel als de auto er is :D

Het zal wel een mooi geluid geven in zo een kleine auto :D .

Ja, ik had bij shop udenhout geloof ik die subwoofer te koop gezien, maar het is nogal een heel gedoe om het te laten inbouwen.

Volgens mij was de hele set iets van 200 euro, maar dat weet ik niet geheel. Misschien in mijn volgende UP! fabriek af laten inbouwen, dan weet je tenministe zeker dat het goed gebeurd.

Ik ben heel benieuwd naar de foto`s.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Voorstellen DavyE

Bericht door Inge » wo 13 nov 2013, 07:47

Welkom!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

DavyE
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 11 nov 2013, 14:24

Re: Voorstellen DavyE

Bericht door DavyE » wo 13 nov 2013, 10:58

Iedereen bedankt voor de verwelkomingen! :D

Plaats reactie