Light Blue High Up!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
Get Up! and boogie
Forum newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: di 03 apr 2012, 10:49

Re: Light Blue High Up!

Bericht door Get Up! and boogie » do 05 apr 2012, 19:36

volgende week komt tie :)

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Light Blue High Up!

Bericht door henri » za 07 apr 2012, 21:48

Ik heb vandaag de eerste Up in Light Blue in het echt mogen aanschouwen. PonDealer in Barneveld had er één staan. Het is een opvallend kleurtje, wat de Up bijzonder goed staat. Wat ik minder vond, was dat de dashboardpad ook deze kleur had. Bij een Up in Light Blue vind ik het er persoonlijk niet uit zien.

Light Blue en Tornado Red zijn momenteel mijn favoriete Up kleuren. Mogelijk dat ik daar binnenkort nog Dark Silver aan kan toevoegen. Eerst maar eens in het echt zien om daar een mening over te hebben ;)

Om een idee te geven van Light Blue. Het lijkt verdacht veel op:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mr10
Forum newbie
Berichten: 99
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 22:39
Locatie: Vlissingen

Re: Light Blue High Up!

Bericht door Mr10 » za 07 apr 2012, 21:54

Het dashboard in dezelfde kleur als de buitenkant is ook wel typisch Fiat 500. Ik vind het wel mooi, jammer dat het niet in Candy white kon...

Gebruikersavatar
Get Up! and boogie
Forum newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: di 03 apr 2012, 10:49

Re: Light Blue High Up!

Bericht door Get Up! and boogie » zo 08 apr 2012, 07:30

het maakt me allemaal wel heel erg ongeduldig om mijn Up! in het echt te zien, nog ff geduld moet ik hebben :)

Gebruikersavatar
Ben
Vagling liefhebber
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 07:37
Locatie: apeldoorn

Re: Light Blue High Up!

Bericht door Ben » zo 08 apr 2012, 08:52

Ik heb hem donderdag op de trailer zien staan van Koopmans die de nieuwe auto's afleveren
Moet zeggen een hele mooie kleur
Hoop komende week de UP van mijn dochter binnen te krijgen die heeft een move-UP gekocht in het light bleu
Ben benieuwd naar de combinatie met het dashboard
Een goede keuze deze kleur
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

Gebruikersavatar
Get Up! and boogie
Forum newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: di 03 apr 2012, 10:49

Re: Light Blue High Up!

Bericht door Get Up! and boogie » vr 13 apr 2012, 22:41

Als het goed is komt tie maandag bij de dealer, dus spannend nu, hoop dat de planning klopt :)

Gebruikersavatar
Get Up! and boogie
Forum newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: di 03 apr 2012, 10:49

Re: Light Blue High Up!

Bericht door Get Up! and boogie » za 05 mei 2012, 09:03

Rij er nu 2 weken in, enne wil hem nie meer kwijt :) wat rijdt tie lekker, en zeker geen spijt van mijn kleur en bekleding combinatie, iedereen vind het mooi, heb er nog wel dorpel instapfolie opgedaan anders zitten de dorpeltjes wel snel onder de krassen he :)

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Light Blue High Up!

Bericht door Up-Jury » za 05 mei 2012, 09:15

Goede keuze dus, top man! ik ga maar ook ff bellen voor die instaplijsten, ik hoor het te vaak.

Gebruikersavatar
Blue's
Forum newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: do 17 mei 2012, 14:05
Locatie: Badhoevedorp

Re: Light Blue High Up!

Bericht door Blue's » vr 18 mei 2012, 18:40

Hier lichtblauwe...
Bijlagen
2.jpg
velgen
2.jpg (84.21 KiB) 4611 keer bekeken
1.jpg
lichtblauw
1.jpg (62.08 KiB) 4611 keer bekeken

Gebruikersavatar
Mr10
Forum newbie
Berichten: 99
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 22:39
Locatie: Vlissingen

Re: Light Blue High Up!

Bericht door Mr10 » vr 18 mei 2012, 19:01

Mooi hoor ! Heb je ook gekozen voor een light blue dashboard pad ? Dan wil ik wel graag een foto zien ..

Die andere Blue Up
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 25 nov 2012, 20:16
Locatie: Amsterdam

Re: Light Blue High Up!

Bericht door Die andere Blue Up » di 27 nov 2012, 10:48

Get Up! and boogie schreef:Hallo allemaal,

Na lekker genoten te hebben van mijn Beetle Cabrio, heb ik ook vanwege de hoge kosten van de Beetle hem in te ruilen voor een Up!, wel nadat ik met de Up! had gereden, dat was toch wel beetje de overtuiging voor een Up!, de Up! is net geproduceerd in de fabriek (30-03-2012) en nu dus wachten tot die hier is :)

Heb voor light blue gekozen omdat dit best een mooie kleur is en ik niet een in de massa wil worden en echt even voor een andere kleur heb gekozen dan wat er het meest gekozen wordt. Het is geworden een High Up! Blue Motion, met maps & more, Drive pakket, Dynamic pakket "Triangle" en met executive pakket, dus denk wel dat ik het aardig heb gedaan, alhoewel ik heb zitten twijfelen in een panorama dak, maar dan werd de levertijd langer ;)
2a826ad1_800_330.jpg
Grappig, om precies dezelfde redenen heb ik ook gekozen voor een light blue. Omdat de 5drs versie wat saaier is dan een 3drs maakt de light blue de lijnen vd Up wat prominenter. De overige beschikbare kleuren halen de Up minder op (leuke woordspeling) en maken de auto naar mijn idee wat saaier, daarnaast, light blue vind je mooi of afschuwlijk...
Gr,
Willem
Ook Up owner!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Light Blue High Up!

Bericht door Tom Westendorp » di 27 nov 2012, 14:43

Toffe kleur!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Light Blue High Up!

Bericht door TV_UP! » di 27 nov 2012, 19:31

Had niet verwacht dat het zo`n mooie klaar was.
Heb ook nog nooit gezien echt een zeldzame kleur dus.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
LegacySystem
Vagling liefhebber
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 26 okt 2012, 23:28

Re: Light Blue High Up!

Bericht door LegacySystem » di 27 nov 2012, 19:39

Ben toch wel beniewd of de dealer dit bij het inruilen ook zijn hele toffe kleur vindt :|

Het effect van een uit de mode geraakt kleurtje op de inruilwaarde is niet te onderschatten.

Nu wachten op de post op dit forum wanneer de auto is ingeruild.............wel dit draadje 5 a 10 jaar open laten staan :lol:
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Light Blue High Up!

Bericht door Tom Westendorp » di 27 nov 2012, 20:52

Wat denk je dat wit is? Het is nu hartstikke hip maar er zijn ook tijden geweest dat wit niet aan de straatstenen te slijten was.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Light Blue High Up!

Bericht door up! » di 27 nov 2012, 22:32

LegacySystem schreef:Nu wachten op de post op dit forum wanneer de auto is ingeruild.............wel dit draadje 5 a 10 jaar open laten staan :lol:
De afschrijving zal inderdaad wat hoger zijn, na 10 jaar krijg je voor een lichtblauwe misschien nog maar 2.000 euro terug en voor een zwarte 2.200 euro, dat scheelt toch weer 200 euro, in 10 jaar tijd :lol: :lol: ;)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Light Blue High Up!

Bericht door henri » di 27 nov 2012, 22:54

Bij bestelling van mijn Up waren er nog geen kleurstalen beschikbaar van Light Blue, laat staan dat een dealer al een Up in deze kleur had staan. Om een kleur vanaf een internetplaatje te bestellen vond ik toch wat riskant. In het echt kan een uni-kleur erg mee- of tegenvallen.

Bij het zien van de eerste Up in Light Blue in real life baalde ik er toch best wel van dat ik niet voor deze kleur gekozen. Hij is namelijk écht bijzonder. Het ene moment is het echt blauw en het andere moment denk: is hij nu wit of heb ik het mis?

Zelf zou ik er niet zo wakker van liggen dat er bij inruil mogelijk(!) wat minder enthousiast op de kleur gereageerd wordt. Zelf heb je in tussentijd met een naar mijn mening fraaie en meer exclusieve Up gereden.

Die andere Blue Up
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 25 nov 2012, 20:16
Locatie: Amsterdam

Re: Light Blue High Up!

Bericht door Die andere Blue Up » wo 28 nov 2012, 23:58

LegacySystem schreef:Ben toch wel beniewd of de dealer dit bij het inruilen ook zijn hele toffe kleur vindt :|

Het effect van een uit de mode geraakt kleurtje op de inruilwaarde is niet te onderschatten.

Nu wachten op de post op dit forum wanneer de auto is ingeruild.............wel dit draadje 5 a 10 jaar open laten staan :lol:

Tsja, wit..het nieuwe zwart..
Heb light blue niet aangeschaft om financiele redenen, maar puur op intuitie en emotie.
Een auto beschouw ik sowiezo als een slechte investering, een paar honderd euro meer of minder inruil is dan ook van een ondergeschikt belang. Leef in het nu is mijn motto, ook al doet de kleur je pijn aan de ogen :-)
Gr,
Willem
Ook Up owner!

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Light Blue High Up!

Bericht door up! » do 29 nov 2012, 00:03

Erg mooie kleur! Veel plezier ermee!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Plaats reactie