Nieuw op het Up! Forum

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
schuit_nl
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 30 mar 2012, 12:34
Locatie: Friesland

Nieuw op het Up! Forum

Bericht door schuit_nl » zo 01 apr 2012, 11:51

Beste Up!-rijders en liefhebbers,

Na een oriëntatieronde met als doel om voordeliger te gaan autorijden, beland bij de Renault Twingo. Los van het feit dat er weinig pit in de motor zit, op zich een prima auto. Ook behoorlijk compleet te maken door een paar opties toe te voegen. Kia, Daihatsu en soortgelijke merken waren eigelijk direct geen optie... Toch, voor de zekerheid, ook maar even gekeken en gereden in de Up!

Direct verkocht natuurlijk, wat een verschil met de Renault! Veel meer pit, zakelijker interieur maar vooral het weggedrag; wat een verschil zeg!!! Direct de Twingo laten varen en de dag erop de Up! bij Autoland Van den Brug te Oosterwolde besteld. Trouwens prijsverschil tussen de Up! en Twingo in vergelijkbare uitvoering is relatief gering. Hij komt nu als volgt de fabriek uitrollen:

75pk BMT High Up!
Candy White
Titaanzwart interieur
Black Pearl inleg
Executive
Drive
Dynamic Triangle
Panorama schuif/kanteldak
en voor het detail; geen typeaanduiding en kentekenplaten met opgelegde letters.

Het Dynamic pakket besteld voor de zwarte ruiten. Immers, die kun je alleen bestellen via dit pakket of het up! pakket. Maar omdat we de zwarte stoelen mooier vinden dan de lichte Up! stoelen voor deze (luxe) oplossing gekozen. De dealer spant zich in, om bij aflevering de Triangle velgen om te ruilen met de witte Classic velgen. Lukt het niet, bestellen we ze alsnog om een set "winterTriangles" te maken.

Laat week 18 nu maar komen!!

Leuk om de enthousiaste berichten van iedereen te lezen. Veel plezier en veilige kilometers met de Up!

Groeten, Eric
Laatst gewijzigd door schuit_nl op zo 01 apr 2012, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Nieuw op het Up! Forum

Bericht door High-up! » zo 01 apr 2012, 11:56

Klinkt als een mooie combinatie! Welkom Eric!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Nieuw op het Up! Forum

Bericht door dubbel-UP! » zo 01 apr 2012, 12:00

Welkom Eric, goede keuze, dikke uitvoering, mooiiiiiii
:D

Let wel op voor de winterbanden op de triangle velgen!!!!!!!

Er bestaan (nog) geen winterbanden in de maat 185/50 R16, zoals die op de UP! triangle velgen horen te liggen! :oops:
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

schuit_nl
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 30 mar 2012, 12:34
Locatie: Friesland

Re: Nieuw op het Up! Forum

Bericht door schuit_nl » zo 01 apr 2012, 15:22

dubbel-UP! schreef:Welkom Eric, goede keuze, dikke uitvoering, mooiiiiiii
:D

Let wel op voor de winterbanden op de triangle velgen!!!!!!!

Er bestaan (nog) geen winterbanden in de maat 185/50 R16, zoals die op de UP! triangle velgen horen te liggen! :oops:
Dank voor de tip. Hier was ik mij niet van bewust. Dan maar hopen dat de dealer de volgen kan omruilen. En anders maar niet, de Triangles zijn zeker niet verkeerd.

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Nieuw op het Up! Forum

Bericht door Bryan » zo 01 apr 2012, 16:00

Hi eric,

Allereerst welkom en gefeliciteerd met je mooie aanschaf. Voor nu succes met het wachten zoals velen van ons ;)

Bryan

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Nieuw op het Up! Forum

Bericht door eas » zo 01 apr 2012, 16:08

welkom !
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Nieuw op het Up! Forum

Bericht door JuP ! » zo 01 apr 2012, 16:35

Welkom Eric ....!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nieuw op het Up! Forum

Bericht door Tom Westendorp » zo 01 apr 2012, 16:45

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Nieuw op het Up! Forum

Bericht door Witte Reus » zo 01 apr 2012, 16:56

Welkom, en gefeliciteerd met de aankoop/bestelling.

Zelf een White Up besteld en wilde de velgen omruilen. Absoluut onmogelijk helaas. Op t duitse forum hetzelfde verhaal. Maar misschien heb je geluk. Ik heb andere velgen besteld en de classics white gaan na levering in de verkoop.

Wat winterbanden betreft: in 175/55R16 zijn ze er wel en die gaan volgens mij ook prima op een 6J velg.
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

schuit_nl
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 30 mar 2012, 12:34
Locatie: Friesland

Re: Nieuw op het Up! Forum

Bericht door schuit_nl » zo 01 apr 2012, 17:58

vwholic schreef:Welkom, en gefeliciteerd met de aankoop/bestelling.

Zelf een White Up besteld en wilde de velgen omruilen. Absoluut onmogelijk helaas. Op t duitse forum hetzelfde verhaal. Maar misschien heb je geluk. Ik heb andere velgen besteld en de classics white gaan na levering in de verkoop.

Wat winterbanden betreft: in 175/55R16 zijn ze er wel en die gaan volgens mij ook prima op een 6J velg.
Ik ben een bandenleek dus een dergelijke suggestie is welkom.
De verkoper heeft zelfs met Pon gebeld om na te gaan of er af-fabriek wat mogelijk is. Nee , was het antwoord. Op zich logisch maar was het proberen waard. Bij aflevering eerst beoordelen hoe de velgen staan. Vanaf papier vind ik de Classics net even strakker staan (persoonlijk).

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Nieuw op het Up! Forum

Bericht door dubbel-UP! » zo 01 apr 2012, 18:08

Wat winterbanden betreft: in 175/55R16 zijn ze er wel en die gaan volgens mij ook prima op een 6J velg.[/quote]

Zal best gaan, let er echter op dat de band dan smaller is en dus binnen de velg blijft, ziet vreemd uit.
Maar belangrijker nog is dat je velg makkelijker beschadigd raakt.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Plaats reactie