Hallo Allemaal!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Hallo Allemaal!

Bericht door TOP UP! » do 29 mar 2012, 21:20

Hallo Up! fans,

Ik ben Jeroen en heb vorige maand, na veel proefritten, uiteindelijk voor een Up! gekozen.

Ik heb gekozen voor een : High Up! 60PK, Black Pearl lak, Black pearl dashboard pad, Titaanzwart interieur, Executive pakket, Drive pakket, plaatsbesparend stalen reservewiel, volkswagen kofferbak mat.

Een week of 2 geleden heb ik de auto nog kunnen veranderen naar een BlueMotion uitvoering nadat ik gelezen had dat die uitvoering al te krijgen was.( mijn dealer zei dat deze uitvoering pas veel later in het jaar leverbaar zou zijn). De belangrijkste reden dat ik voor BlueMotion gekozen heb is omdat ik vermoed dat in de toekomst de wegenbelasting van de co2 uitstoot gaat afhangen en dan zal de uitvoering met BlueMotion waarschijnlijk in een lagere catogorie vallen omdat die uitvoering onder de 100 gram komt.( magische grens? )

Ik ben ook nog van plan om de achterramen te laten tinten zoals bij de black/white up! en misschien ook nog de spiegelkappen te wisselen voor chrome.

Ik ben erg onder de indruk van de rij-eigenschappen van de auto! Ik had namelijk bijna een Renault Twingo in dynamique uitvoering gekocht.Veel auto voor het geld maar vond de zitpositie niet helemaal super en vond de 3 cilinder 60 pk fijner dan de 75 pk 4 cilinder van renault.( voelde pittiger/directer aan ).

Verder nog Toyota Aygo, Suzuki Alto, Suzuki Splash, Kia Picanto, Skoda Fabia, Hyundai i10 proefgereden. De VW Up! vond ik verreweg het meest volwassen rijden.

Mijn Up wordt deze week gebouwd en kan hem de 2e helft van april bij de dealer verwachten :D

Ik ben erg benieuwd.....gelukkig al genoeg foto's op dit forum te zien van al die mooie wagens!

Gebruikersavatar
Mr10
Forum newbie
Berichten: 99
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 22:39
Locatie: Vlissingen

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door Mr10 » do 29 mar 2012, 21:27

Welkom !

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door JuP ! » do 29 mar 2012, 21:36

Welkom Jeroen !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door Up&Go » do 29 mar 2012, 21:45

Welkom naamgenoot! En jij hoeft niet lang te wachten lees ik, bofferd.

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door RoyVisser » do 29 mar 2012, 22:16

Exact dezelfde wagen besteld als ik! :) Ik heb alleen nog gekozen voor de 16inch Classics, welke mijn wintervelgen worden :)
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door up! » do 29 mar 2012, 22:49

Welkom Jeroen! Je hebt je goed georiënteerd met al die proefritten! Is het je eerste auto?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door dubbel-UP! » vr 30 mar 2012, 15:29

RoyVisser schreef:Exact dezelfde wagen besteld als ik! :) Ik heb alleen nog gekozen voor de 16inch Classics, welke mijn wintervelgen worden :)
waar haal je dan de 185/50 R16 winterbanden vandaan?
Ik heb ze nog nergens kunnen vinden, bestaan die wel?
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door TOP UP! » vr 30 mar 2012, 15:44

RoyVisser schreef:Exact dezelfde wagen besteld als ik! :) Ik heb alleen nog gekozen voor de 16inch Classics, welke mijn wintervelgen worden :)
Hi Roy,

Ik zit eraan te denken om ook nog een extra set 16 inch classics te kopen. Dit worden dan mijn 'zomervelgen ' , de standaard High Up! Spoke velgen worden dan mijn 'wintervelgen'.

Wat voor velgen ga je voor je zomerbanden gebruiken? Ik neem aan dat je classics een upgrade zijn van de standaard High Up! velgen.

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door TOP UP! » vr 30 mar 2012, 15:50

up! schreef:Welkom Jeroen! Je hebt je goed georiënteerd met al die proefritten! Is het je eerste auto?
Hi Up,

Dit is mijn eerste nieuwe auto :D Ik heb tot nu toe alleen maar oude goedkope auto's gereden. De auto die ik er op inruil is een mazda 323F uit 1998. Ik ben het een beetje zat om ieder jaar weer 700 euro aan een onderhoudsbeurt te moeten uitgeven. Met de nieuwe Up! bespaar ik ook nog eens een lading aan brandstofkosten....

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door eas » vr 30 mar 2012, 16:02

welkom ! en een goede keuze hoor ;) , maar die fabia vond je niks ?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door TOP UP! » vr 30 mar 2012, 16:26

eas schreef:welkom ! en een goede keuze hoor ;) , maar die fabia vond je niks ?
De fabia reed ook erg goed. Het ging hier om een Combi in de Fresh uitvoering.

De nadelen voor mij persoonlijk:

- 1.2 , 3 cilinder 51Kw reed goed ( wel een tractorgeluid ;) ) maar niet echt zuinig in zo'n auto.
- niet wegenbelasting vrij
- vrij kale uitvoering/saai ( zou dan doorsparen voor een luxere uitvoering,maar dan streef ik mijn doel voorbij: goedkope,leuke, zuinige stadsauto)
- ik rij 99% van de tijd alleen in de auto ( heb extra ruimte niet nodig )

Voordeel: als je veel ruimte voor weinig geld zoekt dan is het wel een goede keus....

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door Ron UP » vr 30 mar 2012, 23:06

Welkom!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door TOP UP! » za 14 apr 2012, 10:43

Finally :) maandagochtend om 12 uur is het zover!!!

Ik had de auto op 21 februari besteld: 60PK High Up! Bluemotion.

De auto is een aantal weken eerder binnen dan verwacht :) goed nieuws voor alle mensen die nog aan het wachten zijn.....

Ik laat de achterramen nog professioneel tinten met SunTek folie. Zal zo snel mogelijk wat foto's maken en laten weten hoe de rij ervaringen zijn...

Plaats reactie