Henri

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Henri

Bericht door JuP ! » za 03 mar 2012, 22:36

henri schreef:Gisteren heb ik weer de zomerwielen onder de Ibiza geschroefd.(...)
Je weet dat ze voor volgende week weer vorst voorspellen... :? (hoorde ik ook pas na míjn winterwissel)
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Henri

Bericht door henri » za 03 mar 2012, 22:58

JuP ! schreef:Je weet dat ze voor volgende week weer vorst voorspellen... :? (hoorde ik ook pas na míjn winterwissel)
Ach, van een beetje vorst lig ik niet wakker. Zolang er maar niet weer een dik pak sneeuw komt te liggen, vind ik het allemaal wel best.

Bij de pomp zal ik zeker wat blijer worden. Ik heb wel weer een snelle, sportieve auto overwogen met de aanschaf van een andere/nieuwe auto. De brandstofkosten hebben me (mede) doen kiezen voor een, hoop ik, economischer vervoermiddel.

Gebruikersavatar
Paashaas25
Vagling liefhebber
Berichten: 170
Lid geworden op: zo 05 feb 2012, 21:52

Re: Henri

Bericht door Paashaas25 » zo 04 mar 2012, 00:15

Jason schreef:Ach ,
Ik ging van een tt 265 pk getuned Quattro naar een Smart 1.0 fortwo..
Alles went, bij de pomp trek je straks een dikke glimlach...
Sorry dat ik het zeg maar bij een Smart kan ik me dat niet voorstellen. Toch wel een hele grote overgang.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!

Jason
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 12:44

Re: Henri

Bericht door Jason » zo 04 mar 2012, 09:01

Mag je zeker zeggen :D
Wacht maar tot je iedere dag op de grachten in Amsterdam gaat parkeren en de Audi rekeningen/ tankbonnen voorbij ziet komen....
Ik was blij met mijn Smart, en nog steeds..

Het is dat ik een achterbank nodig heb, anders was de Smart voorlopig niet weggegaan, heb er zelfs over getwijfeld om hem erbij te houden, maar dat was al snel van de baan na het zien van de Up!
Moet natuurlijk zeggen dat de Smart niet de enige auto is die hier staat, de Countryman staat hier ook nog, en die is ook best snel... ;)

Gebruikersavatar
Paashaas25
Vagling liefhebber
Berichten: 170
Lid geworden op: zo 05 feb 2012, 21:52

Re: Henri

Bericht door Paashaas25 » zo 04 mar 2012, 10:07

Goed om te horen, het is natuurlijk wel zo dat iedere situatie anders is. :) Parkeren in amsterdam is nooit praktisch dus kan me voorstellen dat een kleine auto handig is.

Goed weekend :D
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Henri

Bericht door henri » wo 21 mar 2012, 21:51

Bij deze een sneak preview van mijn Up :D

Afbeelding

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Henri

Bericht door eas » wo 21 mar 2012, 21:55

:o wat is dat nou
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Henri

Bericht door High-up! » wo 21 mar 2012, 21:57

JEUMIG! Waarom??
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Henri

Bericht door dubbel-UP! » do 22 mar 2012, 07:06

Erg ontevreden over de UP! zo te zien..................... ;)
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Henri

Bericht door Psycho_Mantis » do 22 mar 2012, 18:40

Hoezo staat hij er zo bij?
Is hij nog niet af of is hij al weer open geschroeft? Of is dit een fototje uit de fabriek?
Hoe zit het :P

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Henri

Bericht door Bryan » do 22 mar 2012, 18:41

Psycho_Mantis schreef:Hoezo staat hij er zo bij?
Is hij nog niet af of is hij al weer open geschroeft? Of is dit een fototje uit de fabriek?
Hoe zit het :P
Jaaa ben ook wel benieuwt :D

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Henri

Bericht door henri » vr 23 mar 2012, 00:01

Dashboardpad is in de kleur van de auto gespoten. Dit was alleen 'iets' meer werk dan gedacht. De pad is namelijk één geheel met de bovenzijde van het dashboard. Ook wordt er een leren High Up stuur gemonteerd.

sjez
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: do 01 mar 2012, 18:04

Re: Henri

Bericht door sjez » vr 23 mar 2012, 07:58

Henri, mag ik je vragen wat je betaald voor dat leren high up stuur? Incl montage?
Volkswagen Move Up! 60pk BlueMotion - Black Pearl lak - Executive Pakket

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Henri

Bericht door henri » vr 23 mar 2012, 21:04

Morgenochtend ga ik de Up ophalen! Ik werd net gebeld dat vanavond ook nog mogelijk was. Omdat ik de boel graag op mijn gemak afhandel, kan ik nog wel een avond/nacht wachten :D

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Henri

Bericht door up! » vr 23 mar 2012, 23:02

henri schreef:Dashboardpad is in de kleur van de auto gespoten. Dit was alleen 'iets' meer werk dan gedacht. De pad is namelijk één geheel met de bovenzijde van het dashboard. Ook wordt er een leren High Up stuur gemonteerd.

Wat haal je je allemaal op je hals ;)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Henri

Bericht door Witte Reus » vr 23 mar 2012, 23:30

Wat ik me dan wel gelijk afvraag is of dat t niet goedkoper was geweest om gelijk een high Up te bestellen. Want dit is toch een behoorlijke hoeveelheid werk lijkt me.

Is het trouwens mogelijk om tussen het stuur en de bevestigingsplaat een spacer te plaatsen. Wil misschien het stuur wat verder naar binnen. Te korte armen t.o.v. de benen, of te lange benen t.o.v. de armen :?: :lol: . Foto is te klein om dat goed te kunnen zien maar misschien kan degene die deze operatie heeft uitgevoerd daar makkelijk antwoord op geven.
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Henri

Bericht door RoyVisser » vr 23 mar 2012, 23:56

vwholic schreef:Wat ik me dan wel gelijk afvraag is of dat t niet goedkoper was geweest om gelijk een high Up te bestellen. Want dit is toch een behoorlijke hoeveelheid werk lijkt me.

Is het trouwens mogelijk om tussen het stuur en de bevestigingsplaat een spacer te plaatsen. Wil misschien het stuur wat verder naar binnen. Te korte armen t.o.v. de benen, of te lange benen t.o.v. de armen :?: :lol: . Foto is te klein om dat goed te kunnen zien maar misschien kan degene die deze operatie heeft uitgevoerd daar makkelijk antwoord op geven.
Dat laatste zat ik zelf ook al over te denken, zou mooi zijn als een spacer de mogelijkheid bied om het stuur iets dichterbij te hebben voor mensen met wat langere benen.
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Henri

Bericht door henri » za 24 mar 2012, 12:34

Ik wilde geen High Up wielen en geen originele radio, dus ik kwam bij de Move Up uit. In mijn geval was het niet goedkoper om een High Up te bestellen vanwege bijzondere omstandigheden ;)

Het zal niet meevallen om een spacer te monteren achter het stuur. De schroefdraad voor de centrale bevestigingsmoer is niet dusdanig lang dat je de moer er zomaar een millimeter of 10 minder ver op kunt draaien.

To be continued in het 'Mijn Auto' gedeelte...

Plaats reactie