Hallo Forumleden

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Zorro1968
Forum newbie

Hallo Forumleden

Bericht door Zorro1968 » wo 20 jan 2021, 18:42

Hallo allemaal,

Ik ben zorro1968,

Ik heb vandaag onze 3e Up bij de garage mogen ophalen, en deze keer is het een witte GTI geworden. De vorige exemplaren waren allebei high Up’s.
De eerste kilometers zijn gemaakt, maar de brom van de sound actuator begint nu al te storen.....
Ik weet niet waar het geluid vandaan komt, maar als het van de speakers komt lijkt mij dat niet erg goed voor deze dingen.
De rijbaanassistent grijpt abrupt in na het inhalen met gebruik van knipperlicht. Je krijgt echt een ruk aan het stuur, meteen maar uitgezet.
Bijlagen
DC9DCA9A-06BA-4CCB-A757-3A1B64C076B5.jpeg

Up!grade TSI
Donateur member

Re: Hallo Forumleden

Bericht door Up!grade TSI » wo 20 jan 2021, 20:02

Welkom Zorro, maar da's vast niet je echte naam :lol:
Ergens onder de motorkap tegen het schutbord zit geloof ik die "stemvork" die dat geluid maakt.
Met zo'n handy obd tool is het electronisch uit te schakelen.
Mooie Up! 👌🏻 lekker fris in het wit.
Groet Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e) 🚗

Maarten Klinge
Vagling liefhebber

Bericht door Maarten Klinge » wo 20 jan 2021, 21:46

Zorro1968 schreef:
wo 20 jan 2021, 18:42
Hallo allemaal,

Ik ben zorro1968,

Ik heb vandaag onze 3e Up bij de garage mogen ophalen, en deze keer is het een witte GTI geworden. De vorige exemplaren waren allebei high Up’s.
De eerste kilometers zijn gemaakt, maar de brom van de sound actuator begint nu al te storen.....
Ik weet niet waar het geluid vandaan komt, maar als het van de speakers komt lijkt mij dat niet erg goed voor deze dingen.
De rijbaanassistent grijpt abrupt in na het inhalen met gebruik van knipperlicht. Je krijgt echt een ruk aan het stuur, meteen maar uitgezet.

Welkom Zorro!

Gefeliciteerd met de aankoop! Wat een mooie wagen. Wat betreft de rijbaanassistent ben ik het helemaal met je eens, misschien wel de domste optie ooit die helaas standaard op de 2020 modellen zit als ik het goed heb...
Up! GTI 2018 Full option
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake

Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option

Instagram: @Little_tsi

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » do 21 jan 2021, 09:38

Verplicht veiligheidsitem op alle nieuwe auto's. Het werkt prima zoals je maar niet zonder richting aangeven van baan veranderd. Witte GTI is altijd goed! Plaatje van een auto! :D
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

damianw26
Donateur member
Contacteer:

Bericht door damianw26 » do 21 jan 2021, 12:44

Welkom! Sound actuator volume kun je zelf niet aanpassen, kan wel via vagcom dacht ik.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Plaats reactie