Vet vlekje uit lichte bekleding

Bespreek hier alles dat te maken heeft met het onderhoud van de lak en het interieur van je auto.
DeBeukjes
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 07 apr 2013, 20:54
Locatie: Amersfoort

Vet vlekje uit lichte bekleding

Bericht door DeBeukjes » vr 26 jul 2013, 22:02

We hebben een klein vet vlekje in de lichte bekleding. Iemand tips?

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
High UP! 60pk. - Rood met rood dashboard panel - Drive pakket - 4 deurs - Executive - Dynamic triangle - Panorama dak - Maps+more

Gebruikersavatar
IjZeL
Forum newbie
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 21:17

Re: Vet vlekje uit lichte bekleding

Bericht door IjZeL » zo 28 jul 2013, 22:49

Er zijn allerhande foamcleaners voor interieur te koop, pak dan wel een fatsoenlijk merk.
Seat Mii - Style Sport Tornadorood - 60,00PK - Wegwijsmiep - Armsteun (in bestelling)

vwlars
Vagling liefhebber
Berichten: 163
Lid geworden op: vr 29 mar 2013, 15:50
Locatie: Steenbergen

Re: Vet vlekje uit lichte bekleding

Bericht door vwlars » za 14 sep 2013, 17:19

IjZeL schreef:Er zijn allerhande foamcleaners voor interieur te koop, pak dan wel een fatsoenlijk merk.
waarom een fatsoenlijk merk?
ik krijg met mijn interieur foamer van de lidl gewoon altijd alle vlekken uit mijn bekleding.

@@lgra
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: za 09 feb 2013, 18:48

Re: Vet vlekje uit lichte bekleding

Bericht door @@lgra » zo 15 sep 2013, 08:47

Vetvlek is erg lastig. Inmiddels hebben we de chocoladevlek in de voorstoel 6 x schoongemaakt met een schuimreinigingsmiddel. (Wurth) gereinigd. Opspuiten, inwrijven, in laten werken en uitzuigen. Vlek is nu nagenoeg weg ,maar over een maandje zullen we een laatste bahandeling uitvoeren. Een proffessioneel bedrijf doet het net zo, maar kan ook geen garantie geven voor een 100% resultaat. Tis een kwestie van volhouden dus. :mrgreen:
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Vet vlekje uit lichte bekleding

Bericht door N!jntje » zo 15 sep 2013, 11:34

Mocht dit niet werken dan kun je altijd nog naar een Rent/boels partner gaan. Of je moet net iemand kennen met een extractor. (tapijtreiniger met kleine zuigmond). Mocht ik iets aan bekleding moeten schoonmaken dan doe ik dit namelijk op deze manier.

Plaats reactie