911 GT3

Plaats hier een topic van je andere auto.
markup
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 20 nov 2013, 21:18

Re: 911 GT3

Bericht door markup » wo 11 dec 2013, 22:20

Oz valt nog relatief mee Tom, had al al gekeken voor de Ultralegera's in het antraciet.. Lekker licht maar ja heb een tiefbettafwijking... :oops: ... Inderdaad niet best gunspeed dat die set aan het scheuren is... Ik zou er ook zwaar ziek van zijn.. Geen garantie ?.

Nog de poetskasten niet vol Nijntje ??.. Nog tips voor een poetsmachine ?.. Vriendin vroeg wat ik wilde voor kerst.. Ha ha.. Dap 9000 ?,

Nog maar een wintertje over slapen wat te doen..... Ook voor de Up uiteraard.... Was weer blij dat de winterset er onder zat vandaag...... Reed een pekelwagen voor me :evil: :evil:

Greetzzzzz

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: 911 GT3

Bericht door N!jntje » wo 11 dec 2013, 22:50

Ik heb zelf ook gewoon een dap900. Ik wil wel uitbreiden richting een Rotary. Maar heb op het moment geen baan... dus ook geen geld. (3 jaar werken voor de baas als parttimer. De baas wilt me houden, maar het hoofdkantoor heeft de voorkeur voor een 16 jarige flip fluitketel die je alles moet uitleggen van een bouwmarkt en vooral hoe je iets moet bouwen)
Ik stuur je even een persoonlijk berichtje ;)

markup
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 20 nov 2013, 21:18

Re: 911 GT3

Bericht door markup » vr 13 dec 2013, 23:54

Sterkte ... Lekker cheap iemand van 16.. Weet alleen geen zak.. Gaan de klanten naar de concurrent die ze
Wel kan helpen en verstand van zaken heeft :cry:

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: 911 GT3

Bericht door N!jntje » za 14 dec 2013, 01:34

markup schreef:Sterkte ... Lekker cheap iemand van 16.. Weet alleen geen zak.. Gaan de klanten naar de concurrent die ze
Wel kan helpen en verstand van zaken heeft :cry:
Dat is het hele probleem waar ze nu ook tegenaan lopen ;)
Binnenkomt komt er een Hornbach in Duiven. Denk dat ik daar maar ga solliciteren. Zullen ze leuk vinden bij mn oude werkgever :lol:

(volgens mij had je geprobeerd me een persoonlijk berichtje te sturen... Alleen ditwas mislukt want er stond vrij weinig in)

Plaats reactie