Donateur membership.

Hier vind u de algemene voorwaarden en de nieuwtjes omtrent het forum.
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Premium membership.

Bericht door Tom Westendorp » wo 26 mar 2014, 22:26

@@lgra schreef:Ik was nog niet klaar met mijn reactie. ;)
Hoewel ik mij zeker niet geroepen voel om op alles te reageren wil ik hier wel even op ingaan:

Het is heel eenvoudig. Er is vraag naar een afgesloten gedeelte en dan wordt er aan dat verzoek voldaan. Er zijn mensen die best een paar euro overhebben voor extra mogelijkheden, extra kortingen en een stukje sponsoring. Jouw visie en de mijne verschillen dat maakt niets uit we leven immers in een vrij land. Als je besluit het forum niet langer te bezoeken dan vind ik dat jammer maar ik kan niemand verplichten om het forum te blijven bezoeken en bijdrages te blijven leveren. Vanaf dag één is het mij duidelijk geworden dat ik het niet iedereen naar de zin kan maken. Dat is dan ook niet mijn intrinsieke doel het doel is om een zo leuk, groot en sterk forum neer te zetten. Sterker nog het is zo dat bij alle aanbiedingen vermeld zal worden wat de prijs voor forum members is en wat de prijs is voor premium members dus een stiekem achteraf hoekje wordt het helemaal niet. Het forum is zo transparant mogelijk. Alleen de zaken die in het premium gedeelte geschreven worden zijn alleen toegankelijk voor premium leden.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Thijsvdvl
Donateur member
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 20:08
Locatie: Hapert
Contacteer:

Re: Premium membership.

Bericht door Thijsvdvl » wo 26 mar 2014, 23:03

Ik zit op een stuk of 10 verschillende fora en is bijna overal zo. Vind het dus zeker niet vreemd.
Gr. Thijs

Vagtechniek - www.vagtechniek.nl

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: Premium membership.

Bericht door Menaz » wo 26 mar 2014, 23:20

Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Premium membership.

Bericht door Bhuddymahn » do 27 mar 2014, 02:15

Jammer dit commerciele randje! Had het niet verwacht, ken het van meerdere fora idd maar betekent niet meteen dat het logisch is ;)
Ik zal me toch redelijk genaaid voelen als een ander meer korting krijgt bij een extern bedrijf, alleen maar omdat hij het forum sponsort. Ik begrijp je keuze Tom, brengt meer geld in het laatje, maar ik vind het niet echt plezierig. Dat je mag betalen voor extra sponsoring, beetje gek haha.

Ik vraag me serieus af wie 'op veler verzoek' dan is. Volgens mij wordt niemand van de members er beter van (eerder slechter, ook te zien aan b.v. vagcom op de meeting), behalve jij Tom en misschien de sponsors. Maar goed, ik zal nu wel een zeiksnor zijn, misschien ben ik een iets te links ingesteld persoon ;) Sharing is caring.
...grote aantal aanmeldingen...
JoVe, Thijs (sponsor) en Guido. Toe maar 8-)
- je krijgt toegang tot het premium membership deel, alleen zichtbaar en toegankelijk voor premium members.
Wat is hier het idee achter? Wie vraagt naar een afgesloten gedeelte? Geheimen? Een forum is toch juist om informatie te delen? Goed, het niet-betalende deel zal dus nu informatie missen. -1
- je krijgt mogelijk extra korting op aanbiedingen van sponsoren
Wat er dus op neer komt dat in plaats van dat iedereen de volledige korting krijgt, alleen het betalende deel die korting krijgt. -1
- je mag je auto verkopen via het forum
Dat mocht tot nu toe iedereen, maar nu dus alleen het betalende volk. -1
- je krijgt premium member onder je forum naam te staan.

Jeej! :dance:
- als er grote veranderingen op het forum op stapel staan zal dit eerst voorgelegd worden aan de premium members en mogen zij meepraten over de toekomst van het forum.

Als niemand premium member is, heeft iedereen (of niemand) wat te vertellen over het forum. Je creëert je eigen probleem. -1

Om even een vergelijking te maken: dit voelt alsof we weer in het ziekenhuis liggen met verschillende klasses zoals nog in Suriname. Hoe meer je betaalt, hoe beter je zorg, in plaats van het voor iedereen gelijk te trekken zoals hier in NL.

Kortom, ik begrip er geen snars van. Wat mij betreft is dit gewoon verkapt donateurschap door niet betalende leden rechten te ontnemen. Tot zover mijn frustratie.

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Premium membership.

Bericht door el coche SEAT » do 27 mar 2014, 07:26

Menaz schreef:Komt me bekend voor. :mrgreen:

http://www.seat-online.nl/showthread.ph ... EAT-Online!
Mij ook. :-)

Heb me trouwens ook hier als premium member aangemeld.

Touchwood
Vagling liefhebber
Berichten: 700
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 13:31

Re: Premium membership.

Bericht door Touchwood » do 27 mar 2014, 07:40

Het gevolg zal iig zijn, dat mensen met kennis minder geneigd zullen zijn dit te delen. Uiteindelijk wordt iedereen er slechter van. Dat is altijd zo als je muren optrekt.

Groovejunk
Vagling liefhebber
Berichten: 268
Lid geworden op: za 21 dec 2013, 13:11

Re: Premium membership.

Bericht door Groovejunk » do 27 mar 2014, 08:44

Bhuddymahn schreef:Jammer dit commerciele randje! Had het niet verwacht, ken het van meerdere fora idd maar betekent niet meteen dat het logisch is ;)
Ik zal me toch redelijk genaaid voelen als een ander meer korting krijgt bij een extern bedrijf, alleen maar omdat hij het forum sponsort. Ik begrijp je keuze Tom, brengt meer geld in het laatje, maar ik vind het niet echt plezierig. Dat je mag betalen voor extra sponsoring, beetje gek haha.

Ik vraag me serieus af wie 'op veler verzoek' dan is. Volgens mij wordt niemand van de members er beter van (eerder slechter, ook te zien aan b.v. vagcom op de meeting), behalve jij Tom en misschien de sponsors. Maar goed, ik zal nu wel een zeiksnor zijn, misschien ben ik een iets te links ingesteld persoon ;) Sharing is caring.
...grote aantal aanmeldingen...
JoVe, Thijs (sponsor) en Guido. Toe maar 8-)
- je krijgt toegang tot het premium membership deel, alleen zichtbaar en toegankelijk voor premium members.
Wat is hier het idee achter? Wie vraagt naar een afgesloten gedeelte? Geheimen? Een forum is toch juist om informatie te delen? Goed, het niet-betalende deel zal dus nu informatie missen. -1
- je krijgt mogelijk extra korting op aanbiedingen van sponsoren
Wat er dus op neer komt dat in plaats van dat iedereen de volledige korting krijgt, alleen het betalende deel die korting krijgt. -1
- je mag je auto verkopen via het forum
Dat mocht tot nu toe iedereen, maar nu dus alleen het betalende volk. -1
- je krijgt premium member onder je forum naam te staan.

Jeej! :dance:
- als er grote veranderingen op het forum op stapel staan zal dit eerst voorgelegd worden aan de premium members en mogen zij meepraten over de toekomst van het forum.

Als niemand premium member is, heeft iedereen (of niemand) wat te vertellen over het forum. Je creëert je eigen probleem. -1

Om even een vergelijking te maken: dit voelt alsof we weer in het ziekenhuis liggen met verschillende klasses zoals nog in Suriname. Hoe meer je betaalt, hoe beter je zorg, in plaats van het voor iedereen gelijk te trekken zoals hier in NL.

Kortom, ik begrip er geen snars van. Wat mij betreft is dit gewoon verkapt donateurschap door niet betalende leden rechten te ontnemen. Tot zover mijn frustratie.
Je slaat de spijker op zijn kop. Nu hebben de niet betalende forummembers wel deze rechten.
Het gedeelte "premium membership deel" : wat is daar de meerwaarde van? Waarom wil ik daar 10/25 euro voor betalen? Ik heb hier op het forum - excuse my french - nog niet zulke wereldschokkende info gevonden die ik elders niet kon vinden. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Je hoeft tegenwoordig voor hosting geen snars meer te betalen, voor 5 euro per maand kan je al helemaal los gaan (ook v.w.b. dataverkeer) Of draai je een decicated/colocated server van 129,- per maand? Dus ik vraag mij af waarom er 10 euro per jaar per persoon betaald moet worden. Wat krijgen de mensen voor die knaken terug? Aangezien de opbrengsten - met een beetje geluk - flink hoger zijn dan de kosten.

Ik heb in je "premium aanbieding" geen overtuigende zaken gezien waardoor ik hier wil blijven OF mijn informatie wil delen met anderen.

Hoor graag.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Premium membership.

Bericht door Tom Westendorp » do 27 mar 2014, 09:12

Ik begrijp werkelijk alle ophef niet. Zodra ergens een commercieel randje aanhangt is alles slecht? Waarom? De extra korting met premium leden is besproken met de sponsoren. Zij stonden direct achter het idee. Het helaas de laatste tijd vaak voorgekomen dat bijna elk idee van Eric neergesabeld werd omdat er wel wat op aan te merken is. Dat is jammer. Wellicht dat de premium members iets meer openstaan voor dat soort aanbiedingen en wat minder fel reageren. Dat zal de tijd leren maar dat is één van de redenen geweest. Het is zeker niet zo dat premium members geen kritiek mogen hebben of gewone leden geen kritiek mogen hebben maar ga eens bij jezelf na: als je vooraf toch al niet van plan bent iets te kopen waarom dan direct louter kritiek uiten op een aanbieding? Het is toch niet zo raar dat betalende members iets meer privileges hebben dan niet betalende members? Dat is in de hele wereld zo en dat is nergens een probleem maar hier wel? dat begrijp ik niet zo goed. Er zijn in het verleden al meerdere leden geweest die hebben aangegeven best wel een klein bedrag te willen doneren. Daar is nu een oplossing voor, niets meer en niets minder.

Sharing is caring. Dat is absoluut waar. Daarom snap ik niet zo goed waar iedereen zich zo druk over maakt. De premium members krijgen toegang tot een apart forumdeel waar op dit moment wel 1 topic draait! :roll: Ik snap dus niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Er zal onder geen beding informatie van het openbare forum verdwijnen of alleen leesbaar gemaakt worden voor premium members. Alle informatie op het forum wordt geïndexeerd, is terug te vinden via de zoekopdrachten en is volledig transparant. Iedereen krijgt dus dezelfde informatie. Het aparte forum gedeelte is er vooral voor bedoelt als extra service en wordt een plek waar zaken besproken kunnen worden over de toekomst van de site. Reden daar achter is dat ik al meermaals hier ideeën geopperd heb die worden neergesabeld door een toevallige passant, een paar man gaat mee en op die manier krijg je geen duidelijk beeld van wat een goed idee is en wat niet.

Je vergelijking met een ziekenhuis gaat daarom niet op omdat iedereen exact dezelfde "zorg" krijgt. Iedereen kan beschikken over exact dezelfde informatie en iedereen kan van alle facetten van het forum gebruik maken. Het feit dat auto's aanbieden nu alleen voor premium members is zie ik niet echt als een probleem aangezien er tot nu toe 4 auto's zijn aangeboden en de topics die nu lopen gewoon geopend blijven.

Om even te reageren op de post van Groovejunk: iedereen moet natuurlijk voor zichzelf bepalen of er behoefte is om premium member te worden. Ik verplicht niemand dat. Dat is niet de bedoeling en zoals je in bovenstaand verhaal kunt lezen heeft het amper invloed op je forum ervaring zoals die tot eergisteren bestond.

Ik zou het heel erg jammer vinden als leden om deze reden besluiten niet meer te posten. Er verandert immers niets.

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Premium membership.

Bericht door Autheo » do 27 mar 2014, 09:31

Petrolhead Tom schreef: Sharing is caring. Dat is absoluut waar. Daarom snap ik niet zo goed waar iedereen zich zo druk over maakt. De premium members krijgen toegang tot een apart forumdeel waar op dit moment wel 1 topic draait! :roll: Ik snap dus niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Er zal onder geen beding informatie van het openbare forum verdwijnen of alleen leesbaar gemaakt worden voor premium members. Alle informatie op het forum wordt geïndexeerd, is terug te vinden via de zoekopdrachten en is volledig transparant. Iedereen krijgt dus dezelfde informatie. Het aparte forum gedeelte is er vooral voor bedoelt als extra service en wordt een plek waar zaken besproken kunnen worden over de toekomst van de site. Reden daar achter is dat ik al meermaals hier ideeën geopperd heb die worden neergesabeld door een toevallige passant, een paar man gaat mee en op die manier krijg je geen duidelijk beeld van wat een goed idee is en wat niet.
.../...

Om even te reageren op de post van Groovejunk: iedereen moet natuurlijk voor zichzelf bepalen of er behoefte is om premium member te worden. Ik verplicht niemand dat. Dat is niet de bedoeling en zoals je in bovenstaand verhaal kunt lezen heeft het amper invloed op je forum ervaring zoals die tot eergisteren bestond.

Ik zou het heel erg jammer vinden als leden om deze reden besluiten niet meer te posten. Er verandert immers niets.
"Er verandert immers niets" ???? Als dat zo is, zou er toch geen premium membership hoeven te bestaan? Tom, ik begrijp je argumenten om in sommige gevallen een drempel voor de 'minder serieuze neersabelaars' neer te leggen. Maar om eerlijk te zijn, is het verhaal om daarvoor premium membership te creëren me niet helemaal duidelijk. Misschien zou het een optie zijn om in de aanloop even de 'premium topics' voor niet members wel zichtbaar te laten zijn, zonder reactiemogelijkheid, zodat 'kat uit de boom kijkers' een betere indruk kunnen krijgen van wat er nu gaat gebeuren? :?:

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Premium membership.

Bericht door GuidoUp » do 27 mar 2014, 09:44

Tom niet persoonlijk bedoelt maar dat voorstel vind ik niet slecht
Wel kijken maar niet reageren


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Premium membership.

Bericht door el coche SEAT » do 27 mar 2014, 09:54

Beste mensen,

Snap de commotie helemaal niet.
Nu draagt Tom de kosten van het forum en wordt hij door enkele sponsoren ondersteund.
Om dit geweldige forum in de lucht te houden worden er kosten gemaakt. De premium members kiezen ervoor om dit in ieder geval financiel te ondersteunen.

Dat men daar iets voor terug krijgt is mooi meegenomen.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Groovejunk
Vagling liefhebber
Berichten: 268
Lid geworden op: za 21 dec 2013, 13:11

Re: Premium membership.

Bericht door Groovejunk » do 27 mar 2014, 10:04

Ik host zelf ook wat fora en dat kost mij bij elkaar 12 euro per maand... Nee, geen habbibabbi servers en geen addertjes onder het gras. Zoals ik al aanhaalde zijn die kosten te verwaarlozen.

Tevens zie ik een hoop tekst staan, maar zie ik nog steeds geen antwoord op de vraag wat de toegevoegde waarde nou is. Die extra "benefits" komen een beetje over alsof het moeilijk was om iets te verzinnen. Excuse my French ;)

Ik heb in het bestuur gezeten van een ander forum dat ook deze beslissing nam en daar liepen ze tegen dezelfde problemen aan.. M.i. had je beter een donate button op het forum kunnen plakken voor vrije donatie. En ipv "member" dan "donateur" bij de naam van de donateur.

en dan nog maar een keer de vraag : Wat gaat er met dat geld gebeuren? Wat krijgt die member daar voor dan? Extra korting? Wanneer? Bij wie? Bij besteding van hoeveel?

Krijg je een memberpas?

Ik snap je idee wel, maar er is te karige informatie en absoluut niet goed uitgekristalliseerd.

Maar niet minder succes ermee natuurlijk!

Gebruikersavatar
oppermii
Vagling liefhebber
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 21:25

Re: Premium membership.

Bericht door oppermii » do 27 mar 2014, 10:11

Premium stuff ligt altijd lastig bij het Nederlandse publiek. Daarom heb je dat in bijvoorbeeld de Efteling ook niet (bij Disney wel). Als je het Donateur had genoemd was er al minder commotie geweest denk ik.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Premium membership.

Bericht door Tom Westendorp » do 27 mar 2014, 10:18

oppermii schreef:Premium stuff ligt altijd lastig bij het Nederlandse publiek. Daarom heb je dat in bijvoorbeeld de Efteling ook niet (bij Disney wel). Als je het Donateur had genoemd was er al minder commotie geweest denk ik.
Klopt het ligt altijd gevoelig zoiets. Al heb ik hierboven uitgelegd dat er voor de gewone bezoeker vrijwel niets verandert dus alle commotie begrijp ik totaal niet. Ik ben zelf lid van wat internationale fora en daar heb ik ook regelmatig wat gedoneerd. Wat er met die opbrengsten gebeurt? Het zal mij worst zijn ik kan gebruik maken van een gebruiksvriendelijk forum en gelijkgezinden treffen en het samen online over de hobby hebben. Perfect toch?

@Groovejunk: ik ben met wat dingen bezig maar die moet ik eerst verder uitwerken voordat ik daar meer over kan zeggen. Ik kan wel vast verklappen dat het een bijzondere promotionele stunt wordt in samenwerking met VAGTechniek en dat er binnenkort meer over te horen zal zijn. :dance: Daarnaast lopen er nog wat kleine projecten die rechtstreeks ten goede komen aan ALLE forum members. 8-)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Premium membership.

Bericht door merkx352 » do 27 mar 2014, 10:21

el coche SEAT schreef:Beste mensen,

Snap de commotie helemaal niet.
Nu draagt Tom de kosten van het forum en wordt hij door enkele sponsoren ondersteund.
Om dit geweldige forum in de lucht te houden worden er kosten gemaakt. De premium members kiezen ervoor om dit in ieder geval financiel te ondersteunen.

Dat men daar iets voor terug krijgt is mooi meegenomen.
+1

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Premium membership.

Bericht door Bhuddymahn » do 27 mar 2014, 10:26

Het hele probleem is m.i. dat je rechten ontneemt van de niet betalende leden. Had het donateurschap genoemd, zonder dat degenen die niet doneren ineens minder mogen. Als dat aparte hoekje daadwerkelijk alleen voor zaken is die met het forum zelf te maken hebben, dan zal me dat een worst wezen, maar ik begrijp nog steeds de noodzaak daarvan niet.

El coche seat, mijn idee is dat je er niets voor terugkrijgt! De rest mag nu alleen ineens minder, zo moet je het zien. Een lokkertje dus om donateur te worden, maar je wordt er niet beter van.

Ik had met alle liefde overigens wat gedoneerd trouwens vanwege je inspanningen Tom, maar ik vind het niet fair dat de rest daarop gekort wordt. Maar goed, succes met de plannen.
Laatst gewijzigd door Bhuddymahn op do 27 mar 2014, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Premium membership.

Bericht door Tom Westendorp » do 27 mar 2014, 10:29

Bhuddymahn schreef:Het hele probleem is m.i. dat je rechten ontneemt van de niet betalende leden. Had het donateurschap genoemd, zonder dat degenen die niet doneren ineens minder mogen. Als dat aparte hoekje daadwerkelijk alleen voor zaken is die met het forum zelf te maken hebben, dan zal me dat een worst wezen, maar ik begrijp nog steeds de noodzaak daarvan niet.
Het enige recht dat je wordt ontnomen is dat je je auto niet te koop aan kunt bieden. Is dat nou zo'n ramp Bhuddymahn? Het premium deel is in het leven geroepen als extra service het is absoluut NIET de bedoeling dat er allemaal technische zaken besproken gaan worden waar andere forummembers baat bij hebben. Er wordt geen info van het forum weggehaald en alleen toegankelijk gemaakt voor premium leden. Voor jou als regulier forum member verandert er dus zo weinig dat ik werkelijk alle commotie niet begrijp. :(
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Premium membership.

Bericht door Bhuddymahn » do 27 mar 2014, 10:34

Nee, meer korting. Dat gaat toch nergens over? Of betaal jij de sponsoren van het geld dat de members hier inleggen zodat jullie hen meer 'korting' kunnen geven? Nogmaals Tom, ik waardeer je inspanningen, maar nu voelt het een beetje verplicht om lid te worden als je de volledige korting wilt krijgen op iets, wat normaal anders iedereen zou krijgen. Strookt tegen mn principes, maar dat had je al door denk ik ;) mijn mening is nu wel duidelijk, succes!

Ohja, nog even, als je het forum niet draaiende kan houden zonder de sponsoren, laat het even weten. Ik denk dat ik niet de enige ben die dan bereid is bij te springen!
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Premium membership.

Bericht door Tom Westendorp » do 27 mar 2014, 10:49

Bhuddymahn schreef:Nee, meer korting. Dat gaat toch nergens over? Of betaal jij de sponsoren van het geld dat de members hier inleggen zodat jullie hen meer 'korting' kunnen geven? Nogmaals Tom, ik waardeer je inspanningen, maar nu voelt het een beetje verplicht om lid te worden als je de volledige korting wilt krijgen op iets, wat normaal anders iedereen zou krijgen. Strookt tegen mn principes, maar dat had je al door denk ik ;) mijn mening is nu wel duidelijk, succes!

Ohja, nog even, als je het forum niet draaiende kan houden zonder de sponsoren, laat het even weten. Ik denk dat ik niet de enige ben die dan bereid is bij te springen!
Het is natuurlijk niet alleen de hosting van de website. Ik heb vooral in de aanloop periode veel kosten moeten maken om een aantal zaken geïmplementeerd te krijgen. Inmiddels heb ik zelf wat cursussen gevolgd en boeken aangeschaft om zelf zaken aan het forum te kunnen veranderen. Dat is vanaf dag één allemaal uit mijn eigen zak gegaan terwijl ik toen nog van een stagiaire loon van € 500 euro moest rond komen. Daar klaag ik niet over maar daarom is het wel prettig als er zo af en toe ook iets terugkomt voor alle uren die er in gestoken zijn en nog steeds ingaan. Daarnaast ben ik met wat zaken bezig die voor alle forum members interessant zijn.

Met betrekking tot de korting kun je het verhaal ook omdraaien. Als blijkt dat je door lid te worden van een club voor 10 euro je meer dan het dubbele aan korting kunt krijgen (bijvoorbeeld) dan zou ik dat doen. Ik heb het al meermaals zo gedaan. Ik ben lid geworden van fora teneinde korting te krijgen die ik anders niet gehad had. Win win situatie toch?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Premium membership.

Bericht door Bhuddymahn » do 27 mar 2014, 11:09

Ja, stel he, de premiummembers zouden niet bestaan, zou iedereen dan die extra korting krijgen (zoals het nu dus aanvoelt), of krijgt iedereen dan minder korting? Daar zit nogal verschil in. Waar het op neer komt is dat je dus betaalt voor je eigen sponsoring. Sorry iedereen, zal vanaf nu weg blijven uit dit topic, kan iedereen er zelf over nadenken :)
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Plaats reactie