Allesdrager met Fietsdrager

Bent u een commerciële partij en wilt u zaken verkopen via dit forum, dan kan dat hier.
Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Allesdrager met Fietsdrager

Bericht door merkx352 » za 13 jul 2013, 17:21

Beste leden ,

We zitten er aan te denken om een leuke actie te doen met een set originele Vw dakdragers icm een fietsdrager zoals een Thule met voorvork bevestiging.
Graag zouden we willen weten of hier voldoende animo voor is ??

Via onderstaande link kun je wat foto's bekijken zoals ik het gemonteerd heb op de auto.

https://plus.google.com/photos/10607435 ... hYOlh6THVg

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Allesdrager met Fietsdrager

Bericht door BarMove(d)Up » za 13 jul 2013, 18:01

Ik zou interesse hebben als mijn ligfiets er op geplaatst kan worden. Maar dat zou ik dan wel eerst uit moeten testen, zou dat kunnen, bv bij jullie op lokatie of zo.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Allesdrager met Fietsdrager

Bericht door Inge » zo 14 jul 2013, 07:46

Ziet er netjes uit - maar ik heb geen fiets.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
capravacca
Vagling liefhebber
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 23 jan 2013, 22:50

Re: Allesdrager met Fietsdrager

Bericht door capravacca » zo 14 jul 2013, 10:10

De originele dragers heb ik al bij jullie gekocht ben nu echter nog wel op zoek naar fietsdragers maar niet zo een als afgebeeld maar gewoon eentje waar je een fiets compleet op kunt zetten tot 17 kg.
Ik heb er al een paar bekeken maar daarvan pasten de bevestigings beugel niet om de dakdrager en moet je die met een zogenaamd t-rack, welke bijgeleverd is, vast zetten.
Hier had ik echter mijn twijfels over en heb het eerst links laten liggen.
Dus ja, ik heb belang bij fietsdragers (2), en zeker met een beetje korting, maar weet niet welke ik moet nemen,
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Allesdrager met Fietsdrager

Bericht door el coche SEAT » zo 14 jul 2013, 11:09

[*]
capravacca schreef:De originele dragers heb ik al bij jullie gekocht ben nu echter nog wel op zoek naar fietsdragers maar niet zo een als afgebeeld maar gewoon eentje waar je een fiets compleet op kunt zetten tot 17 kg.
Ik heb er al een paar bekeken maar daarvan pasten de bevestigings beugel niet om de dakdrager en moet je die met een zogenaamd t-rack, welke bijgeleverd is, vast zetten.
Hier had ik echter mijn twijfels over en heb het eerst links laten liggen.
Dus ja, ik heb belang bij fietsdragers (2), en zeker met een beetje korting, maar weet niet welke ik moet nemen,
Ik ben zelf een heel te vreden gebruiker van de Thule Proride 591 dakdrager.
Heel makkelijk in gebruik. Fiets staat vast met frameklem en de beide wielen worden met spanbandje vastgezet.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Gebruikersavatar
capravacca
Vagling liefhebber
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 23 jan 2013, 22:50

Re: Allesdrager met Fietsdrager

Bericht door capravacca » zo 14 jul 2013, 12:55

Zit ie ook met t-rack verbinding aan de dakdrager vast?
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Allesdrager met Fietsdrager

Bericht door el coche SEAT » zo 14 jul 2013, 15:46

capravacca schreef:Zit ie ook met t-rack verbinding aan de dakdrager vast?
Yep. Dat bij alle moderne dragers tegenwoordig het geval.
De originele VW dragers (zou ook bij mijn Polo) maken gebruik van de t-nut.
Werkt super. Stevige verbinding en extra beveiliging doordat de verbinding verzonken is in het profiel van de dakdrager.

Zie http://www.dachtraeger-profi.de/THULE+8 ... 9-+566.htm
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Allesdrager met Fietsdrager

Bericht door merkx352 » ma 15 jul 2013, 10:50

capravacca schreef:De originele dragers heb ik al bij jullie gekocht ben nu echter nog wel op zoek naar fietsdragers maar niet zo een als afgebeeld maar gewoon eentje waar je een fiets compleet op kunt zetten tot 17 kg.
Ik heb er al een paar bekeken maar daarvan pasten de bevestigings beugel niet om de dakdrager en moet je die met een zogenaamd t-rack, welke bijgeleverd is, vast zetten.
Hier had ik echter mijn twijfels over en heb het eerst links laten liggen.
Dus ja, ik heb belang bij fietsdragers (2), en zeker met een beetje korting, maar weet niet welke ik moet nemen,
Zojuist de Vw versie live gezet met een leuke korting , kan met de T-groef gemonteerd worden en dus super handig te plaatsen op de originele drager.
is vergelijkbaar met de Thule Proride echter kan ik hier meer mee qua prijs. Levertijd ongeveer 1 week op dit moment .

http://shop.udenhout.nl/overig/transpor ... ietsdrager

Gesloten