Armsteun Up/Mii/Citigo

Bent u een commerciële partij en wilt u zaken verkopen via dit forum, dan kan dat hier.
Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door merkx352 » di 21 mei 2013, 14:14

Weer een nieuw model armsteun leverbaar ! Deze keer de Skoda Citigo versie , bespaar u de brandstofkosten en bestel hem online.
als u kiest voor de optie : Afhalen Den Bosch bezorgen we de steun voor € 125.00 bij u thuis.
Deze kosteloze verzending is alleen geldig voor de forum leden !

http://shop.udenhout.nl/armsteun-voor-d ... uitvoering


Afbeelding

Gebruikersavatar
Nikooos
Vagling liefhebber
Berichten: 175
Lid geworden op: do 31 jan 2013, 10:04

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door Nikooos » di 21 mei 2013, 14:30

Deze is toch hetzelfde als de Seat versie dacht ik? Tenminste als ik de verhalen lees over die armsteun dan lijkt hij nogal op de steun in mijn Citigo.
Erg tevreden over, dus als ik hem nog niet had zou ik hem zeker aanschaffen!
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door Bhuddymahn » di 21 mei 2013, 14:32

Dit is inderdaad exact dezelfde als de SEAT versie. Zie ook hier: viewtopic.php?f=8&t=269&p=32404&hilit=armsteun#p32404

Die Kreijne Midland al een tijd verkoopt voor 125 euro is precies dezelfde, ook van Skoda. Alleen die verzend nu niet gratis, dus goede aanbieding van Van Udenhout.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door merkx352 » di 21 mei 2013, 14:57

Dit is NIET dezelfde als de Seat uitvoering !
De Seat uitvoering die wij ook verkopen is luxer als deze steun en wordt op een andere manier gemonteerd .

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door Bhuddymahn » di 21 mei 2013, 14:59

http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... uitvoering

Dus dit is een andere? Hij ziet er exact hetzelfde uit. Wat is er dan precies luxer aan?
Jullie Skoda-versie wordt zonder extra frame gemonteerd en de duurdere SEAT versie wel?

Wel ingewikkeld zo. Ik heb namelijk ook een skoda versie (van Kreijne Midland), maar die is dan weer gelijk aan jullie 'luxe' Seat versie, met zo'n extra frame dus. Kost daar 125 euro (ipv 158 euro). Mocht ik het fout hebben, corrigeer me dan.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door merkx352 » di 21 mei 2013, 15:13

Het is niet moeilijk , alleen lastig via het forum het verschil te laten zien !
Ik zal snel proberen wat foto's te maken en dan hoop ik duidelijker te kunnen zijn.
De Seat versie is wel degelijk anders als de Skoda versie ! de Seat versie wordt inderdaad met een frame gemonteerd en de Skoda versie niet.

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door Bhuddymahn » di 21 mei 2013, 15:16

Oke ik begrijp het, maar dan zou ik als jullie hier nog wat Skoda armsteunen willen slijten wel de prijs verlagen, nu is die nu net zo duur (nou ja 5,50 goedkoper) als de SEAT versie van Kreijne Midland die wél aan een extra frame wordt bevestigd (die wordt bij jullie nog voor 158 aangeboden). Begrijp me niet verkeerd, ik waardeer jullie sponsoring hier. Maar ik betaal graag geen cent te veel ;)
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door merkx352 » di 21 mei 2013, 15:21

Ik heb zojuist een Skoda versie in bestelling geplaatst en verwacht deze overmorgen binnen en zal dan de foto's maken en vergelijken met elkaar.
ik hoop dan meer duidelijkheid te hebben over de montage.

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door Bhuddymahn » di 21 mei 2013, 15:22

Prima, ben benieuwd.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door Inge » di 21 mei 2013, 15:23

Ik ben benieuwd - niet voor mezelf want de Seat variant gaat erin - maar gewoon uit weetgierigheid. Zo op het eerste gezicht zien ze er hetzelfde uit.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Gaaf01
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 16 jan 2013, 20:11

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door Gaaf01 » di 21 mei 2013, 17:35

Groupdeal, groupdeal! !
High UP! 60PK BMT -> Light Silver-> Executive pakket-> Spoke Velgen-> uitlaatsierstuk-> VAGcom instellingen

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door Jos Bosch » di 21 mei 2013, 17:53

Inge schreef:Ik ben benieuwd - niet voor mezelf want de Seat variant gaat erin - maar gewoon uit weetgierigheid. Zo op het eerste gezicht zien ze er hetzelfde uit.
Hoi Inge,Is ook de zelfde als de Seat.Deze van 125 euro word ook op de grondplaat vastgezet.
Ik heb de vorige week hier voor gebeld.Kreijne Midland.Vragen naar Niels.Werd zeer goed geholpen.
Je kan deze via hun website bestellen.
Het geeft ook een steun voor de Up die word aan de armleuning bevestigd maar met montage komt deze op 260.

Groetjes Jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door Inge » di 21 mei 2013, 19:44

De Krijne variant heb ik al een tijdje in huis vandaar de nieuwsgierigheid of die van Eric's aanbieding dezelfde is.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Armsteun Up Actie tarief

Bericht door merkx352 » do 23 mei 2013, 10:18

Beste Forum leden ,

We hebben vandaag de "Skoda" versie binnengekregen en tot onze grote verbazing is deze exact hetzelfde als de "Seat" uitvoering.
Dus een stevige steun met stoffen deksel en frame welke onder de console gemonteerd dient te worden.

De info welke we via een lokale Skoda dealer eerder hebben mogen ontvangen was dus niet juist.
we hebben dit ook gemeld bij Pon , omdat er dus 2 armsteunen geleverd worden die verschillend van art .nummer zijn maar identiek aan elkaar qua uitvoering.

We hebben dus gelijk een leuke actie prijs verbonden aan deze armsteun , deze is geldig tot 31-05

http://shop.udenhout.nl/armsteun-voor-de-up-stof

Afbeelding

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door Patrick-Brand » do 23 mei 2013, 10:31

Hele mooie aanbieding! Ik ben geïnteresseerd!
Maar volledig identiek aan de versie die Kreijne aanbiedt voor 125 euro? Ook dezelfde wijze van bevestiging? Volgens mij 4 bouten aan het frame toch? Want ik vind het wel belangrijk dat hij stevig zit.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door Bhuddymahn » do 23 mei 2013, 10:33

Ooh haha! Dan is het een hardstikke goede aanbieding!
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door merkx352 » do 23 mei 2013, 10:44

Ja als het goed is dezelfde als Kreijne , met frame onder de console welke met bouten vast komt te zitten.
Wij gaan als dealer van Vw alleen nog maar deze versie van Skoda verkopen in onze Up's.

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door Bhuddymahn » do 23 mei 2013, 11:02

Is de steun ook horizontaal uit te schuiven? En zit er een stelschroef aan de onderkant om de hoek in te stellen? Zo ja, dan is 'ie inderdaad exact hetzelfde.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door erikvank » do 23 mei 2013, 19:14

Er zijn ongetwijfeld al heel veel mensen die zaken hebben gedaan met Van den Udenhout. Ik heb ze vanmiddag voor het eerst aan de telefoon gehad. Als dat telefoontje representatief is voor hun service dan springen ze er echt in positieve zin uit. Ik ben, hoewel een zeikerd als het gaat om klantenservice, inmiddels best tevreden met de mensen bij mijn eigen VW-dealer, M. de Koning. Maar de manier waarop Van den Udenhout, of beter gezegd Eric Merkx, meedacht vanmiddag aan de lijn overtrof mijn verwachtingen. Ik was aangenaam verrast!

En omdat ik een zeikerd ben die het zeker openbaar maakt als het niet goed gaat, verplicht ik mezelf het ook te melden als het wel goed gaat. Dus daarom hierbij een pluim voor merkx352.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Gebruikersavatar
Gaaf01
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 16 jan 2013, 20:11

Re: Armsteun Up/Mii/Citigo

Bericht door Gaaf01 » do 23 mei 2013, 19:26

+ 1
High UP! 60PK BMT -> Light Silver-> Executive pakket-> Spoke Velgen-> uitlaatsierstuk-> VAGcom instellingen

Plaats reactie