Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bent u een commerciële partij en wilt u zaken verkopen via dit forum, dan kan dat hier.
Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door merkx352 » wo 28 nov 2012, 14:11

We hebben de Seat uitvoering nu ook in ons programma en tegen een leuke korting online te bestellen

http://shop.udenhout.nl/armsteun_voor_d ... uitvoering_


Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door Tom Westendorp » wo 28 nov 2012, 14:59

Mooie aanbieding!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door el coche SEAT » wo 28 nov 2012, 15:16

Strakke prijs.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

RickUP
Vagling liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 aug 2012, 22:46
Locatie: Oldebroek

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door RickUP » wo 28 nov 2012, 15:57

Wow dat is zeker een strakke prijs !
Mijn dealer maar eens even een mailtje gestuurd of men armsteun nog te anuleren valt..
Vind dit toch wel een heel groot verschil in prijs ;)
We´re going UP! UP! UP!

Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door Tom Westendorp » wo 28 nov 2012, 16:05

Ik heb het ook even getwitterd!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Mii(n)-seat
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: do 01 nov 2012, 12:41

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door Mii(n)-seat » wo 28 nov 2012, 23:17

Uhhh.... zie ik het nou verkeerd, € 165,95 dit is toch gewoon de prijs zonder montage??
Met montage €265,-
T is niet verkeerd hoor begrijp me goed maar zo wereldschokkend lijkt mij deze prijs niet.

Zie hier, ook zonder montage;
http://www.ideas4cars.be/nl/Centrale-ar ... 1430/17572

RickUP
Vagling liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 aug 2012, 22:46
Locatie: Oldebroek

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door RickUP » do 29 nov 2012, 06:14

De gewone prijs die mijn dealer mij gaf was 195,- ex montage incl btw.
En die link die jij zojuist geplaatst hebt is inderdaad nog goedkoper !!
We´re going UP! UP! UP!

Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door merkx352 » do 29 nov 2012, 09:05

Klopt , deze is nog goedkoper ! , de gemiddelde dealer in Nederland vraagt € 195.00 going zonder montage.
gaan jullie dan voor € 8.00 naar Brussel rijden ?

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door Tom Westendorp » do 29 nov 2012, 09:29

merkx352 schreef:Klopt , deze is nog goedkoper ! , de gemiddelde dealer in Nederland vraagt € 195.00 going zonder montage.
gaan jullie dan voor € 8.00 naar Brussel rijden ?
Een Up! is wel zuinig, maar zo zuinig ook weer niet. :lol:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

RickUP
Vagling liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 aug 2012, 22:46
Locatie: Oldebroek

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door RickUP » do 29 nov 2012, 17:41

Petrolhead Tom schreef:
merkx352 schreef:Klopt , deze is nog goedkoper ! , de gemiddelde dealer in Nederland vraagt € 195.00 going zonder montage.
gaan jullie dan voor € 8.00 naar Brussel rijden ?
Een Up! is wel zuinig, maar zo zuinig ook weer niet. :lol:
Ik ga er niet voor naar Brussel rijden hoor :lol:
Heb er lekker 1 bij jullie besteld gisteren! :mrgreen:
We´re going UP! UP! UP!

Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door up! » do 29 nov 2012, 18:17

Goede aanbieding! Maar ik vraag me af: komt er nog een armsteun Up in de Up-uitvoering? :?:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door Tom Westendorp » do 29 nov 2012, 19:06

up! schreef:Goede aanbieding! Maar ik vraag me af: komt er nog een armsteun Up in de Up-uitvoering? :?:
Een sticker op de doos die anders is maakt toch geen reet uit? Vag is VAG of mis ik iets? :mrgreen:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door up! » do 29 nov 2012, 19:53

Natuurlijk, maar de aanbieder zegt het er nadrukkelijk bij "Seat uitvoering" en "Mii uitvoering". Als het allemaal hetzelfde is en/of als het duidelijk is dat er nooit een up! armsteun zal komen, kun je ook zeggen "originele up! armsteun". Maar nu wordt gesuggereerd dat er ooit nog een Up uitvoering zal komen... Ben ik wel benieuwd naar, want als die er komt wacht ik daar op.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door Tom Westendorp » do 29 nov 2012, 20:25

up! schreef:Natuurlijk, maar de aanbieder zegt het er nadrukkelijk bij "Seat uitvoering" en "Mii uitvoering". Als het allemaal hetzelfde is en/of als het duidelijk is dat er nooit een up! armsteun zal komen, kun je ook zeggen "originele up! armsteun". Maar nu wordt gesuggereerd dat er ooit nog een Up uitvoering zal komen... Ben ik wel benieuwd naar, want als die er komt wacht ik daar op.
Ook als het enige verschil is dat er een VW sticker op de doos zit in plaats van een Seat en ze uit dezelfde Chinese fabriek komen? Dan doe je jezelf toch wel ernstig tekort volgens mij.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door up! » do 29 nov 2012, 20:41

Als ie exact hetzelfde is, is er nu ook geen reden om te benadrukken "Seat uitvoering" of "Mii uitvoering". Want als de Up armsteun exact hetzelfde zal zijn, is dit dus ook gewoon de "Up uitvoering". De extra vermelding "Seat uitvoering" suggereert dat de Up armsteun op details anders kan zijn (bijvoorbeeld de kleurstelling)... Daar wacht ik dan even op (heb sowieso geen haast, maar ik denk dat ik 'm uiteindelijk wel koop, de Up uitvoering dan hè? :mrgreen: ).
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Nemad
Vagling liefhebber
Berichten: 132
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 19:18
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door Nemad » do 29 nov 2012, 22:41

Petrolhead Tom schreef:
up! schreef:Natuurlijk, maar de aanbieder zegt het er nadrukkelijk bij "Seat uitvoering" en "Mii uitvoering". Als het allemaal hetzelfde is en/of als het duidelijk is dat er nooit een up! armsteun zal komen, kun je ook zeggen "originele up! armsteun". Maar nu wordt gesuggereerd dat er ooit nog een Up uitvoering zal komen... Ben ik wel benieuwd naar, want als die er komt wacht ik daar op.
Ook als het enige verschil is dat er een VW sticker op de doos zit in plaats van een Seat en ze uit dezelfde Chinese fabriek komen? Dan doe je jezelf toch wel ernstig tekort volgens mij.
Volgens mij mag teze topic wel gesloten worden!
Deze discussie is op het forum al meerdere malen gevoerd!

M.v.g.

Nemad
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door Tom Westendorp » vr 30 nov 2012, 08:45

Nemad, waarom zouden we een topic sluiten waarin een prachtig product door een betalende sponsor tegen een super scherpe prijs wordt aangeboden? :roll:

Dat gaan we dus niet doen. En als een member wil wachten tot er een dedicated up! versie uitkomt dan is dat zijn goed recht, en misschien komt er wel een armsteun in een iets andere vorm dan is dat het wachten dus waard geweest, en misschien wil iedereen dan wel zo'n armsteun en zal de markt overspoeld worden met tweedehands exemplaren en kunnen mensen die deze armsteun te duur vinden er ook een kopen tegen een lagere prijs. Enfin je kunt mijn punt er wel uithalen. Een prima, open, eerlijke, nette discussie wordt nooit gesloten.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

RickUP
Vagling liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 aug 2012, 22:46
Locatie: Oldebroek

Re: Armsteun Up ( Mij uitvoering )

Bericht door RickUP » za 01 dec 2012, 17:03

Mooi gesproken ! Ik heb hem vandaag gemonteerd en het is zeker goed te doen is mooi geworden !
We´re going UP! UP! UP!

Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.

Plaats reactie