gezocht voorbumper met mistlampen

Heb je iets nodig? Vraag het hier.
Gebruikersavatar
RutgerPruis
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 11:53

gezocht voorbumper met mistlampen

Bericht door RutgerPruis » di 09 dec 2014, 13:29

Ik ben opzoek naar een voorbumper zwart van een VW met gaten voor mislampen. (in of exclusiefmistlampen)

Wat nog beter is alleen het zwarte paneel waar de mistlampgaten in zitten.

Wie kan mij er aan helpen?
VW Move UP 1.0 75 pk

Gebruikersavatar
AlexVDL
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: za 09 aug 2014, 00:07

Re: gezocht voorbumper met mistlampen

Bericht door AlexVDL » za 17 jan 2015, 23:35

Ik heb het bumperdeel met de mistlampen erin, dus niet de hele bumper met gril. Is echter wel wit. Splinternieuw van mijn nieuwe UP afgehaald en vervangen door een E-UP bumper met LEDs.

Als je interesse hebt kun je me een PM sturen.
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: gezocht voorbumper met mistlampen

Bericht door N!jntje » zo 18 jan 2015, 14:31

AlexVDL schreef:Ik heb het bumperdeel met de mistlampen erin, dus niet de hele bumper met gril. Is echter wel wit. Splinternieuw van mijn nieuwe UP afgehaald en vervangen door een E-UP bumper met LEDs.

Als je interesse hebt kun je me een PM sturen.
Vraag is voor de grap bij de dealer wat dat deel los kost. Je zult versteld staan ;) En je hebt hem dan in primer vanaf de dealer. Evt de prijs in duitsland nakijken wat deze kost! Ons scheelde het bij de bumper van onze golf variant een kleine 300 euro. :o
Heb wel eens gehoord namelijk dat dit bumperdeel niet zo duur is.

Gebruikersavatar
RutgerPruis
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 11:53

Re: gezocht voorbumper met mistlampen

Bericht door RutgerPruis » za 07 feb 2015, 14:21

Ik heb even wat hulp nodig!

Op internet heb ik een bumperpaneel met mistlampen gevonden. Echter zou ik graag willen weten of ik het oude paneel zonder mistlampen kan verwijderen en de bumper met mistlampen direct hierop kan monteren. Ik weet dat in het gaaspaneel achter de bumper gaten moeten zitten voor de mistlampen. Zitten deze gaten ook in de UP zonder minstlampen?

Groet
VW Move UP 1.0 75 pk

Plaats reactie