Witte spiegelkappen

Heb je iets nodig? Vraag het hier.
xvanwaart
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 25 aug 2013, 21:57

Witte spiegelkappen

Bericht door xvanwaart » zo 25 aug 2013, 22:04

Beste mede Up! eigenaren,

nu sinds eenweek een white-up in het bezit en erg tevreden.
Nou wil ik de chromen spiegels houden maar mijn vriendin vindt ze lelijk ( :shock: ) en wil witte proberen. Zelf wil ik de chromen wel houden en wil dus niet ruilen ofzo.
Iemand die voor zijn witte Up! chromen spiegel kappen heeft gekocht en nu van de oude af wil? Scheelt weer in de kosten...

Xander

v up
Forum newbie
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 19:11

Re: Witte spiegelkappen

Bericht door v up » di 03 sep 2013, 16:06

Dit gaat je niet lukken denk ik, je white up is pure white van kleur en bijna alle normale witte upjes zijn candy white. Is niet dezelde kleur wit. :?

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Witte spiegelkappen

Bericht door N!jntje » di 03 sep 2013, 22:06

v up schreef:Dit gaat je niet lukken denk ik, je white up is pure white van kleur en bijna alle normale witte upjes zijn candy white. Is niet dezelde kleur wit. :?
Je kunt ook voor je vriendin je spiegels wrappen! Dan hou je je spiegels;) en trek je er na verloop van tijd gewoon de wrapfolie ervanaf. Is goedkoper en je kappen blijven als nieuw

xvanwaart
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 25 aug 2013, 21:57

Re: Witte spiegelkappen

Bericht door xvanwaart » do 05 sep 2013, 19:54

Ja maar als ik de filmpjes daarvan op youtube bekijk lijkt me dat nog niet zo makkelijk... tuurlijk die gasten doen het "even" maar die doen waarschijnlijk ook niets anders dan dat. Mijn beste strategie is denk ik er gewoon niet meer over beginnen totdat het went en in de tussentijd mijn ogen open houden voor witte kapjes... en het verschil tussen candy-white en pure white, is dat zichtbaar van meer dan 30cm afstand? het zijn notabene ook nog eens de spiegels waar sowieso al ander licht op valt.

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Witte spiegelkappen

Bericht door N!jntje » vr 06 sep 2013, 16:42

Klopt.... Maar als je LRS vraagt ;) Die is niet te duur^^ En anders kun je ook altijd een ander wrapbedrijf vragen. Spiegelkappen demonteren en erop laten zetten.
De verschillen in kleur zijn niet heel goed te zien nee.... maar toch is er wel degelijk verschil. Ik denk dat als je het niet weet je het niet ziet. Autokenners zien het wel ;) Of mensen die veel met kleur bezig zijn enz.

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Witte spiegelkappen

Bericht door DonkUp » vr 06 sep 2013, 18:37

xvanwaart schreef:... en het verschil tussen candy-white en pure white, is dat zichtbaar van meer dan 30cm afstand? het zijn notabene ook nog eens de spiegels waar sowieso al ander licht op valt.
Parkeer hem eens naast een Candy white VW (of Mii/Go) als je er 1 ziet staan, dan zie je goed het verschil.

In welke omgeving woon je, ik heb nog wel een set Candy white spiegelkappen liggen. Dan kunnen we misschien ff kijken of het is wat je wil, voordat je er geld aan uit gaat geven.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Plaats reactie