Triangle

Heb je iets nodig? Vraag het hier.
Gebruikersavatar
Jojo
Vagling liefhebber
Berichten: 152
Lid geworden op: di 12 jun 2012, 12:53

Re: Triangle

Bericht door Jojo » wo 11 jul 2012, 17:03

Ik vind die Upsilons ook erg mooi maar volgens mij zijn ze gepolijst of vergis ik me? Gepolijste velgen kan je toch beter niet in de winter gebruiken? :?:
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!

Gebruikersavatar
pvaken
Vagling liefhebber
Berichten: 108
Lid geworden op: za 07 jul 2012, 13:26
Locatie: De Meern

Re: Triangle

Bericht door pvaken » wo 11 jul 2012, 17:27

Jojo schreef:Ik vind die Upsilons ook erg mooi maar volgens mij zijn ze gepolijst of vergis ik me? Gepolijste velgen kan je toch beter niet in de winter gebruiken? :?:
Dat kan wel een nadeel zijn met gepolijste velgen inderdaad.
Er zijn echter ook zat mensen die er nooit problemen mee hebben gehad.
Het is denk ik ook wel mogelijk mits je ze een beetje schoon houdt en in de wax zet.

Andere optie is om op je originele velgen een setje winterbanden te zetten en die voor de wintermaanden te gebruiken.
Blijven de zomervegen zeker mooi.
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje :)|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|

Gebruikersavatar
Toine
Vagling liefhebber
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 09:00

Re: Triangle

Bericht door Toine » do 12 jul 2012, 00:15

pvaken schreef:
Jojo schreef:Ik vind die Upsilons ook erg mooi maar volgens mij zijn ze gepolijst of vergis ik me? Gepolijste velgen kan je toch beter niet in de winter gebruiken? :?:
Dat kan wel een nadeel zijn met gepolijste velgen inderdaad.
Er zijn echter ook zat mensen die er nooit problemen mee hebben gehad.
Het is denk ik ook wel mogelijk mits je ze een beetje schoon houdt en in de wax zet.

Andere optie is om op je originele velgen een setje winterbanden te zetten en die voor de wintermaanden te gebruiken.
Blijven de zomervegen zeker mooi.
Dat is zeker aan te raden!!!
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

Plaats reactie