Triangel, Classic of Upsilon gevraagd

Heb je iets nodig? Vraag het hier.
Gebruikersavatar
FrankUp!
Forum newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: di 16 apr 2013, 22:24
Locatie: Amersfoort

Triangel, Classic of Upsilon gevraagd

Bericht door FrankUp! » do 02 mei 2013, 16:22

Hallo,

Wij hebben een Move Up in bestelling staan, en dus ben ik op zoek naar een mooie set velgen (incl banden).

Upsilon
Triangel
of Classic

Ik ben bereid rond 500 - 600 euro te betalen

Je mag ook een berichtje doen als je voor minder een set Spoke 15"te koop hebt.

Ik hoor graag vaan een van jullie!
VW Move Up 60 pk 5drs, Light silver metallic, Executive pakket, reservewiel, 16"Triangle.

VW UP
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 20 mei 2012, 22:43
Locatie: Balk (Frl.)

Re: Triangel, Classic of Upsilon gevraagd

Bericht door VW UP » vr 03 mei 2013, 22:52

Ik heb een High Up in bestelling staan met Dynamic pakket en wil de Triangel velgen verkopen als de auto binnenkomt.
Maar dat kan wel eens eind juni worden, weet niet of je zolang geduld hebt.
VW High Up, 60 pk, Dark Silver, Dark Silver dashboard, getinte ramen, Drive pakket, Executive pakket, 16 inch Cross Up velgen, middenarmsteun, korte antenne, Silvervision knipperlichten (voor), luxe velours mattenset, spatlappen voor, Inpro knipperlichten

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Triangel, Classic of Upsilon gevraagd

Bericht door up! » vr 03 mei 2013, 23:11

VW UP schreef:Ik heb een High Up in bestelling staan met Dynamic pakket en wil de Triangel velgen verkopen als de auto binnenkomt
Opmerkelijk dat je die velgen wil verkopen en toch voor het Dynamic pakket hebt gekozen. De relatief hoge prijs van het Dynamic pakket zit 'm toch vooral in de Triangel velgen.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
FrankUp!
Forum newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: di 16 apr 2013, 22:24
Locatie: Amersfoort

Re: Triangel, Classic of Upsilon gevraagd

Bericht door FrankUp! » za 04 mei 2013, 08:27

VW UP schreef:Ik heb een High Up in bestelling staan met Dynamic pakket en wil de Triangel velgen verkopen als de auto binnenkomt.
Maar dat kan wel eens eind juni worden, weet niet of je zolang geduld hebt.
Eind juni is voor mij geen probleem, we krijgen de auto rond 20 juni, dus een weekje op staal rijden is niet erg.
VW Move Up 60 pk 5drs, Light silver metallic, Executive pakket, reservewiel, 16"Triangle.

VW UP
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 20 mei 2012, 22:43
Locatie: Balk (Frl.)

Re: Triangel, Classic of Upsilon gevraagd

Bericht door VW UP » za 04 mei 2013, 09:03

Bij mij is het wat een apart geval, ik heb met mijn Up in een kettingbotsing gezeten en deze is total loss verklaart. Nu heb ik dus een nieuwe bestelt, maar heb nog gloednieuwe Cross Up velgen met banden thuis liggen. Deze komen straks onder de nieuwe Up. En ik wou toch graag donkere ramen achter, dus daarom heb ik het op deze manier gedaan.

Maar rondt die datum zal de Up van mij ook ongeveer komen, zullen we rondt die tijd dan weer even contact hebben.
Ik verkoop de set trouwens voor 600 euro.
VW High Up, 60 pk, Dark Silver, Dark Silver dashboard, getinte ramen, Drive pakket, Executive pakket, 16 inch Cross Up velgen, middenarmsteun, korte antenne, Silvervision knipperlichten (voor), luxe velours mattenset, spatlappen voor, Inpro knipperlichten

Gebruikersavatar
FrankUp!
Forum newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: di 16 apr 2013, 22:24
Locatie: Amersfoort

Re: Triangel, Classic of Upsilon gevraagd

Bericht door FrankUp! » za 04 mei 2013, 11:15

Prima, klinkt helemaal goed, dan hebben we tegen die tijd inderdaad nog een contact.
VW Move Up 60 pk 5drs, Light silver metallic, Executive pakket, reservewiel, 16"Triangle.

Gebruikersavatar
FrankUp!
Forum newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: di 16 apr 2013, 22:24
Locatie: Amersfoort

Re: Triangel, Classic of Upsilon gevraagd

Bericht door FrankUp! » za 25 mei 2013, 09:14

Hoi VW Up,

Ik heb net een set gekocht, ik kon helaas niet wachten ;)

Ik zag wel dat nog iemand op zoek is naar Triangle velgen http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=15&t=2045
VW Move Up 60 pk 5drs, Light silver metallic, Executive pakket, reservewiel, 16"Triangle.

Gebruikersavatar
FrankUp!
Forum newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: di 16 apr 2013, 22:24
Locatie: Amersfoort

Re: Triangel, Classic of Upsilon gevraagd

Bericht door FrankUp! » za 25 mei 2013, 09:15

@ Moderator, hier kan een slotje op, bedankt!
VW Move Up 60 pk 5drs, Light silver metallic, Executive pakket, reservewiel, 16"Triangle.

BlueScreen
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 19 mei 2013, 18:56

Re: Triangel, Classic of Upsilon gevraagd

Bericht door BlueScreen » za 01 jun 2013, 19:57

Ik heb wel interesse! Graag even contact, ik kan helaas geen PB sturen

Plaats reactie