Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

Bericht door merkx352 » wo 06 jun 2012, 13:06

Nieuw , eindelijk zijn ze binnen. De ventieldopjes met Vw logo voor alle soorten ventielen.

http://shop.udenhout.nl/volkswagen_ventieldopjes_chroom


Afbeelding

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

Bericht door Up-Jury » wo 06 jun 2012, 14:29

Zit er ook een slot op?, geheid dat ze gestolen worden. Maar ze zijn wel mooi. Hopelijk heb je er lang plezier van.

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

Bericht door Marantz » wo 06 jun 2012, 16:37

Is het ook inclusief vergrootglas ? :D

Prohopper
Vagling liefhebber
Berichten: 297
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 20:48

Re: Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

Bericht door Prohopper » wo 06 jun 2012, 18:02

...
Laatst gewijzigd door Prohopper op zo 17 mar 2013, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Paulus
Vagling liefhebber
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 06 mei 2012, 10:42
Locatie: Utrecht

Re: Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

Bericht door Paulus » vr 08 jun 2012, 19:48

merkx352 schreef:Nieuw , eindelijk zijn ze binnen. De ventieldopjes met Vw logo voor alle soorten ventielen.

http://shop.udenhout.nl/volkswagen_ventieldopjes_chroom


Afbeelding
Mijn eerste en laatste ervaring met dit soort, aluminium, dopjes is slecht, Door het tere aluminium en dat ze vrij dun zijn, had ik (bij een andere auto) dat 1 dermate vast zat, dat ik hem eraf heb moeten slopen.

Brains
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 19:38
Locatie: Heerlen

Re: Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

Bericht door Brains » ma 11 jun 2012, 19:24

Ik koop ze ook niet meer. 3 tal setjes gestolen en 2x moeten loszagen.
Doe er iig wat bv. witte vaseline op voor installatie, dan krijg je ze tenminste ook nog los.
Ze zijn wel erg mooi!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

Bericht door Tom Westendorp » wo 13 jun 2012, 11:27

Ze zijn inderdaad mooi. Helaas erg diefstal gevoelig.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Prohopper
Vagling liefhebber
Berichten: 297
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 20:48

Re: Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

Bericht door Prohopper » wo 13 jun 2012, 15:20

...
Laatst gewijzigd door Prohopper op zo 17 mar 2013, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

Bericht door JuP ! » wo 13 jun 2012, 16:39

Ik kan me niet voorstellen dat die van een paar euro van dezelfde kwaliteit zijn als die duurdere die in de openingspost aangeboden worden, maar dat is een gevoelskwestie. Kom ik ook op mijn punt van kritiek.

Iemand heeft een aanbieding. Je kunt dan pagina's vol gaan discussiëren over de vraagprijs en aankomen met aanbiedingen uit verwegistan voor een percentage van de prijs van het artikel wat in de openingspost wordt aangeboden. Ik zie daar de meerwaarde niet van in.
Het is een vraagprijs. Ben je het er niet mee eens, hoef je ze niet te kopen. Een verkoopdraadje hoeft geen discussiedraadje te worden.

Nu in dit geval 'ken' ik verkoper merkx352 en weet ik dat hij er geen €17 op wil en kan verdienen, maar ook bij andere verkopende partijen zie ik vaker de prijsdiscussie ontstaan. Gelieve deze achterwege te laten.

groeten, JP
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Prohopper
Vagling liefhebber
Berichten: 297
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 20:48

Re: Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

Bericht door Prohopper » wo 13 jun 2012, 17:16

...
Laatst gewijzigd door Prohopper op zo 17 mar 2013, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

Bericht door Up-Jury » do 14 jun 2012, 13:00

Prohopper schreef:Sorry Jup ! dat ik niet begreep dat topic-starter merckx352 deze ventieldopjes hier te koop aanbood, want ik was van mening dat zijn post niet meer was dan een verwijzing (lees: link) naar een website waar deze dopjes te koop werden aangeboden. Was misschien handiger geweest als de topic-starter zijn post in de categorie TE KOOP AANGEBODEN had gezet.

Mijn eerdere post is niet meer dan een reactie op de vraag van enkele forumgebruikers of deze ventieldopjes voorzien zijn van een slotje om diefstal te voorkomen. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor mijn bemoeienis... :roll:
Geheel eens met Prohopper, anders begin je de topic niet met "Nieuw, eindelijk zijn ze binnen" Ik zou hier geen verkoop uit kunnen leiden.

Succes in ieder geval met de verkoop. Merkx

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

Bericht door up! » do 14 jun 2012, 15:21

Ik zag het ook niet als een verkooptopic, meer als een manier om iedereen te laten weten dat je ook dit soort dopjes kunt kopen voor je ventielen.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

Bericht door merkx352 » do 14 jun 2012, 19:19

up! schreef:Ik zag het ook niet als een verkooptopic, meer als een manier om iedereen te laten weten dat je ook dit soort dopjes kunt kopen voor je ventielen.

Precies , dat was de insteek van mijn bericht ! Zoals we werken is eigenlijk heel simpel , we willen alleen maar informatie DELEN en daar jullie misschien je voordeel mee te laten doen.
Deze dopjes in Audi uitvoering worden al jaren door ons geleverd op dagelijkse basis en we hebben nog nooit iets vernomen van het feit dat ze gestolen zijn of zoals in een eerder bericht aangegeven niet te verwijderen.
De 6 sets welke we binnen hebben gekregen zijn binnen 4 dagen allemaal via de webshop verkocht en geleverd , dus er lijkt toch wel een markt voor te bestaan !!

Groet Eric

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Volkswagen Ventieldopjes met logo !!

Bericht door Tom Westendorp » do 14 jun 2012, 19:56

Het maakt mij eerlijk gezegd niet zoveel uit waar het topic staat. Het lijkt me voor het gemak wel makkelijk om het nu te laten staan met het oog op de vindbaarheid. Ik moet zeggen dat ik ze er mooi uit vind zien maar me wel zorgen maak om de diefstal gevoeligheid. Een minder sociale medemens zal ze misschien ook mooi vinden en ze er zomaar af draaien. Anderzijds is het weer een goede reden om je auto niet te poetsen. Vallen ze ook niet op. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie