TKA: plaatsbesparend reservewiel

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
Gebruikersavatar
JCDNL
Vagling liefhebber
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 mar 2013, 21:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

TKA: plaatsbesparend reservewiel

Bericht door JCDNL » do 04 apr 2013, 11:41

Ik heb een plaatsbesparend reservewiel over (hier zit verder alles bij) deze wordt geleverd met mijn nieuwe up deze maand. Ik bied hem voor de aanschafprijs, ik hoef er niets op te verdienen. Dus als er iemand is die toch spijt heeft om deze niet mee te bestellen kan ik bij deze bedienen.

Eventuele verzendkosten zijn voor de koper! En verkoop is nog in voorbehoud, ik heb mijn dealer aangeboden het wiel ook te kunnen over nemen als ze er iemand voor hebben. Dus mogelijk is hij al weg voor ik hem zie ;)

45 euro voor het wiel met krik en zo.

Gebruikersavatar
oubaasje
Vagling liefhebber
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 27 apr 2012, 15:47
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: TKA: plaatsbesparend reservewiel

Bericht door oubaasje » do 04 apr 2013, 16:36

ok JCDNL
wil het graag overnemen
Ook in Capelle, dus ik kom het wiel met de band en de krik tzt wel ophalen.
Heb ook een standaard moveup dus dat moet passen. Hoor graag van je wanneer en waar
Ad

Gebruikersavatar
JCDNL
Vagling liefhebber
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 mar 2013, 21:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: TKA: plaatsbesparend reservewiel

Bericht door JCDNL » do 04 apr 2013, 19:47

Hoi Ad,

Dat gaat goedkomen, ik krijg hem met een beetje geluk over drie weken. En dan neem ik via PB even contact op. Over dat carbon dashboard, moet ik zelf nog eerst even na kijken. Ik betwijfel namelijk of dit folie in bloedhete auto blijft zitten op de randjes. Ik heb al genoeg ervaring opgedaan met carbon op auto's plakken en heb mijn spiegel kappen van mijn Cuore 4x opnieuw moeten doen.Telkens gingen de randjes liften, zelfs met gebruik van zwaar giftig 3M kunstofprimer...

Gebruikersavatar
Bertje
Vagling liefhebber
Berichten: 161
Lid geworden op: za 13 okt 2012, 00:38
Locatie: Nijkerk

Re: TKA: plaatsbesparend reservewiel

Bericht door Bertje » za 06 apr 2013, 00:33

JCDNL schreef:Ik heb een plaatsbesparend reservewiel over (hier zit verder alles bij) deze wordt geleverd met mijn nieuwe up deze maand. Ik bied hem voor de aanschafprijs, ik hoef er niets op te verdienen. Dus als er iemand is die toch spijt heeft om deze niet mee te bestellen kan ik bij deze bedienen.

Eventuele verzendkosten zijn voor de koper! En verkoop is nog in voorbehoud, ik heb mijn dealer aangeboden het wiel ook te kunnen over nemen als ze er iemand voor hebben. Dus mogelijk is hij al weg voor ik hem zie ;)

45 euro voor het wiel met krik en zo.
Misschien een rare vraag, maar wat doe je dan als je een lekke band krijgt? Misschien heb je het nooit meegemaakt maar wel eens over nagedacht wat er gebeurt als je 's avonds of in het weekend (als de garages en bandenbedrijven gesloten zijn) een lekke band krijgt op de snelweg? Lekke band op de snelweg betekent in 90% van de gevallen: Band kapot. Niet meer te repareren met spuitbus of prop dus. Daar sta je dan... :?
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer ;-) met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|

Gebruikersavatar
JCDNL
Vagling liefhebber
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 mar 2013, 21:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: TKA: plaatsbesparend reservewiel

Bericht door JCDNL » za 06 apr 2013, 10:11

ik heb er twee besteld bij mijn auto, en die andere was voor een kennis... maar die pannenkoek heeft zijn Mii ingeruild voor een Space Star... dus ik kan dat wiel hier snel kwijt ivm die eigenaar waarvoor hij bedoeld was. Maar bedankt voor je zorgen ;-)

Uccisore89
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di 23 apr 2013, 18:41

Re: TKA: plaatsbesparend reservewiel

Bericht door Uccisore89 » vr 26 apr 2013, 17:03

Heb je nog een reservewiel? Zo ja, dan neem ik hem graag van je over!

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: TKA: plaatsbesparend reservewiel

Bericht door henri » vr 26 apr 2013, 20:19

JCDNL is hier niet meer actief op het forum. Je kunt nog proberen met hem in contact te komen middels een PB (persoonlijk bericht).

Plaats reactie