moet een ban definitief blijven?

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
Jason
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 12:44

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door Jason » vr 13 jul 2012, 19:38

eas schreef:Zeg Jason heb jij je al eens voorgesteld ?
Nee, niet gedaan...

Krijg ik nu een ban? :D

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door eas » vr 13 jul 2012, 19:39

nee hoor daar ben je veel te aardig voor
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Jason
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 12:44

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door Jason » vr 13 jul 2012, 19:43

eas schreef:
Jason schreef:Ik vind het belachelijk dat hij een ban heeft gekregen , er is niemand beledigd, uitgescholden oia , in menig supermarkt krijg je een grotere mond van degene die achter de kassa zit.
Gewoon terug laten komen, mensen moeten niet alles zo serieus nemen en niet alles persoonlijk aantrekken.

Hef de ban maar op, en welkom terug Ronald !!
stemmingsmakerij ... ik ?
Jazeker, ik interpreteer dat zeker op die manier, op het moment dat iemand aangeeft dat hij of zij verdwenen is van een forum zodra iemand anders terug mag komen, dan zie ik dat als stemmingmakerij...... of als slecht verliezer, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid , in ieder geval is het geen volwassen opmerking.

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door Piedro » vr 13 jul 2012, 20:17

Jason schreef:
eas schreef:
Jason schreef:Ik vind het belachelijk dat hij een ban heeft gekregen , er is niemand beledigd, uitgescholden oia , in menig supermarkt krijg je een grotere mond van degene die achter de kassa zit.
Gewoon terug laten komen, mensen moeten niet alles zo serieus nemen en niet alles persoonlijk aantrekken.

Hef de ban maar op, en welkom terug Ronald !!
stemmingsmakerij ... ik ?
Jazeker, ik interpreteer dat zeker op die manier, op het moment dat iemand aangeeft dat hij of zij verdwenen is van een forum zodra iemand anders terug mag komen, dan zie ik dat als stemmingmakerij...... of als slecht verliezer, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid , in ieder geval is het geen volwassen opmerking.
Mwaaah, ben het daar niet helemaal mee eens. Ik ben in die tijd ook zo nu en dan reacties tegengekomen die ik hier niet ga herhalen, maar waarvan ik mij goed kan voorstellen dat personen aan wie ze gericht waren er geen zin in hebben om daar opnieuw mee geconfronteerd te worden. De soms agressieve toon die de hoofdpersoon in deze kwestie geregeld aansloeg, beviel mij aan de zijlijn ook totaal niet, ondanks de humor die ik aan de andere kant ook voorbij zag komen. En, zoals gezegd, een ban komt niet zomaar uit de lucht vallen. Het is niet aan mij om hierover een oordeel uit te spreken; ik heb alleen wat flarden aan de oppervlakte meegekregen, maar de moderators zullen er ongetwijfeld gegronde redenen voor hebben gehad.

P.S. Ik weet niet in wat voor supermarkten jij komt? 8-)
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Gebruikersavatar
maasup
Forum newbie
Berichten: 57
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 19:58

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door maasup » vr 13 jul 2012, 21:50

Waar zijn wij allemaal druk mee. Ik dacht dat dit forum bedoeld was om kennis en ervaringen uit te wisselen over de VW UP!

De drank ontbreekt nog net, maar verder lijkt het wel een kroeg. Wellicht een idee om een speciale VW Up ouwehoerenchat site te openen. Dan kan hier over relevante zaken gesproken worden.

By the way er is voor dit soort geouwe------ een speciaal hoofdstuk op dit forum ; De kroeg - Off Topic
Move Up BM, Dark Blue Metalic, Climatic, Drivepakket, Executive pakket, Alu wielen, Leder pook, Leder stuur, Leder handrem, W8 verlichting, Korte Polo antenne, Chroom schakelaars, Verstelbare kofferbakbodem, Chroom strip achterklep. Blokstriping op dak

Prohopper
Vagling liefhebber
Berichten: 297
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 20:48

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door Prohopper » vr 13 jul 2012, 22:26

maasup schreef:By the way er is voor dit soort geouwe------ een speciaal hoofdstuk op dit forum ; De kroeg - Off Topic
Dat is precies waar dit topic staat en waar je je nu in bevindt... :mrgreen:

Gebruikersavatar
maasup
Forum newbie
Berichten: 57
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 19:58

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door maasup » vr 13 jul 2012, 22:30

Is waarschijnlijk door de beheerder verplaats, stond eerst onder "Algemeen" . Daar staat trouwens nog steeds een gedeelte :!: :x
Move Up BM, Dark Blue Metalic, Climatic, Drivepakket, Executive pakket, Alu wielen, Leder pook, Leder stuur, Leder handrem, W8 verlichting, Korte Polo antenne, Chroom schakelaars, Verstelbare kofferbakbodem, Chroom strip achterklep. Blokstriping op dak

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door High-up! » za 14 jul 2012, 11:44

Volgens mij is het allemaal niet zo ingewikkeld: als iemand de 'algemene voorwaarden' overtreed en mensen daar last van hebben, vind ik een ban gegrond. De toon is volgens mij bij een jong forum erg belangrijk voor de lange termijn.

De uiteindelijke sanctie van te hard rijden neem ik uiteindelijk ook gewoon. Wanneer je mans genoeg bent je (ondanks een aantal waarschuwingen) ongenuanceerd uit te drukken, draag dan ook de (mogelijke) gevolgen daarvan.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door JuP ! » za 14 jul 2012, 18:58

Bij een ban, zal gekeken worden naar hoe anderen omgaan met die persoon. Als deze of gene door meerdere personen als lastig of ongepast (forumgedrag) gedraagt, kan naar aanleiding van meldingen extra gelet worden op zo iemand.
Iedere forummer kan en mag postings als ongepast melden aan de beheerder of een moderator. Deze kijken dan of ze in hun ogen terecht zijn en als er van een posting of forummer meerdere verschillende meldingen komen, wordt deze aangesproken en achter de schermen met deze persoon contact gehouden. Mocht er daarna geen verbeteringen optreden, en de meldingen van andere forummers blijven (terecht) komen, overleggen de moderators/beheerder onderling wat de beste stap is. Een ban moet dan eigenlijk het laatste middel zijn om uit te delen. Of die definitief is, is per geval verschillend. Over die beslissing kan niet worden gecorrespondeerd.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
pvaken
Vagling liefhebber
Berichten: 108
Lid geworden op: za 07 jul 2012, 13:26
Locatie: De Meern

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door pvaken » wo 18 jul 2012, 20:54

En, zijn "we" er al uit :D :lol:
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje :)|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door Ron UP » wo 18 jul 2012, 21:56

Geen idee....de meningen zijn blijkbaar erg verschillend dus de beheerder beslist in dit soort gevallen..
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door up! » do 19 jul 2012, 08:53

Ron UP schreef:Hij gaf toch wel een aardige sfeer hier op t forum vond ik.
up! schreef:Ik heb zijn bijdragen wel meegekregen. Ik herinner me dat hij reageerde op iemand die blij was met zijn parkeersensoren. RonaldNL zei toen: hahaha, wat een sukkel ben je dan, als je parkeersensoren nodig hebt op een up hahaha.

Geen aardige sfeer wat mij betreft...
We verschillen kennelijk van mening over wat een gezellige sfeer is. Bovenstaand voorbeeld was niet zomaar een incident, het was tekenend voor de manier van reageren... :roll:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

JiS
Forum newbie
Berichten: 26
Lid geworden op: di 13 mar 2012, 10:07

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door JiS » do 19 jul 2012, 11:09

Ik had/heb totaal geen problemen met RonaldNL ..... ik zeg "Opheffen die ban!!!"

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door Psycho_Mantis » do 19 jul 2012, 13:51

Ik ben er niet mee eens, zoals Up! al zegt.
Ik vind niet dat deze persoon een goede sfeer hier brengt.

Zo heeft RonaldNL ook eens tegen mij en een paar anderen gezegd dat we "dom" zijn omdat we elektrische spiegels makkelijk vinden bij het parkeren als je het ff niet goed kan zien.

Leuke sfeer hoor! Zo hoor je niet met elkaar om te gaan.

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door eas » do 19 jul 2012, 13:53

ik geloof ook niet dat Tom er mee eens is , ik heb hem ( eigenlijk heel wijs ) hier nog niet zien reageren !
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door Ron UP » do 19 jul 2012, 14:35

Was ik er maar niet over begonnen haha maar iedereen heeft een mening en sommige "grapjes" kunnen bij iemand helemaal verkeerd vallen inderdaad...
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door JuP ! » vr 20 jul 2012, 14:10

Een opmerking is makkelijker getypt, dan uitgesproken.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door Tom Westendorp » za 21 jul 2012, 08:53

Ik voel me dan nu toch genoodzaakt iets te zeggen.

Vlak na het uidelen van de ban aan Ronald heb ik een lading verwijten en bedreigingen over me heen gekregen waar de honden geen brood van lusten. Tevens heeft Ronald op de facebook pagina van het upforum de boel zwart proberen te maken. Hij heeft zich proberen te registreren onder een andere naam en heeft mij vervolgens bedreigd via de facebook chat. Ik kan een ieder dus garanderen dat Ronald een persona non grata is, en blijft op het vwupforum.nl Sterker nog als de bedreigingen iets concreter waren geweest had ik aangifte gedaan. Ik zal dit topic open laten maar als ik het idee krijg dat dit een plek gaat worden waar iedereen over en weer gaat schreeuwen wat wel en niet goed is dan gaat het topic op slot.

Lijkt me reeel of niet?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door eas » za 21 jul 2012, 08:59

heel duidelijk !
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

jUPiter
Vagling liefhebber
Berichten: 457
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 19:39
Locatie: Achterhoek

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door jUPiter » za 21 jul 2012, 12:07

Gelijk heb je Petrolhead Tom
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Gesloten