moet een ban definitief blijven?

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door Ron UP » za 21 jul 2012, 16:22

Oeps......

Zet er maar een slotje op dan..
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door Tom Westendorp » zo 22 jul 2012, 11:49

Heey Ron daar hoef je je excuses niet voor aan te bieden hoor. Ik begrijp de vraagstelling ook wel en ik snap ook wel dat er mensen zijn die het liever anders zouden zien maar daar zie ik gewoon geen heil in. Het regende klachten ten tijde van zijn bezoeken en ook de manier waarop hij mij met pb's benaderde vond ik ongepast. Het vwupforum.nl is echt geen elitaire club waar mensen zich boven anderen verheven moeten voelen maar het is wel zo dat iedereen hier met respect met elkaar om dient te gaan.

Ik heb zijn twitter account ook even nagekeken om te kijken of het taalgebruik wat hij hier bezigde overal ten toon spreid. Tot mijn grote schrik heb ik moeten constateren dat dat inderdaad zo is en dat heeft mij mede doen besluiten de ban permanent te doen zijn.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door Ron UP » zo 22 jul 2012, 12:54

Ok helemaal duidelijk Tom.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

stUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 221
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 17:29

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door stUp! » ma 23 jul 2012, 09:20

Ik denk dat je op het forum wel alles kunt zeggen maar het is de manier waarop je het zegt.
Dat voorbeeld van die parkeer sensoren tja ik zou er echt alleen maar om kunnen lachen als hij zoon reactie naar mij toe deed, maar ik weet ook dat er andere mensen zijn die zich er aan storen.

Ik zal even de opmerking er bij halen: ''hahaha, wat een sukkel ben je dan, als je parkeersensoren nodig hebt op een up hahaha.''
Eigenlijk gaat het meteen fout het hahaha ''uitlachen'' en dan meteen sukkel :roll:. Nou toevallig heb ik ook wel eens een paaltje niet gezien of bijna geraakt en soms zijn parkeer sensoren gewoon erg handig (een camera helemaal icm caravan).
Was de opmerking geweest: Parkeer sensoren op de Up!? Ik denk niet dat ik die nodig zou hebben. had die iedereen in zijn waarde gelaten en was er niks aan de hand.

Gebruikersavatar
Jojo
Vagling liefhebber
Berichten: 152
Lid geworden op: di 12 jun 2012, 12:53

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door Jojo » ma 23 jul 2012, 10:24

Leuk z'n discussie over een ban..... De meningen lopen behoorlijk uiteen. Ik zit nog niet zo lang op dit forum en ik heb Ronald dan ook niet meegemaakt maar ik ga er vanuit dat Tom deze beslissing niet zomaar neemt. Als hij dan ook nog bedreigt wordt door Ronald (na een ban uit te delen) lijkt mij dat Tom de juiste beslissing heeft genomen.
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!

Gebruikersavatar
SevenUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 111
Lid geworden op: za 21 jul 2012, 13:12
Locatie: Uithoorn

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door SevenUp! » wo 25 jul 2012, 23:24

Jojo schreef:Leuk z'n discussie over een ban..... De meningen lopen behoorlijk uiteen. Ik zit nog niet zo lang op dit forum en ik heb Ronald dan ook niet meegemaakt maar ik ga er vanuit dat Tom deze beslissing niet zomaar neemt. Als hij dan ook nog bedreigt wordt door Ronald (na een ban uit te delen) lijkt mij dat Tom de juiste beslissing heeft genomen.
+ 1

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door Tom Westendorp » za 04 aug 2012, 20:34

Ik denk dat alles wel gezegd is toch? Slotje dan maar?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

jUPiter
Vagling liefhebber
Berichten: 457
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 19:39
Locatie: Achterhoek

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door jUPiter » zo 05 aug 2012, 11:06

Petrolhead Tom schreef:Ik denk dat alles wel gezegd is toch? Slotje dan maar?
verstandig!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Gesloten