Sergio Marchionne overleden

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Sergio Marchionne overleden

Bericht door Tom Westendorp » wo 25 jul 2018, 19:08

De CEO van FCA is overleden. Normaal interesseert het me eigenlijk geen zak als er een beroemd persoon komt te overlijden maar in dit geval vind ik het echt triest. Hij heeft Fiat tenauwernood van de ondergang weten te redden en heeft daarmee ontelbare banen weten te redden. Terwijl Fiat het water aan de lippen stond in 2004 stond hij op en heeft het to een bloeiend concern weten te smeden waarin op dit moment Ferrari, Alfa Romeo en Jeep stralen als nooit te voren.

Een markante persoon die uniek was in de autowereld. Ik weet zeker dat hij enorm gemist zal worden.

Rust zacht.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
arend van duijn
Vagling liefhebber
Berichten: 586
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 17:04
Locatie: Katwijk

Re: Sergio Marchionne overleden

Bericht door arend van duijn » wo 25 jul 2018, 20:17

Kwam op mij sympathiek over ! R.I.P

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Sergio Marchionne overleden

Bericht door damianw26 » zo 05 aug 2018, 19:53

Compleet gemist, een markant persoon in de autowereld. Verschrikkelijk nieuws. De man had op zijn minst na zijn goede en keiharde werk een goed pensioen verdiend..
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Sergio Marchionne overleden

Bericht door Tom Westendorp » ma 06 aug 2018, 11:27

Het mocht helaas niet zo zijn, gestorven in het harnas.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie