moppentrommel

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

moppentrommel

Bericht door eas » di 05 jun 2012, 23:30

weet je een mop ? plaats hem hier !

De afdeling Urologie van de ziekenhuizen nederland start op 8 juni 2012 een onderzoek naar de gemiddelde penislengte in Nederland
Men heeft hiervoor alle mannen in 3 categorieën ingedeeld:

1. Normale range in lengte (> 15 cm. in erecte toestand)
2. Korter dan 15 cm (in erecte toestand)
3. Korter dan 10 cm. (in erecte toestand)

Omdat het voor veel mannen moeilijk is om er voor uit te komen dat de lengte van hun penis onder het gemiddelde is, heeft men een tekort aan deelnemers bij het onderzoek. Men doet daarom nu de volgende oproep om mannen actief te kunnen benaderen voor deelname aan dit belangrijke onderzoek.

Willen alle mannen met een penislengte van minder dan 15 cm. (in erecte toestand), de komende weken rondrijden met één oranje vlaggetje aan hun auto.
En willen alle mannen met een penislengte van minder dan 10 cm. (in erecte toestand), de komende weken rondrijden met twee oranje vlaggetjes aan hun auto.

Mannen die helemaal geen erectie kunnen krijgen kunnen dat kenbaar maken door oranje vlaggetjes aan hun woning te hangen.

Alvast heel hartelijk dank voor deelname aan dit onderzoek.
Met vriendelijke groet,

Sylvia
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: moppentrommel

Bericht door up! » di 05 jun 2012, 23:34

Aan de Italiaanse grens. Vijf Duitsers in een Audi Quattro komen aan bij de Italiaanse grens. De Italiaanse grenspolitie houdt hen aan en zegt: “Het is illegaal om met vijf personen in een Quattro te zitten.”
“Wat bedoelt u met het is illegaal?” vraagt de Duitse bestuurder verbaasd.
“Quattro betekent vier” zegt de Italiaanse grenspolitie.
“Quattro is de naam van de auto”, zegt de Duitser stomverbaasd.
“Hier kijk in de papieren: deze auto is ontworpen voor 5 personen.”
“Dat is niet mijn schuld!” zegt de agent. “Quattro betekent vier.
U heeft vijf mensen in uw auto zitten en u overtreedt dus de wet.”
De Duitser reageert zeer geïrriteerd ” Idioot! haal je supervisor, ik wil iemand spreken die intelligenter is dan u!”
“Sorry”, zegt de Italiaanse agent, “Dat zal niet gaan. Hij is druk bezig met twee personen in een Fiat Uno.”
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: moppentrommel

Bericht door up! » di 05 jun 2012, 23:35

Het vliegt door de ruimte en lult met de sterren?
Ufo Niehe
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: moppentrommel

Bericht door Martin33 » wo 06 jun 2012, 16:26

Henk loopt een motorzaak binnen om een motor te kopen en ziet een mooi oud model staan met leren zadel. Na een proefrit was hij verkocht en kocht de motor. De verkoper zij tgen de man hier heeft u een potje leervet, als het gaat regenen kunt u het zadel het beste hiermee invetten ter bescherming. Heel mooi zegt de man en gaat lekker toeren op zijn nieuwe aanwinst. Op een gegeven moment begint dat ding te sputteren en jawel hoor de benzine is op. Henk denkt wat moet ik nu en ziet verderop een huis staan. Dus henk loopt naar het huis toe en belt aan. Een boer doet open. Goedendag meneer ik sta verderop met mijn motor zonder benzine kunt u mij misschien helpen? Geen probleem zegt de boer ik heb nog wel een beetje benzine in de schuur staan. Maar het is nu etenstijd en wilde net gaan eten. Als u wilt kunt u wel een hapje mee eten en na het eten zal ik u helpen. Ow nou dat is aardig van u zegt Henk en ze lopen samen naar de keuken, gaan aan tafel zitten, waar de boerin en de boer zijn dochter al zijn. Op het aanrecht staat een gigantische berg met afwas tot het plafond. De boer zegt de regel hier aan tafel is dat wie praat tijdens het eten moet de afwas doen. Oei dat is niet zo mooi denkt Henk maar stemt toe. Henk heeft geen zin om af te wassen natuurlijk en bedenkt een plannetje. Op een gegeven moment staat Henk op loopt naar de dochter van de boer legt haar op tafel en geeft haar een flinke beurt. De boer loopt een beetje rood aan maar zegt niets en zijn dochter ook niet. Nou denkt Henk dat is ook wat en geeft de vouw van de boer ook een flinke beurt. Er komt nu stoom uit de oren van de boer maar zegt niks. Henk kijkt naar buiten en ziet dat het begint te regenen en loopt naar zijn tas en pakt het potje met leervet. Ineens springt de boer omhoog van zijn stoel en roept Hou maar op hou maar op ik doe de afwas wel.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: moppentrommel

Bericht door TV_UP! » di 07 aug 2012, 19:22

Martin33 das een gooie :lol: :lol: :lol:
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Plaats reactie