Beste Uppers

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Beste Uppers

Bericht door RonaldNL » vr 13 apr 2012, 13:17

Hallo beste UPpers wou iedereen een fijn weekend toewensen en veilige KM als je je UP al heb natuurlijk :D

Wil dit bericht ook aangrijpen om me te excuseren als ik wellicht sommige geirriteerd heb oid door mijn manier van reageren zo ben ik nou eenmaal plat op de tong een echte Rotterdammer kan er niks aan doen heb ik niet alleen hier ook op werk ect.

Sommige mensen kunnen hier niet tegen en vinden alles eng of raar naja das dan jammer maar dan kun je altidj een PB sturen leer ik wellicht ook nog wat van ik ben niet perfect ik ben gewoon mezelf en men neemt me maar hoe ik ben. Al probeer ik wel altijd genuanceerd te zijn al lukt dat niet altijd zoals afgelopen week door prikkelende omstandigheden (overlijden en vandaag begrafenis) was ik wellicht iets te kort door de bocht en niet duidelijk in mijn verwoording wat ik nou echt bedoelde.

Heb niemand maar dan ook niemand willen beledigen of irriteren zou niet weten waarom we zijn allemaal UP-Fan dacht ik , en ik vind het leuk om te helpen waar/als ik dat kan..

Nogmaals sorry voor degene die zich aangesproken voelde oid was zeker niet rot bedoelt het komt soms wat rottig me strot uit :D

Ik moet er vandoor nu dus ik stop met dit bericht me UP roept :)

MvG Ronald
The Only Way is UP!

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Beste Uppers

Bericht door Bryan » vr 13 apr 2012, 14:00

Hi,

Heb hier verder niks mee te maken maar wilde wel het volgende zeggen,

Soms ben je wat te gehaaid en te snel met je oordeel en/of mening die je ook genuanceerder had kunnen overbrengen. Maargoed vind het wel eerlijk en oprecht dat je je verontschuldigd t.o.v de mensen die je in hun ogen hebt bekritiseerd.
Verder moet ik wel eerlijk bekennen dat je ook je pluspunten hebt, en dat je ook je steentje bijdraagt qua kennis en hulpvaardigheid en dat moeten we niet vergeten ;)
Ik denk als je leering trekt uit het geen wat nu speeld, en je dus wat rustiger uitdrukt, en de smiley's meer gebruikt het heel anders overkomt bij de medeforumers ;)
Verder wil ik je gelijk even condoleren met het verlies en je een goed weekend wensen.

Mvgr,

Bryan

Gebruikersavatar
Cees
Forum newbie
Berichten: 99
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 11:02
Locatie: Krommenie

Re: Beste Uppers

Bericht door Cees » vr 13 apr 2012, 14:41

Ronald gecondoleerd, en beter recht voor de bek dan sneaky achter je rug, en aluminium doppen van R8 dus toch nog een beetje PK idee net als raceventieltjes op je fiets. ;)
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... r8-lms.jpg

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Beste Uppers

Bericht door RoyVisser » vr 13 apr 2012, 15:40

Bryan schreef:Hi,

Heb hier verder niks mee te maken maar wilde wel het volgende zeggen,

Soms ben je wat te gehaaid en te snel met je oordeel en/of mening die je ook genuanceerder had kunnen overbrengen. Maargoed vind het wel eerlijk en oprecht dat je je verontschuldigd t.o.v de mensen die je in hun ogen hebt bekritiseerd.
Verder moet ik wel eerlijk bekennen dat je ook je pluspunten hebt, en dat je ook je steentje bijdraagt qua kennis en hulpvaardigheid en dat moeten we niet vergeten ;)
Ik denk als je leering trekt uit het geen wat nu speeld, en je dus wat rustiger uitdrukt, en de smiley's meer gebruikt het heel anders overkomt bij de medeforumers ;)
Verder wil ik je gelijk even condoleren met het verlies en je een goed weekend wensen.

Mvgr,

Bryan

Niet beter kunnen verwoorden dan Bryan :)

Vooral het smiley gedeelte wordt vaak overheen gekeken, dat kan op een forum zoveel intonatie veranderen! :)

Lekker bezig ronald..
of
Lekker bezig ronald :D
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Beste Uppers

Bericht door High-up! » vr 13 apr 2012, 16:32

Allereerst gecondoleerd met 't verlies.
Ten tweede vind ik het moedig dat je je verexcuseert door middel van een topic. Zo blijkt maar weer dat in schrijven de toon volledig ontbreekt, wat maakt dat je een aantal van jouw uitspraken (waar je ze dus kennelijk niet diskwalificerend bedoelt) automatisch als lomp, onvriendelijk en ongenuanceerd inkleurt als je ze leest. Ik heb me regelmatig even achter mijn oren gekrabt, maar waardeer dit wel van je. Geeft mij in ieder geval een andere kijk op een aantal van je uitspraken.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Beste Uppers

Bericht door Tom Westendorp » za 14 apr 2012, 11:54

Als beheerder voel ik me toch even geroepen om te reageren. Ik heb in het verleden klachten gekregen over Ronald en zijn manier van communiceren. Ik heb hem hier in gewaarschuwd en heb getracht hem duidelijk te maken dat zijn communicatie af en toe wat lomp overkomt en erg persoonlijk genomen kan worden. Ondanks dat ik niet het idee heb dat Ronald het gevoel heeft dat hij iets fout doet vind ik het mooi dat hij nu aangeeft dat het af en toe inderdaad niet zo bedoelt is en dat er inderdaad af en toe iets meer nuance in kan. Ik hoop dat de sfeer op het forum gezellig blijft en dat niemand hier wegblijft omdat iemand anders post.

Voor nu allemaal een prettig weekend! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Jason
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 12:44

Re: Beste Uppers

Bericht door Jason » zo 15 apr 2012, 08:47

Mijn mening is in deze dat ik mij absoluut niet stoor aan de posts die Ronald doet of heeft gedaan, dit is een mening die hij ventileert, soms wel en soms niet genuanceerd.
Het interpreteren van teksten is altijd een probleem, dit gebeurt ook regelmatig via mailverkeer aangezien er geen intonatie is.
Ik ga dan ook altijd uit van de tekst ' uitgesproken' door degene die het opschrijft, dit leest vaak anders.

Ook ben ik van mening dat de aanvullende info en opbouwende kritiek een aanvulling is op het forum en bijdraagt aan discussie, die nodig is om een forum interessant te maken en te houden.

Bij kritiek van zijn zijde volgt 9 van de 10 keer een onderbouwing.

Al met al netjes dat hij dit topic heeft aangemaakt, maar mijn inziens volledig overbodig.

Zonder dat ik nu iemand indirect een zeurtje noem, hieronder de sfeer van de tekst...
;) ;) ;) ;)

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Beste Uppers

Bericht door Ron UP » zo 15 apr 2012, 14:55

Altijd respect voor mensen die zich op deze manier verontschuldigen !
Een ieder verwoordt zich altijd anders, ook tekstueel, mag je iemand niet op aanvallen vind ik.
We houden het forum op deze manier leuk en informatief voor iedereen, we gaan zo door, met zn allen ;)
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Plaats reactie