Aanbieding antislip cursus 49.-

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
EmuuuH
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 13 dec 2012, 09:50

Aanbieding antislip cursus 49.-

Bericht door EmuuuH » za 26 jan 2013, 13:22

Misschien ook leuk voor andere Up! rijders:

Vandaag in de aanbieding bij Ibood:

http://www.ibood.com/extra-nl/nl/

Antislipcursus in nieuwe BMW of Mini op rijvaardigheidscentrum Safety Experience Center Rosmalen « Terug
Safety Experience Center (op het terrein van Autotron Rosmalen)
Grote, moderne en TÜV-gecertificeerde baan met vijf baanonderdelen
Deze 3 uur durende antislipcursus is opgebouwd uit een selectie van de volgende baanonderdelen:
• Algemene voertuigbeheersing
• IJsbaan (uniek in Nederland)
• Y-oefening
• Overstuurcirkel
• Rem- en uitwijkbaan
Praktijkdeel antislipcursus
• Hoe behoud je de controle tijdens een noodstop en hoe voer je veilig uitwijkmanoeuvres uit?
• Hoe maak je gebruik van het ABS-systeem van de auto?
• Hoe verklein je de remafstand van de auto?
• Hoe houd je de auto onder controle op een glad wegdek?
• Hoe krijg je de auto weer onder controle in een te snel genomen bocht?
• Onder- en overstuursituaties; wat zijn de risico’s en hoe krijg je de auto weer onder controle?
• Dit deel van de cursus voer je uit in een nieuwe BMW 1 (achterwielaandrijving) of in een nieuwe Mini (voorwielaandrijving)
Theoriedeel antislipcursus
• Het belang van waarnemen
• Algemene voertuigbeheersing
• Goed kijken en goed sturen – hoe zat het ook alweer?
• Verkeersveiligheid en regels op de baan
De antislipcursus wordt gegeven door TÜV-gecertificeerde instructeurs
Safety Experience Center Rosmalen is het enige opleidingscentrum in Nederland dat met TÜV-gecertificeerde instructeurs werkt
Iedere deelnemer aan de slipcursus van Safety Experience Center dient in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs B
• Na bestelling en betaling ontvang je een bevestigingsmail
• Binnen 24 uur na bestelling en betaling ontvang je een mail met je unieke actiecode
• Met de unieke actiecode kun je tot 31 januari 2014 de antislipcursus boeken
• Binnen 48 uur na boeking ontvang je een bevestigingsmail met een link naar het boekingsformulier en een link waarmee je je cadeauvoucher kunt printen
Je kunt deze slipcursus voor jezelf boeken, maar je kunt ‘m natuurlijk ook cadeau doen. Ook is het mogelijk de cursus met meerdere mensen te volgen
Stel je inhoudelijke vragen over de slipcursus aan de Product Expert op het forum!
Na vandaag kun je met je vragen terecht op www.safetyexperiencecenter.nl of op telefoonnummer 0900 5060 000
De verwachte verzenddatum van dit product is 4 februari 2013
High up 60pk - candy white - executive pakket - drive pakket - antraciet spoke velgen - Seat armsteun - philips nightbreaker plus

Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Aanbieding antislip cursus 49.-

Bericht door Sciroccofrank » za 26 jan 2013, 13:29

Is een goede cursus, heb 'm vorig jaar gedaan met de scirocco, en €49 is een hele mooie aanbieding

EmuuuH
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 13 dec 2012, 09:50

Re: Aanbieding antislip cursus 49.-

Bericht door EmuuuH » za 26 jan 2013, 13:32

is het mogelijk/handig om het met je eigen auto te doen?
High up 60pk - candy white - executive pakket - drive pakket - antraciet spoke velgen - Seat armsteun - philips nightbreaker plus

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Aanbieding antislip cursus 49.-

Bericht door BarMove(d)Up » za 26 jan 2013, 17:37

Vaak kan dit soort cursussen met je eigen auto maar hangt er dan een ander prijskaartje aan. Maar als je dit met meerdere mensen met eigen auto samen kan organiseren zal de prijs ook wel weer zakken. Gewoon ff op de site van aanbieders kijken wat mogelijk is. Ikzelf doe zo'n grip- en slipcursus gemiddel elke 8 jaar. Het is leuk en je leert er veel van.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

EmuuuH
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 13 dec 2012, 09:50

Re: Aanbieding antislip cursus 49.-

Bericht door EmuuuH » za 26 jan 2013, 17:39

Kan hier niet met mijn eigen auto,. maar ik weet ook niet of ik dat wel moet willen :)
High up 60pk - candy white - executive pakket - drive pakket - antraciet spoke velgen - Seat armsteun - philips nightbreaker plus

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Aanbieding antislip cursus 49.-

Bericht door BarMove(d)Up » za 26 jan 2013, 18:13

EmuuuH schreef:Kan hier niet met mijn eigen auto,. maar ik weet ook niet of ik dat wel moet willen :)
Je zou het juiste wel moeten willen. Als je weet hoe jij auto reageert op bepaalde situaties en dat ook nog een paar keert oefen, programeer je als het ware jouw brein om daar goed mee om te gaan.
Elke auto heeft toch zijn eigen dingetje.

Een cursus omgeving is ook altijd goed 'gecontroleerd' dus schade aan je auto hoef je niet te verwachten.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Aanbieding antislip cursus 49.-

Bericht door TV_UP! » za 26 jan 2013, 23:18

Heb in rosmalen ook zo`n cursus gevolgd en is zeker de moeite waard zeker voor de €49,-.
Heb hem toen gedaan met verschillende volkswagen transporters. (was echt super)
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Hera
Forum newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 16:14

Re: Aanbieding antislip cursus 49.-

Bericht door Hera » wo 30 jan 2013, 06:19

Leuk idee, er komen bij ons wat verjaardagen aan... Via optimel kun je voor die prijs ook een cursus boeken. Ik zou inderdaad ook graag met mijn eigen auto - de up! Moet nog komen- een cursus doen, heb het ook ooit gedaan met mijn leaseauto en was verbaasd hoeveel ik daaraan heb gehad. Maar, ik heb even gezocht maar geen specifieke info gevonden: weet iemand hoe het dan zit met de verzekering? Mag je dat vanuit je normale auto verzekering? Of is het een kwestie van navragen?

Hera
Black Up! 60 pk met Drive pakket, Maps & More en panoramadak.
Op naar veel fijne kilometers!

dirkjan
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: di 29 jan 2013, 10:17

Re: Aanbieding antislip cursus 49.-

Bericht door dirkjan » vr 01 mar 2013, 15:20

Sciroccofrank schreef:Is een goede cursus, heb 'm vorig jaar gedaan met de scirocco, en €49 is een hele mooie aanbieding
hmmm ik zal het dan maar is overwegen

Plaats reactie