Hoe zuinig heb jij afgelopen maand gereden?

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
damianw26
Donateur member
Contacteer:

Re: Hoe zuinig heb jij afgelopen maand gereden?

Bericht door damianw26 » za 01 dec 2018, 17:19

Ik vind het nog steeds grappig dat ik met de tsi zuiniger rij dan met de mpi, ondanks dat ik meer dan 2x zoveel vermogen en koppel heb en dat ook graag gebruik. Deellast rijden met directe injectie is zo verschrikkelijk zuinig.
Vw HighUp TSI 2018/140pk/230nm/eibach/milltek/alle opties,oa/panoramadak/beatsaudio/lederen bekleding etc etc
Afbeelding

Autheo
Donateur member

Bericht door Autheo » za 01 dec 2018, 17:32

TwitNour schreef:
za 01 dec 2018, 16:38
Dat zijn mooie resultaten! Ik merk dat ik de laatste maanden altijd onder mijn algehele gemiddelde zit en dat mijn gemiddelde daarmee ook steeds lager komt te liggen. Het heeft op zich wel een oorzaak, namelijk sinds kort een woonplaats in een wat dichterbevolkte locatie waarbij files en dergelijke een rol spelen. Proberen om toch eens wat meer richting mijn gemiddelde te gaan
Je gemiddelde wat opkrikken zal waarschijnlijk pas in het voorjaar beter lukken, als de temperatuur en weersomstandigheden weer een positieve stijgende lijn krijgen. Sinds het dalen van de temperaturen ging mijn verbruik weer omhoog, en zeker sinds ik de winterbanden er weer om heb liggen ben ik niet meer boven de 20 km/l grens gekomen...

TwitNour
Donateur member
Contacteer:

Bericht door TwitNour » za 01 dec 2018, 22:15

Autheo schreef:
za 01 dec 2018, 17:32
TwitNour schreef:
za 01 dec 2018, 16:38
Dat zijn mooie resultaten! Ik merk dat ik de laatste maanden altijd onder mijn algehele gemiddelde zit en dat mijn gemiddelde daarmee ook steeds lager komt te liggen. Het heeft op zich wel een oorzaak, namelijk sinds kort een woonplaats in een wat dichterbevolkte locatie waarbij files en dergelijke een rol spelen. Proberen om toch eens wat meer richting mijn gemiddelde te gaan
Je gemiddelde wat opkrikken zal waarschijnlijk pas in het voorjaar beter lukken, als de temperatuur en weersomstandigheden weer een positieve stijgende lijn krijgen. Sinds het dalen van de temperaturen ging mijn verbruik weer omhoog, en zeker sinds ik de winterbanden er weer om heb liggen ben ik niet meer boven de 20 km/l grens gekomen...
Opkrikken hoeft van mij nu nog niet, maar het zou wel fijn zijn als ik in ieder geval minstens mijn gemiddelde kan behouden... Haha :whistle:
Move Up! zwart BMT 75pk - Drive pakket - Executive pakket - 4drs
Afbeelding
Ook verbruik bijhouden? Registreer je op Phuel.nl

Petrolhead Tom
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Petrolhead Tom » ma 03 dec 2018, 10:26

Ik heb mijn gegevens over afgelopen maand ook weer bijgewerkt.

Autheo
Donateur member

Bericht door Autheo » ma 03 dec 2018, 21:34

Petrolhead Tom schreef:
ma 03 dec 2018, 10:26
Ik heb mijn gegevens over afgelopen maand ook weer bijgewerkt.
Iets te laat ingevoerd voor verwerking in het maandoverzicht, maar ik zag dat jouw invoer de uiteindelijke rangorde niet verandert: in de top tien sta je in de maand november dus op de 7e plek ;)

Plaats reactie