Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Hier vind je de meetings van het VW up! forum.
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door Tom Westendorp » za 28 feb 2015, 21:47

Gaaf! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Mii2013
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:56
Locatie: Tilburg

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door Mii2013 » za 28 feb 2015, 21:50

Hoi mede-forumleden,

Wat was het leuk om eens een Up! bijeenkomst bij te wonen. Wij hebben echt onze ogen uitgekeken en vonden het erg leuk om zo hartelijk ontvangen te worden voor de eerste keer bij jullie 'clubje'. Verder heb ik een aantal leuke foto's gemaakt, maar geen idee hoe ik deze kan uploaden hier!
Ook hartelijk bedankt voor de sticker Tom, nu mijn vriendin nog maar eens lief aankijken of hij toch op de Mii mag ;)

Groetjes,
Stijn.
Seat Mii 2013 - wit
Volkswagen New Beetle 1999 - blauw
Volkswagen Golf II 1990 - rood
Volkswagen Kever 1984 - rood

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door Tom Westendorp » za 28 feb 2015, 21:53

Haha goed bezig! De foto's kun je uploaden door aan de onderkant van het berichtvenster op "bijlage toevoegen" te klikken.
Dan kun je een foto selecteren en deze uploaden.

Verder is het een openbare gelegenheid en is iedereen welkom! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door Autheo » za 28 feb 2015, 22:03

Wat een fantastische elfstedentocht en meeting was het! Iedereen heeft het tot een mooi succes gemaakt.
Hier nog een keer de stempels, die ik Tom had gestuurd. Hij heeft ze als postzegeltjes gekregen, dus hier nogmaals, maar dan wat groter.
Bijlagen
PICT0514.JPG
1: VW Flevo, Harderwijk
PICT0514.JPG (93.56 KiB) 6033 keer bekeken
PICT0517.JPG
2: VW-Seat-Skoda Schueler, Nijkerk
PICT0517.JPG (83.24 KiB) 6033 keer bekeken
PICT0519.JPG
3: PON, Leusden VW-Seat-Skoda enz.
PICT0519.JPG (85.32 KiB) 6033 keer bekeken
PICT0523.JPG
4: VW Muntstad, Huis ter Heide
PICT0523.JPG (91.35 KiB) 6033 keer bekeken
PICT0525.JPG
5: Seat - Skoda Reef, Nieuwegein
PICT0525.JPG (83.01 KiB) 6033 keer bekeken
PICT0526.JPG
6: VW Muntstad, Nieuwegein
PICT0526.JPG (95.85 KiB) 6033 keer bekeken
PICT0528.JPG
7: VW De Waal, Vianen
PICT0528.JPG (98.25 KiB) 6033 keer bekeken
PICT0530.JPG
8: Seat Van Zanten, Deil
PICT0530.JPG (97.71 KiB) 6033 keer bekeken
PICT0534.JPG
9: VW De Waal, Zaltbommel
PICT0534.JPG (92.24 KiB) 6033 keer bekeken
PICT0538.JPG
10: Seat Noordhoek, 's Hertogenbosch
PICT0538.JPG (91.06 KiB) 6033 keer bekeken
PICT0542.JPG
11: VW Van Den Udenhout, 's Hertogenbosch
PICT0542.JPG (89.55 KiB) 6033 keer bekeken

Gebruikersavatar
UPyouGO
Vagling liefhebber
Berichten: 208
Lid geworden op: vr 31 mei 2013, 20:08

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door UPyouGO » za 28 feb 2015, 22:25

Hallo Mede Vaglingen,

Door omstandigheden heb ik niet mee kunnen doen aan deze toffe tocht en meeting.
Ik had me wel opgegeven, maar niet af kunnen melden......balen.

Ik zie iig dat ik wel wat gemist heb....nog eens balen..

ik hoop een volgende keer weer aanwezig te zijn..

Marco
Cross Up! Full Option!
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....

Gebruikersavatar
Snoopy
Donateur member
Berichten: 211
Lid geworden op: za 27 apr 2013, 14:12
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door Snoopy » za 28 feb 2015, 22:41

GuidoUp schreef:Zijn er mensen die foto's hebben gemaakt van mijn up?????
Zo ja... Ik zou ze graag willen hebben :D
Het gaat om de zwarte up met zwarte velgen
He Guido, ik heb foto's gemaakt, zal morgen kijken voor je.
En Up! we go!!!
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST :D

ABT-UP
Donateur member
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 17:04

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door ABT-UP » zo 01 mar 2015, 10:16

Erg geslaagde dag
leuke rit gehad 400 kilometer
mooie ABT MATTEN SET , met dank aan eric ,
mooie dealer ,was er nog nooit geweest.

Op naar de volgende meeting

En ook nog de 2e prijs gewonnen :mrgreen:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door Tom Westendorp » zo 01 mar 2015, 10:20

Leuke foto verzameling! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

ABT-UP
Donateur member
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 17:04

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door ABT-UP » zo 01 mar 2015, 10:28

Petrolhead Tom schreef:Leuke foto verzameling! :D
Ja was ook een erg leuke trip, 2x koffie gehad , div dealers kwamen naar buiten om de Up te bekijken, gave reacties gehad

Tom jij ook nog bedankt voor de geslaagde dag, kijk uit naar de volgende meeting.
Laatst gewijzigd door ABT-UP op zo 01 mar 2015, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door Tom Westendorp » zo 01 mar 2015, 10:30

Heel graag gedaan! Voor de volgende meeting zal ik eens contact opnemen met Anjo. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

ABT-UP
Donateur member
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 17:04

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door ABT-UP » zo 01 mar 2015, 10:32

ABT-UP schreef:Erg geslaagde dag
leuke rit gehad 400 kilometer
mooie ABT MATTEN SET , met dank aan eric ,
mooie dealer ,was er nog nooit geweest.

Op naar de volgende meeting

En ook nog de 2e prijs gewonnen :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door Tom Westendorp » zo 01 mar 2015, 10:35

Wow! Staan erg goed. Maken het plaatje compleet! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

ABT-UP
Donateur member
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 17:04

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door ABT-UP » zo 01 mar 2015, 10:36

Petrolhead Tom schreef:Heel graag gedaan! Voor de volgende meeting zal ik eens contact opnemen met Anjo. :D

Wie is anjo :D , of was het niet aan mij gericht

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door Tom Westendorp » zo 01 mar 2015, 10:38

ABT-UP schreef:
Petrolhead Tom schreef:Heel graag gedaan! Voor de volgende meeting zal ik eens contact opnemen met Anjo. :D

Wie is anjo :D , of was het niet aan mij gericht
vwupassen. Misschien dat we de volgende keer wat noordelijker gaan. :lol:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

ABT-UP
Donateur member
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 17:04

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door ABT-UP » zo 01 mar 2015, 11:02

Petrolhead Tom schreef:
ABT-UP schreef:
Petrolhead Tom schreef:Heel graag gedaan! Voor de volgende meeting zal ik eens contact opnemen met Anjo. :D

Wie is anjo :D , of was het niet aan mij gericht
vwupassen. Misschien dat we de volgende keer wat noordelijker gaan. :lol:

Geen probleem , ik kijk er na uit

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door Autheo » zo 01 mar 2015, 15:30



Reportage Elfstedentocht

van onze correspondent

Na veel intensieve voorbereidingen is in de vroege morgen van 28 februari de elfstedentocht van start gegaan. De belangstelling was overweldigend! Uit alle hoeken van het land zijn deelnemers in grote getale met hun Vagling op pad gegaan.

De diverse autoriteiten hebben alles in het werk gesteld om in het hele land alles in goede banen te leiden. Vanwege de enorme belangstelling van zowel deelnemers als toeschouwers was aanvankelijk voor het gehele land de dreiging van enorme verkeersinfarcten groot. In Europees verband is men er echter in geslaagd daar een oplossing voor te vinden. Met name dankzij de goede medewerking van landen met wintersportgebieden is het gelukt een groot aantal nederlanders te verleiden het vaderlandse grondgebied tijdelijk te laten verlaten, om de verkeersdrukte hier wat te ontlasten. Ook is het gelukt een vroege terugkeer te voorkomen. In Duitsland is men er in geslaagd voor terugkerende wintersporters op diverse plaatsen op de autobanen d.m.v. lange stukken met wegwerkzaamheden voor grote vertragingen te zorgen voor Nederlanders die weer huiswaarts keerden. In Frankrijk bleek men zelfs bereid om een groot loszittend rotsblok een zetje te geven, zodat dit 'onverwacht' op een belangrijke doorgaande weg terecht kwam en zo de doorgang blokkeerde. Dit alles heeft er toe bijgedragen dat de verkeerssituatie in Nederland tijdens de elfstedentocht niet tot problemen heeft geleid.

De tocht der tochten heeft ook dit keer zijn naam eer aan gedaan. De omstandigheden waren bij de start uitstekend, en verwacht werd dat het merendeel van de deelnemers de eindstreep zou kunnen halen. Maar gedurende de loop van de tocht is toch onverwacht een groot deel van de gestarte deelnemers uitgevallen. Dit bleek ook het geval voor de vooraanstaande Nederlander, die onder het pseudoniem Willem van Buuren gestart is in een oranje groove up!. De uitdaging bleek uiteindelijk voor hem toch iets te hoog gegrepen. Ter hoogte van de historische hollandse waterlinie was zijn doorzettingsvermogen op een dermate dieptepunt geraakt, dat hij moest afhaken. Mogelijk dat daarbij zijn kennis van de mogelijke risico's bij goede waterbeheersing parten heeft gespeeld, en het slechten van de waterlinie ter hoogte van de afrit Culemborg op de A2 in die toestand onoverkomelijk bleek. In een verlengde Audi is hij in het diepste geheim afgevoerd, en de groove up! is door één van de begeleidende beveiligers uit het zicht van het publiek gebracht.

Op het laatste moment heeft ook de redactie van Autoweek besloten de gele Mii niet nogmaals in te zetten voor een reportage. De redacteuren bleken al zoveel overuren te maken om het item over de 'barrelbrigade' tot een goed einde te brengen, dat er geen energie meer overbleef voor een verslag over de elfstedentocht.

Maar ondanks de genoemde feiten is de elfstedentocht een groot succes gebleken. Vermoeid, maar voldaan zijn velen er in geslaagd succesvol de eindstreep bij van den Udenhout in Den Bosch te halen. Zelfs Zoete Lieve Gerritje was het gelukt te komen. Dat zij in plaats van op brandewijn met suiker getrakteerd werd op heerlijke warme chocolademelk met slagroom en op heuse erwetensoep, vond zij een weldaad na de barre tocht. Samen met de vele andere deelnemers kon zij hierdoor weer snel op krachten komen.

De ontmoeting tussen de deelnemers onderling was één groot feest. Het bleek dat iedere deelnemer zijn of haar Vagling van een bijzondere uitrusting had voorzien, en er werd veel onderling uitgewisseld. Zo had één van de deelnemers uit het zuiden des lands zijn up! uitgerust met een speciaal onderstel om overal de verkeersdrempels wat te egaliseren, en een ander uit het noorden des lands had de motorkap op vakkundige wijze laten inpakken in speciaal folie om de prestaties van de daar onder liggende motor te koesteren. Ook had een deelnemer het dak van zijn tot in de puntjes gedetailde witte up! in hoogglans zwarte pianolak laten spuiten, zodat eventuele ongerechtigheden van gevederde vrienden (of vijanden?) direct zichtbaar zouden zijn om zo spoedig mogelijk onschadelijk te maken. Veel belangstelling was er voor de primeur in de vorm van unieke achterlichtunits, die door de sponsor van den Udenhout gepresenteerd werd.

Tijdens de meeting konden de prijzen worden uitgereikt aan degenen die zich met kop en schouders boven het deelnemersveld hadden uitgestoken. Onder luid gejuich konden zij hun prijzen in ontvangst nemen. Even was het voor de winnares van de thermobeker nog de vraag of zij deze volgend jaar als wisselbeker weer zou moeten verdedigen, maar het bleek dat zij deze volledig als nieuwe aanwinst voor haar up! mag beschouwen. Behalve de winnaars werden ook de organisatoren van de tocht nog in het zonnetje gezet, en tenslotte was er nog een warm applaus voor de initiatiefnemer van het vwupforum. Tijdens de meeting had hij alle deelnemers voorzien van een prachtige sticker om de bekendheid van het forum verder te promoten.

Na de prijsuitreiking werd het officiële deel van de meeting afgesloten, maar nog geruime tijd daarna werd deze informeel door tal van deelnemers voortgezet. Langzaam gingen daarna de diverse equipes weer huiswaarts, en pas laat in de middag vertrokken de laatsten.

Al met al is gebleken dat deze editie van de Elfstedentocht de toch al hoge verwachtingen verre heeft overtroffen. Degenen die om wat voor reden dan ook deze unieke tocht en meeting aan zich voorbij hebben laten gaan, zullen daar nog lang spijt van hebben. Onduidelijk is nog wanneer voor hen een herkansing zal zijn. Een elfstedentocht laat zich nu eenmaal niet eenvoudig plannen. Opnieuw is gebleken dat de meeting van vwupforum leden in een grote behoeft voorziet. Hoewel nog niet gezegd kan worden, wanneer en in welke vorm de volgende plaats zal vinden, is het zeker dat er weer nieuwe mogelijkheden worden uitgebroed. Zodra meer bekend is, zullen de belangstellenden daar via het vwupforum van op de hoogte worden gebracht.

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P5!

Bericht door JoVe » zo 01 mar 2015, 15:35

Vinniepilon schreef:
Autheo schreef:
JoVe schreef:Nou lekker dan.
Dus toch route aanpassen :evil:
Ha ha, aanvullend op wat Vinnie zei moet je er waarschijnlijk ook nog rekening mee houden dat Muntstad een grote hoes om de grote zuil met het VW logo doet, en de hele gevelreclame met oude lakens afdekt, zodat je beslist geen geldige foto kan maken. Als ik jou was, zou ik toch echt even gaan kijken. En zelfs als je foto dan echt mislukt, rijdt je gewoon twee straten verder naar de Seat garage aan de Groningenhaven voor een herkansing. :dance:
Haha wat een lol om een foto. We gaan gewoon een foto maken!! :-)

Gewoon een foto gemaakt hoor zaterdag, niks afgedekt met lakens. Er stond 1 grijze up in de showroom nog.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door JoVe » zo 01 mar 2015, 17:11

11- Van den Udenhout  S'Hertogenbosch.JPG
10- De Waal Zaltbommel.JPG
9- De Waal Culemborg.JPG
8- De Waal Vianen.JPG
7- Muntstad Nieuwegein.JPG
6- Van Reef Nieuwegein.JPG
5- Muntstad Utrecht.JPG
4- J.Maas Uithoorn.JPG
3- Lexpoint Hoofddorp.JPG
2- Martin Schilder Heemstede.JPG
1-Martin Schilder Heemskerk.JPG
Onze elfstedenrit, totaal aantal kilometers 184.
Start Heemskerk.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door el coche SEAT » zo 01 mar 2015, 17:14

Super blij met mijn prijs.
Heeft het meerijden met de zwarte Up van Guido en de witte Up van Jos, toch een mooie prijs op gebracht.
Die zwarte en witte Up lijken nu wel erg klein.
Leuk feature is dat ik nu de zout pot kan laten rijden, wielen draaien namelijk.

Compliment en dank voor het organiseren door Autheo, Tom en Eric.
Bijlagen
20150228_203544.jpg
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

ABT-UP
Donateur member
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 17:04

Re: Elfstedentocht 28 februari 2015 Update P10

Bericht door ABT-UP » zo 01 mar 2015, 17:25

Afbeelding

Mijn 2e prijs , de UP sleutelhanger :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Plaats reactie