Onderhoud bij weinig kilometers

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
hutch
Vagling liefhebber
Berichten: 366
Lid geworden op: do 09 jun 2016, 18:40

Re: Onderhoud bij weinig kilometers

Bericht door hutch » do 14 jun 2018, 10:56

lupocor schreef: waar het mij om gaat is dat we met z,n allen maar klakkeloos aannemen dat wat voorgeschreven staat daadwerkelijk klopt.
en dus word er gewoon naar mijn idee geld uit onze zakken geklopt om wat voor reden dan ook.
Behalve dan bij jou en mij (excuses voor degenen, die ik vergeten ben).

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Onderhoud bij weinig kilometers

Bericht door Xanderv » do 14 jun 2018, 14:31

Lupocor ik vind dat je een goed argument aandraagt en jammer dat er zo op gereageerd wordt. We praten hier over een 1.0 motor... ik snap best dat mensen met een gti er anders over denken omdat diezelfd 1.0 motor toch een stuk meer belast wordt.

Om dan gelijk de discussie maar te kappen omdat je aan je auto denkt en niet aan het milieu vind ik wel kort.

Neem eens de accu, die vervangen we toch ook niet standaard elke 4 jaar, die vervang je als die minder presteert? Waarom dan niet de bougies? Ik snap best dat je motor het best presteerd met perfecte bougies maar wat hebben die te lijden als je maar 3000km rijdt?

Het is toch interresant om over zulke punten discuseren? Je hoeft het niet eens te zijn.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Plaats reactie