Nieuwe vw radio retrofitten in ouder model

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Ritish
Forum newbie
Berichten: 77
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 16:32
Locatie: Rotterdam

Nieuwe vw radio retrofitten in ouder model

Bericht door Ritish » wo 27 dec 2017, 21:38

Weet iemand of het al geprobeerd is om zo een 5inch radio uit de nieuwe up de retrofitten in het oudere model up! ??
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //

meneero
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 17 nov 2017, 17:34

Re: Nieuwe vw radio retrofitten in ouder model

Bericht door meneero » vr 29 dec 2017, 14:23

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, gezien de nieuwe 5" radio er wel erg goed uitziet! Maar ik acht de kans klein, gezien er toch wel behoorlijk wat verschil zit in de vormen en contouren van de radio en bezel(s) in het nieuwe model up!. Daarnaast vraag ik me ook af of de nieuwe type radio een aangesloten M&M systeem ondersteunt, gezien dit bij de nieuwe type met een eigen smartphone+app gaat dus zal wel een ander systeem zijn.

Het is me een keer in het verleden gelukt bij onze Golf V de climate control bediening van een Golf 6 in te bouwen (dit gaf als extra optie een weergave van klimaatregeling op het RNS510 navigatiescherm). Hier is toevallig een kant-en-klare bezel voor, omdat deze in een Scirocco gebruikt wordt. Maar ik verwacht deze toeval niet voor de vagling.
Seat Mii Sport Dynamic 1.0 60PK
VW Golf V 1.9 TDI 105PK United Sport

Plaats reactie