TwitNour schreef:Maar 154? Voor een houder vind ik dat best wel een boel geld. Ik denk ook niet dat dit het beste is qua oplossing (persoonlijk)
JuuL schreef:Ideaal is het. Het is een 3D geprint houdertje. Ik heb hem op maat laten maken (iphone 6s), kan zonder en met (dun) hoesje erin, zie link!
Kan ook nog gewoon aux kabel en oplader gebruiken. Ze hebben ook nog een verticale houder op de site staan.
https://www.shapeways.com/product/YRGQM ... 06ecc34fb8
Idd past de nieuwe houder niet, vond dit een mooie oplossing.Als jullie meer foto's willen hoor ik het wel
TwitNour schreef:De voet heb je als het goed is al. Dit artikel klikt vast op je maps and more voet (dus in plaats van de maps and more zelf). Werkt ideaal. Ik kan hem zelf helaas niet meer gebruiken omdat ik nu een andere iPhone heb. Ik ben nog steeds op zoek naar iets nieuws.
Bertjuh schreef:Maar als je onderstaande er op klikt.. past daar de 3d geprinte houder op..
TwitNour schreef:Heb je zo’n voet dan niet bij de auto gekregen met de maps and more?
oppermii schreef:TwitNour schreef:Heb je zo’n voet dan niet bij de auto gekregen met de maps and more?
Ik heb geen maps and more en dus ook geen houder.