Snowdude Polo GTI - verlaagd

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
jesterali18
Forum newbie
Berichten: 63
Lid geworden op: di 15 dec 2015, 21:39
Locatie: Zwolle

Re: Snowdude's Honey Yellow Up! Kleine aanpassing, pag.3

Bericht door jesterali18 » do 05 okt 2017, 19:37

Gave bak hoor, echt een hele stoere kleur!!
Een dag geen file, is geen echte dag geweest :-)

Audi A1 1.4TFSI cod siambeige

DoDo
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: di 10 okt 2017, 21:26

Re: Kleine aanpassing - Uitlaat sierstuk geplaats.

Bericht door DoDo » di 10 okt 2017, 22:18

Snowdude schreef:
JEROEN206 schreef:
Snowdude schreef: Afbeelding
Ziet er erg goed uit.
Moet je het sierstuk er alleen maar overschuiven en vastzetten?
Tis gewoon overheen schuiven en laatste stuk , vanwege de clipjes, met een rubberen hamer erop tikken.
Hoi, vraagje... waar heb je dat sierstuk besteld? Dat ziet dr top uit! En wil ik ook :-) thx DoDo

Gebruikersavatar
Snowdude
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: di 20 jun 2017, 20:29

Snowdude's Honey Yellow Up! Review eerste 1820 km lang verha

Bericht door Snowdude » zo 15 okt 2017, 09:31

Review VW Up! TSi – 1820 km

Het is zondagochtend te vroeg wakker en er is geen F1 deze zondag dus ik dacht laat ik een stukje schrijven over mijn ervaring met de Up tot op heden. Ik heb hem nu 3 weken in mijn bezit en de kilometerstand staat op 1820 km.

Zoals jullie weten is het een Honey Yellow 1.0 90 pk TSi. Op leer na zitten alle opties er op.
Leer staat nog op mijn wensenlijstje om dit nog eens laten plaatsen. Maar alles op zijn tijd.

De kleur.
Ik schreef het al Honey yellow. Een fris en opvallend kleurtje helemaal tussen de grijze massa op de weg. Twijfelde eerst nog om voor Dark Silver te gaan maar op het laatst toch nog kunnen aanpassen naar Honey Yellow. Moet zeggen geen moment spijt van. Kreeg afgelopen week nog een complimentje bij de pomp over de kleur en uitvoering van de Up!.

Afbeelding

Het interieur.
Voor de Up waren er een paar mogelijkheden om hem van binnen wat leuker aan te kleden. Nu is de TSi er alleen als High Up uitvoering en dus al lekker dik aangekleed. Een van de dingen die ik bij een auto toch altijd weer mooi vind is een zwarte dakhemel inclusief stijlen. Tezamen met het panorama schuifdak een mooie optie. Open dakje is toch wel erg fijn helemaal als je een cabrio rijder (zie mijn andere auto) bent zoals ik.

Voor het dashboard heb ik de Honey Yellow dashpad gekozen om er een beetje kleur aan te geven. Zorgt weer voor een minder zwart blok waar je tegen aan zit te kijken en de Up mag wel wat vrolijkheid hebben in de auto.
Erg leuk is de verlichte strip bij het dashboard. Wat ik mis zijn de verlichte raamschakelaars. Vooral in het donker is het op de tast zoeken naar de knopjes. Wat me ook op viel is dat je het knopje vast moet houden om de ramen te open en te sluiten. Misschien dat dit aangepast kan worden?
Het zijn simpele dingen die ik wel gewend ben van mijn andere VAG auto’s die ik heb gereden.

Ik zei het al eerder, de stoffen bekleding vervangen voor leder. Moet zeggen de stoffen bekleding zoals in mijn Up is niet lelijk. Ik ben fijn nappa leder gewend in mijn Audi wat makkelijk te onderhouden is. Ik heb wel een paar ideetjes wat leder betreft en hoe ik het zou willen in de Up.
Geen haast en komt nog wel een keer. Stoelverwarming werkt overigens uitstekend.

Afbeelding

Boom boom boom…..Beats van Dr Dre. 300 WATT in een Up! Zeg je? Gekkenhuis natuurlijk om dit in z’n kleine auto te stoppen. Maar wel leuk omdat het kan. Hoe is het geluid? Voor in z’n kleine auto is het prima. Ik weet het, voor de echte audiofreak is het natuurlijk “bagger” , maar nog altijd beter dan ik in andere kleine auto’s heb gehoord. Een nadeel is als je bepaalde muziek hard zet, niet eens te hard, dan hoor je de plastic delen in de deur trillen. Bij mij vooral rechtsvoor. Muziek stijl deephouse/soulfullhouse. Oplossing is hem dan even wat zachter zetten en/of de bassen aanpassen.
DAB+ klinkt erg goed moet ik zeggen.

Afbeelding

Van Dre naar Maps & More. Tja, wat zal ik hiervan zeggen. Na enige gewenning is het een “ok”systeem. Er zitten wat leuke dingen op die je kan gebruiken. Ik gebruik in de ochtend altijd de olie meter om te kijken of de auto op temperatuur is voordat we lekker door rijden.
Misschien kan het wel of helemaal niet maar zou handig als je de gegevens van je auto zoals verbruik en dergelijk zou kunnen downloaden van je mobiel naar je pc. De navigatie heb ik nog niet gebruikt, wel handig dat je kan zien waar de files staan en dat de kleur daarbij veranderd naar gelang hoe druk het is op de weg. Zal van de week de navi eens proberen.
Heel af en toe loopt M&M vast of wil de muziek niet starten of blijft hangen. Ik heb een klein kabeltje gekocht om ook de mobiel op te laden tijdens het rijden. Dan is het kabeltje los maken en dan opnieuw M&M kiezen. Daarna start het wel weer op.
Of VW M&M weer in de nieuwe Up zou moeten plaatsen? Lijkt me verstandiger om een volwaardig navigatie systeem in te bouwen. Het ligt in de schappen dus zoveel extra lijkt het mij niet te kosten.

Een ding waar ik erg om heb moeten lachen was de achteruitrijdcamera. Moet zeggen ondanks dat het een kleine auto is is het toch wel handig. Nu ik merk dat het wel handig is wil ik dit ook op mijn Audi hebben.

Het exterieur.
Kleine auto, 17 inch velgen, ramen donker getint vanaf de B stijl. Het geheel klopt helemaal. Het maakt de Up toch en stuk volwassen vind ik. Omdat de Up standaard als off road versie werd afgeleverd heb ik de mijne met een setje Eibach Pro kit veren laten verlagen. Het kan altijd nog lager zoals mijn Audi maar dan had ik er een schroefsetje onder moeten laten plaatsen.
Zoals hij er nu bij staat is het prima en met behoud van comfort zodat je medepassagiers niet met hun hoofd tegen je zwarte dakhemel aan klappen bij elke oneffenheid op de weg.
Om het geheel af te maken heb ik nog een eindsierstuk (gewoon bij de VAG Shop besteld 65mm) gekocht. Maakt het geheel net even af.
Het schijnt dat de voorbumper van de TSi een stukje langer is dan van de andere versies , heb ik van horen zeggen bij de dealer. Nu we toch aan de voorzijde zijn. De verlichting van de Up.
Ben ik er tevreden over? Niet echt. Het licht is te geel helemaal naast de dagrijverlichting. Gemiste kans van VW om er Xenon in te plaatsen. Maar om van die “gele” tint af te zijn zullen er vast wel andere mogelijkheden zijn. (Tips zijn welkom)

Afbeelding

Het rijden.
He he, jullie zullen wel denken wanneer begint die Snowdude nu eens te vertellen over het rijden met de Up. Nu dus!  Ik rij ongeveer 500 km in de week voor mijn werk en z’n 100 km privé. De meeste km’s zijn snelweg km’s.

Wanneer ik de snelweg op rij is de Up al op temperatuur. De TSi reageert lekker vlot op het gaspedaal. Heb al een paar keer met gemak de 150 aangetikt en de auto heeft er weinig moeite mee. Tot aan 3000 toeren blijft het geluid van de 1.0 mooie binnen de perken. Je hoort hem wat brommen op de achtergrond. Trek je hem wat meer door dan hoor je overduidelijk zijn aanwezigheid. Niet storend moet ik zeggen.
Eenmaal op de snelweg hoor je wat motor geluid betreft heel weinig. Zal een combinatie zijn van goede isolatie en een goede loop van het motortje.
We hebben de afgelopen tijd een paar dagen met aardig wat windstoten gehad.Ik rij bijna elke dag over de Moerdijkbrug en het viel me op dat de Up goed op de weg blijft met die harde windstoten.

Is een 5-bak voelde voor de Up of zou een 6-bak beter zijn geweest? Mis je het? Als het er niet is kan je het ook niet missen was een opmerking in een vorig item over de TSi. Of een 6-bak fijner zou zijn geweest zullen we dan ook nooit weten. Wat ik wel weet is dat de versnellingen aardig lang zijn.
130 in zijn 4 lukt gewoon zonder al te veel pijn en moeite. Of het goed is voor de auto omdat telkens weer te doen??? Het zal er voor gemaakt dus zal het af en toe moeten kunnen. Het leuke met de Up is dat menig medeweggebruiker denkt dat een Up TSi langzaam is. (Max-modus aan) Soms moet je ze laten werken om je voorbij te komen (Max-modus uit).

En vlot rijden geeft ook een ander beeld van je verbruik. Het is een beetje een sport geworden om de Up op de 1 op 20 te krijgen. Ik weet hij moet nog een soort van “ingereden”worden en zal nog wel zuiniger worden. Op dit moment staat mijn gemiddeld verbruik volgens M&M op 5.6/100.
Rij dan ongeveer 525 km op een tank. M&M geeft wel steeds meer te rijden km’s op een tank aan na een tankbeurt.
Of we die km’s ook gaan halen is even afwachten. Zal bij 5000 km kijken wat het verbruik dan is.

Afbeelding

Samenvatting:

1.0 TSi 90 pk – fijne motor, vlot voor de Up!
Interieur – een voldoende, ruim genoeg voor met 4 man, hier en daar wat verbeter punten.
Exterieur – een dikke voldoende in deze uitvoering.
Verbruik – een voldoende , hopelijk zakt het nog een stuk.
Maps & More – is ok. Normale navigatie heeft de voorkeur.

Wensenlijstje:
Leder interieur
JD Chip 135 pk
Wintersetje 16 inch

Afbeelding

:mrgreen:
VW Polo GTI (AW) 2.0 TSI
Audi A3 Cabriolet Sport Edition S-Line Dakotagrijs/bruine kap
MGB Roadster 1979 Oranje/zwarte kap

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Snowdude's Honey Yellow Up! Review 1820 km

Bericht door damianw26 » ma 16 okt 2017, 20:37

Flinke review, mooi om te lezen dat ie bevalt, ben zelf ook erg benieuwd!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Snowdude's Honey Yellow Up! Review 1820 km

Bericht door Xanderv » di 17 okt 2017, 08:26

Ik zat te lezen over je gele tint van de koplampen, 3 opties.

1 retrofit xenon ombouw kost een paar centen maar wit licht waarmee je niemand verblind. https://www.retrofitlab.com" onclick="window.open(this.href);return false;

2 led h4 replacements. Wit licht maar het lichtbeeld is niet best waarmee je tegenliggers verblind. Je kunt ze helemaal naar beneden afstellen, dan heb je wel je witte licht maar verblind je minder. (Ze blijven altijd strooilicht geven tov retrofit.

3 h4 xenonlook, helaas wordt dat nooit helemaal wit maar je verblind niemand. Ik heb de osram nightbreaker laser, iets witter, meer lichtopbrengst maar komt niet in de buurt van led helaas.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Snowdude's Honey Yellow Up! Review 1820 km

Bericht door Tom Westendorp » di 17 okt 2017, 13:44

top review!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Snowdude
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: di 20 jun 2017, 20:29

Re: Snowdude's Honey Yellow Up! Review 1820 km

Bericht door Snowdude » di 17 okt 2017, 20:34

Xanderv schreef:Ik zat te lezen over je gele tint van de koplampen, 3 opties.

1 retrofit xenon ombouw kost een paar centen maar wit licht waarmee je niemand verblind. https://www.retrofitlab.com" onclick="window.open(this.href);return false;

2 led h4 replacements. Wit licht maar het lichtbeeld is niet best waarmee je tegenliggers verblind. Je kunt ze helemaal naar beneden afstellen, dan heb je wel je witte licht maar verblind je minder. (Ze blijven altijd strooilicht geven tov retrofit.

3 h4 xenonlook, helaas wordt dat nooit helemaal wit maar je verblind niemand. Ik heb de osram nightbreaker laser, iets witter, meer lichtopbrengst maar komt niet in de buurt van led helaas.
Bedankt voor de tips. Ik heb wat meer info opgevraagd bij Retrofitlab voor ombouw naar xenon.
VW Polo GTI (AW) 2.0 TSI
Audi A3 Cabriolet Sport Edition S-Line Dakotagrijs/bruine kap
MGB Roadster 1979 Oranje/zwarte kap

Gebruikersavatar
arend van duijn
Vagling liefhebber
Berichten: 586
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 17:04
Locatie: Katwijk

Re: Snowdude's Honey Yellow Up! Review 1820 km

Bericht door arend van duijn » di 17 okt 2017, 20:57

Wat bedoel je met Max modus aan- Max modus uit ? ( rij zelf ook UP! TSI ) En heb die term nog niet gelezen in de handleiding.

Gebruikersavatar
Snowdude
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: di 20 jun 2017, 20:29

Re: Snowdude's Honey Yellow Up! Review 1820 km

Bericht door Snowdude » wo 18 okt 2017, 18:56

arend van duijn schreef:Wat bedoel je met Max modus aan- Max modus uit ? ( rij zelf ook UP! TSI ) En heb die term nog niet gelezen in de handleiding.
Afbeelding


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Max laat ze toch ook altijd werken om hem in te halen....vandaar Max-modus aan en uit
VW Polo GTI (AW) 2.0 TSI
Audi A3 Cabriolet Sport Edition S-Line Dakotagrijs/bruine kap
MGB Roadster 1979 Oranje/zwarte kap

Gebruikersavatar
arend van duijn
Vagling liefhebber
Berichten: 586
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 17:04
Locatie: Katwijk

Re: Snowdude's Honey Yellow Up! Review 1820 km

Bericht door arend van duijn » wo 18 okt 2017, 19:26

HA-HA Dat had ik er niet achter gezocht !

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Snowdude's Honey Yellow Up! Review 1820 km

Bericht door Xanderv » wo 18 okt 2017, 19:52

Snowdude schreef:
Xanderv schreef:Ik zat te lezen over je gele tint van de koplampen, 3 opties.

1 retrofit xenon ombouw kost een paar centen maar wit licht waarmee je niemand verblind. https://www.retrofitlab.com" onclick="window.open(this.href);return false;

2 led h4 replacements. Wit licht maar het lichtbeeld is niet best waarmee je tegenliggers verblind. Je kunt ze helemaal naar beneden afstellen, dan heb je wel je witte licht maar verblind je minder. (Ze blijven altijd strooilicht geven tov retrofit.

3 h4 xenonlook, helaas wordt dat nooit helemaal wit maar je verblind niemand. Ik heb de osram nightbreaker laser, iets witter, meer lichtopbrengst maar komt niet in de buurt van led helaas.
Bedankt voor de tips. Ik heb wat meer info opgevraagd bij Retrofitlab voor ombouw naar xenon.
Blij dat ik wat tips kon geven. Ben benieuwd wat ze laten weten bij retrofitlab!
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Snowdude's Honey Yellow Up! Review 1820 km

Bericht door Tom Westendorp » do 19 okt 2017, 08:40

Die winterwielen zijn ook dik zeg! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Snowdude
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: di 20 jun 2017, 20:29

Re: Snowdude's Honey Yellow Up! Review 1820 km

Bericht door Snowdude » vr 20 okt 2017, 07:18

Xanderv schreef:
Snowdude schreef:
Xanderv schreef:Ik zat te lezen over je gele tint van de koplampen, 3 opties.

1 retrofit xenon ombouw kost een paar centen maar wit licht waarmee je niemand verblind. https://www.retrofitlab.com" onclick="window.open(this.href);return false;

2 led h4 replacements. Wit licht maar het lichtbeeld is niet best waarmee je tegenliggers verblind. Je kunt ze helemaal naar beneden afstellen, dan heb je wel je witte licht maar verblind je minder. (Ze blijven altijd strooilicht geven tov retrofit.

3 h4 xenonlook, helaas wordt dat nooit helemaal wit maar je verblind niemand. Ik heb de osram nightbreaker laser, iets witter, meer lichtopbrengst maar komt niet in de buurt van led helaas.
Bedankt voor de tips. Ik heb wat meer info opgevraagd bij Retrofitlab voor ombouw naar xenon.
Blij dat ik wat tips kon geven. Ben benieuwd wat ze laten weten bij retrofitlab!
Beste Ruben,

We hebben laatst nog een setje laten retrofitten door een van onze installateurs, maar de originele (pre-facelift) zijn bijna onmogelijk om open te maken door de gebruikte sealing. Voor onze installateur was dit dan misschien ook de laatste keer dat hij een Up! Koplamp wilde retrofitten. Dus wanneer je het zelf wilt proberen met bijvoorbeeld een MiniH1 twinkit, zorg dan dat je heel veel geduld hebt, of bereid bent de gehele behuizing open te zagen/dremelen en weer aan elkaar te maken omdat de lens bijna niet los wil. Of wellicht dat de facelift door een andere fabrikant dan Hella gemaakt worden, of met butyl gesealed zijn, waardoor ze makkelijker open te maken zijn. Je mag altijd onze installateur Syb Zijlstra benaderen mocht je de retrofit willen laten uitvoeren, maar zoals ik al aangaf is die niet bepaald een liefhebber van deze koplampen ☹.



:think:
VW Polo GTI (AW) 2.0 TSI
Audi A3 Cabriolet Sport Edition S-Line Dakotagrijs/bruine kap
MGB Roadster 1979 Oranje/zwarte kap

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Snowdude's Up TSi: Review 1820 km, new update coming up!

Bericht door Xanderv » zo 22 okt 2017, 10:57

Ja klopt Ruben het is een behoorlijk werkje.
Sjah zo te horen moet je het dan zelf doen of iemand anders zoeken? Ik heb het 1 keer gedaan en ik ben er 2 dagen mee bezig geweest en dat was voor mezelf dus als het dan niet goed gaat is het mijn eigen spul.

En het lastige is dat je de koplampen een tijdje kwijt bent. Misschien dan toch led? Ik ben er geen voorstander van maar kies dan een duurder setje die het minste strooilicht produceren.
Ik zou dit filmpje een bekijken dan kun je zien waarom duurder meestal wel beter is.
https://m.youtube.com/watch?v=SQF5ESBHLrw" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik blijf ook nog steeds zoeken naar een alternatief en ik denk dat xenon/hid een betere oplossing is. Leds strooien veel meer licht en omdat xenon het brandpunt nagenoeg op dezelfde plek heeft als een gloeilamp heeft het de beste lichtopbrengst.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: Snowdude's Up TSi: Review 1820 km, new update coming up!

Bericht door arnout84 » zo 22 okt 2017, 13:31

Bekend verhaal, permaseal van de koplampen. Wellicht een idee om eens te kijken naar aftermarket koplampen. Depo gebruikt tegenwoordig ook permaseal, TYC wellicht niet?

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Snowdude's Up TSi: Review 1820 km, new update coming up!

Bericht door Xanderv » zo 22 okt 2017, 19:28

sjah klopt maar dan ben je nog eens minimaal 140 euro verder, dan de xenon set nog zit je op 350 euries.... loopt aardig op, bijna dealerprijzen :P
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: Snowdude's Up TSi: Review 1820 km, new update coming up!

Bericht door arnout84 » ma 23 okt 2017, 02:33

Xanderv schreef:sjah klopt maar dan ben je nog eens minimaal 140 euro verder, dan de xenon set nog zit je op 350 euries.... loopt aardig op, bijna dealerprijzen :P
Hobby mag geld kosten ;)

Gebruikersavatar
Snowdude
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: di 20 jun 2017, 20:29

Re: Snowdude's Up TSi: Review 1820 km, new update coming up!

Bericht door Snowdude » ma 23 okt 2017, 18:34

Voorlopig de aanpassing voor de verlichting in de koelkast gezet.
We gaan eerst voor een paar andere aanpassing komende week.

:-)
VW Polo GTI (AW) 2.0 TSI
Audi A3 Cabriolet Sport Edition S-Line Dakotagrijs/bruine kap
MGB Roadster 1979 Oranje/zwarte kap

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Snowdude's Up TSi: Review 1820 km, new update coming up!

Bericht door Xanderv » ma 23 okt 2017, 21:48

Vertel vertel, gooi het in de groep :P
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
JEROEN206
Vagling liefhebber
Berichten: 147
Lid geworden op: ma 20 okt 2014, 07:55

Re: Snowdude's Up TSi: Review 1820 km, new update coming up!

Bericht door JEROEN206 » wo 25 okt 2017, 12:40

Snowdude schreef:Voorlopig de aanpassing voor de verlichting in de koelkast gezet.
We gaan eerst voor een paar andere aanpassing komende week.

:-)

Als je hem maar niet laat Chippen. :lol:
Want dan wordt er niet meer met de Audi gereden.
Vw High UP! TSI Bluemotion , Drive pakket , DAB+, 135Pk-230NM Vagtechniek ,18"OZ Ultraleggera,KW schroefset.

Plaats reactie