Dag allen,
Ik wil het geluid van de auto een beetje een upgrade geven zonder teveel ruimte in te leveren.
Speakers vervangen enzo kan ik allemaal zelf wel dus dat is niet echt het probleem. Ik wil alleen het beste uit de speakers halen. Onze Kia heeft bijvoorbeeld alleen speakers en geen subwoofer, althans ik heb die nog niet gevonden. Maar de Kia heeft wel een mooi vol geluid! Nu scheelt een compo setje voor al enorm maar toch mistte ik nog iets bij mijn andere citigo.
Ik zit wat te lezen over ontdreunen van de deuren, waar onze drieling volgens mij best veel last van heeft. Nu zijn die matten behoorlijk prijzig en heel veel verschillende merken types. Hoe moet je die dingen ook plaatsen? Het beste zal zijn de hele binnenkant deur naar dat is prijstechnisch niet echt aantrekkelijk.
Hoe kan ik nou het beste redenement uit de speakers halen zonder enorm veel geld kwijt te zijn.
Wat zijn de ervaringen ook van mensen met bepaalde speakers? Ik zie bij udenhout bijvoorbeeld voor 380 euro een 6 speakerset, is dat wat of kun je dan beter zelf iets samenstellen?