Veel Up! wielen, velgen, reservewiel enz!

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
Gebruikersavatar
~Thijs~
Vagling liefhebber
Berichten: 281
Lid geworden op: ma 10 dec 2012, 10:25
Locatie: Amersfoort

Veel Up! wielen, velgen, reservewiel enz!

Bericht door ~Thijs~ » wo 05 apr 2017, 22:06

Een aantal Up! setjes die ik momenteel voorradig heb, misschien kan ik er iemand op t forum ook wel mee helpen 8-)

Ik kan alle setjes monteren op de auto, uiteraard kostenloos, ook inruil is meestal een mogelijkheid.

Als er vragen zijn, stuur gerust een PB.

Set 1:

VW Up Triangle 16" Michelin winterset.

In nette staat, volledig grijs gespoten, dus nu wél winterbestendig, zeer ruim profiel.

€verkocht

Afbeelding

Set 2:

Een fabrieksnieuwe Aspen winterset (hét officiele Up winterwiel). Met Semperit winterbanden.

€495

Afbeelding

Set 3:

Een fabrieksnieuwe 15" Oxxo set voor Up, sets beschikbaar met Continental, en met Semperit, beide wintersets, compleet met montagemateriaal.

€595

Afbeelding

Set 4:

Een stalen set voor Up! met de standaard wieldoppen (zelf even schoonmaken :oops: )

1 band recent vernieuwd, eigenlijk nog nieuw (kleurstrepen nog op t loopvlak) andere banden zeer ruim profiel, allemaal Continental zomerbanden.

€150

Afbeelding

Set 5:

Een zelfde set als bovenstaand, maar dan van een Skoda Citigo, ook de prijs is gelijk ;) foto's ben ik jullie even schuldig.

Set 6:

Losse stalen velgen met wieldoppen van een Citigo, velgen en doppen zijn direct van een nieuwe auto afgemonteerd.

€75

Afbeelding

2 gebruikte wieldoppen van een Up, beide stoeprandschade.

€ een vriendelijke handdruk

Afbeelding

Een nette Citigo wieldop, net niet nieuw, maar maar even gebruikt, geen stoeprandschade

€10

Afbeelding

Een reservewiel, geschikt voor alle VAGlings, nieuwe Hankook band.

€80

Afbeelding
Laatst gewijzigd door ~Thijs~ op za 17 jun 2017, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
~Thijs~
Vagling liefhebber
Berichten: 281
Lid geworden op: ma 10 dec 2012, 10:25
Locatie: Amersfoort

Re: Veel Up! wielen, velgen, reservewiel enz!

Bericht door ~Thijs~ » ma 08 mei 2017, 19:55

Er komt deze week ook een ZGAN E-Up setje lichtmetaal beschikbaar.

Edit: E-Up setje verkocht

Plaats reactie