Vaglingdagboek: We gaan er voor!

Laat hier je nieuwe trots zien.

Welke vagling moet ik kopen?

Je mag tot 2 opties selecteren

 
 
Bekijk resultaten

Gebruikersavatar
blastaway
Vagling liefhebber
Berichten: 530
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 12:42

Re: Vaglingdagboek

Bericht door blastaway » wo 26 apr 2017, 12:59

Nou, ik wist het wel. Ik kocht die citigo. Voor dat geld, miles en 4 jaar oud...
leuke roadtrip om hem te halen
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » wo 26 apr 2017, 13:02

blastaway schreef:Nou, ik wist het wel. Ik kocht die citigo. Voor dat geld, miles en 4 jaar oud...
leuke roadtrip om hem te halen
Yes! klaar met de "cheap way out", belachelijk eigenlijk he, die prijs :P

Dromen waarmaken. Dat is nogsteeds waarmee pagina 1 begon... Ik kom mezelf 4x tegen, en ik moet goed mijn best doen om geen domme beslissingen te maken. Maar ik weet dat ik uiteindelijk terecht kom waar ik éérst wilde terechtkomen. En dat geeft een goed gevoel. :lol:
Ik ga dan verder ook geen "nog 2 maanden" uitspraken meer doen, want ik heb vanochtend besloten dat dat idioot is.
Het moet niet opgejaagd worden, dit moet leuk zijn, en met mijn pedaal zometeen wordt het al draaglijker.
Dit topic gaat dan ook niet meer over wanneer. maar over leuke mods en ideeën. de auto komt vanzelf als er voldoende ruimte is.
Ook over mooie aanbiedingen die te koop staan. Wél Exclusief UK, want dat is een keuze die ik al wel gemaakt heb.
Rechtsgestuurd is voor mij toch de "hand"igste optie als het komt tot usability in de auto. Dat het iets minder handig is voor in het rechts rijdende verkeer: Daar raak je ook wel weer aan gewend.

Nogmaals, ik ben vandaag weer tegeneen lekkere muur aan gelopen, en ben mezelf weer tegengekomen. Waar gaat het nou om? Is een auto voor mij? of wil ik gewoon cool zijn voor anderen?.
Deze overweging heb ik altijd beantwoordt met de eerste optie... Door het autorijden én zelfs het rijbewijs gingen mensen mij iets vinden.
Terwijl ze voordat ik aan het avontuur begon redelijk weinig van me moesten hebben... Dat speelt in je hoofd en je gaat steeds meer lekker maken wat niet lekker is, steeds meer terugverlangen naar die status als je iets "cools" hebt.

Maar wat is dan precies voor mij cool?
Best een makkelijke vraag, ik wil gewoon een up of een citigo, simpel zat. Door die twee (of drie) :D heb ik de motivatie weer gevonden om eruit te halen wat erin zit. Klinkt ernstig, is het helemaal niet :lol: , maar ik heb wel weer eindelijk een focuspunt. iets waar ik naartoe kan sparen. Want ik als autogek zonder auto ben elke kant al op geweest. Je kan jezelf helemaal gek maken, en dat heb ik zeker ook gedaan. Van Alto's tot polo's en alles daar tussen in; ik heb alles overwogen om maar het beste uit het geld te krijgen wat ik nu heb. om maar zo snel mogelijk in mijn auto te zitten. En ging het elke dag in mijn hoofd alleen nog maar over dat onderwerp.

Dat die citigo of up er komt is dan nu ook wel duidelijk, en ik wijk niet meer af. oke, ik denk niet dat het nodig is, maar als ik nog een jaar moet sparen om hem binnen te halen, dan is dat zo. want ook dat is een doel. alleen ligt 't wat verder weg.

Dat jullie allemaal maar zin hebben om mijn gezeur te lezen, doet mij zeker goed. Al heb ik wel medelijden, want ik spring écht van de hak op de tak.

Nou, dat was mijn momentje van m'n hart luchten wel weer.

Tot de volgende post maar weer! :lol:
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » wo 26 apr 2017, 13:31

blastaway schreef:Nou, ik wist het wel. Ik kocht die citigo. Voor dat geld, miles en 4 jaar oud...
leuke roadtrip om hem te halen
Yes! klaar met de "cheap way out", belachelijk eigenlijk he, die prijs :P

Dromen waarmaken. Dat is nogsteeds waarmee pagina 1 begon... Ik kom mezelf 4x tegen, en ik moet goed mijn best doen om geen domme beslissingen te maken. Maar ik weet dat ik uiteindelijk terecht kom waar ik éérst wilde terechtkomen. En dat geeft een goed gevoel. :lol:
Ik ga dan verder ook geen "nog 2 maanden" uitspraken meer doen, want ik heb vanochtend besloten dat dat idioot is.
Het moet niet opgejaagd worden, dit moet leuk zijn, en met mijn pedaal zometeen wordt het al draaglijker.
Dit topic gaat dan ook niet meer over wanneer. maar over leuke mods en ideeën. de auto komt vanzelf als er voldoende ruimte is.
Ook over mooie aanbiedingen die te koop staan. Wél Exclusief UK, want dat is een keuze die ik al wel gemaakt heb.
Rechtsgestuurd is voor mij toch de "hand"igste optie als het komt tot usability in de auto. Dat het iets minder handig is voor in het rechts rijdende verkeer: Daar raak je ook wel weer aan gewend.

Nogmaals, ik ben vandaag weer tegeneen lekkere muur aan gelopen, en ben mezelf weer tegengekomen. Waar gaat het nou om? Is een auto voor mij? of wil ik gewoon cool zijn voor anderen?.
Deze overweging heb ik altijd beantwoordt met de eerste optie... Door het autorijden én zelfs het rijbewijs gingen mensen mij iets vinden.
Terwijl ze voordat ik aan het avontuur begon redelijk weinig van me moesten hebben... Dat speelt in je hoofd en je gaat steeds meer lekker maken wat niet lekker is, steeds meer terugverlangen naar die status als je iets "cools" hebt.

Maar wat is dan precies voor mij cool?
Best een makkelijke vraag, ik wil gewoon een up of een citigo, simpel zat. Door die twee (of drie) :D heb ik de motivatie weer gevonden om eruit te halen wat erin zit. Klinkt ernstig, is het helemaal niet :lol: , maar ik heb wel weer eindelijk een focuspunt. iets waar ik naartoe kan sparen. Want ik als autogek zonder auto ben elke kant al op geweest. Je kan jezelf helemaal gek maken, en dat heb ik zeker ook gedaan. Van Alto's tot polo's en alles daar tussen in; ik heb alles overwogen om maar het beste uit het geld te krijgen wat ik nu heb. om maar zo snel mogelijk in mijn auto te zitten. En ging het elke dag in mijn hoofd alleen nog maar over dat onderwerp.

Dat die citigo of up er komt is dan nu ook wel duidelijk, en ik wijk niet meer af. oke, ik denk niet dat het nodig is, maar als ik nog een jaar moet sparen om hem binnen te halen, dan is dat zo. want ook dat is een doel. alleen ligt 't wat verder weg.

Dat jullie allemaal maar zin hebben om mijn gezeur te lezen, doet mij zeker goed. Al heb ik wel medelijden, want ik spring écht van de hak op de tak. Jullie up's/mii's/citigo's doen me heel goed. En dat zegt me dan wel weer hoe "involved" ik met de karretjes ben.

Nou, dat was mijn momentje van m'n hart luchten wel weer.

Tot de volgende post maar weer! :lol:
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
blastaway
Vagling liefhebber
Berichten: 530
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 12:42

Re: Vaglingdagboek

Bericht door blastaway » wo 26 apr 2017, 14:01

Boeien, ik ben ook van het steeds wissele en twijfelen.
Als je puur rationeel denkt moet je gewoon een goede basis nemen. Met eventuele aanpassingen die je moet doen wordt er extra geld in gestopt en geloof me: Niks erger dan een auto waar steeds iets aan is.

Zojuist weer 1300 euro minder rijk omdat een wiellager en de remcilinder van de XC60 naar de eeuwige jachtvelden waren.

Een Vagling is dnek ik nu een goede keus voor jou.
Betrouwbaar, goed, goedkoop en volop te koop.

Ik zou serieus nadenken over een UK model. JA, die krijg je hier niet of moeilijk verkocht als je er vanaf zou willen, maar ik denk dat het nog zal meevallen. Al verkoop je hem in onderdelen, dan heb je nauwelijks afschrijving.
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Vaglingdagboek

Bericht door Tom Westendorp » wo 26 apr 2017, 18:52

Goed idee. Zet een crowdfund op. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » vr 12 mei 2017, 19:05

Afbeelding

Afbeelding

TAAAADAAAA! Daar zijn we weer! en nu "ready to drive"! Eindelijk!
Opa heeft vanmiddag een hele middag staan te zweten, maar nu hebben we ook écht iets. Nu nog even een automaat lenen, en gaan!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Vaglingdagboek

Bericht door Tom Westendorp » ma 12 jun 2017, 12:45

Verrekte stil hier.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Vaglingdagboek

Bericht door damianw26 » ma 12 jun 2017, 12:46

Ik dacht inderdaad te lezen dat je bij de meeting zou zijn gisteren
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Vaglingdagboek

Bericht door Tom Westendorp » ma 12 jun 2017, 12:48

Zaterdag 3 juni voor het laatst ingelogd. Volgens mij is het hele project van de baan. ;) Matthijs lijkt elke week een ander doel voor ogen te hebben en dan wordt het natuurlijk wel verrekte lastig om je te concentreren op één stip aan de horizon. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » ma 12 jun 2017, 20:35

Petrolhead Tom schreef:Zaterdag 3 juni voor het laatst ingelogd. Volgens mij is het hele project van de baan. ;) Matthijs lijkt elke week een ander doel voor ogen te hebben en dan wordt het natuurlijk wel verrekte lastig om je te concentreren op één stip aan de horizon. ;)
Helaas heb ik moeten opgeven voor nu, geen ander doel, een onverwachte uitgave is de boosdoener. Begin mezelf zelfs schuldig te voelen nu ;) (Hoe moeilijk moet het me nou gemaakt worden verdorie! Als iemand dit WIL, dan ben ik het wel :dance:)

Een gebroken MacBook, en ja. een nieuwe is heeeeel erg duur :lol:, ookal heb ik 'm van marktplaats, heeft me mijn spaargeld gekost (ook tweedehands kosten ze nog 1400 euro in goede staat, maar ik had "geluk". Met slechts €1075 was ik er al.). Dus helaas voor dat deel nu even afgesloten. Ouders en ik hebben gewoon met een volwassen blik gekeken naar of het allemaal wel realistisch is op het moment. En daar was het antwoord nee op.
Dus voor nu, zonder een VASTE baan komt er niets, of ik moet per maand €800 euro aan websites binnen gaan slepen, dat is wel het plan vanaf Augustus. Maar met een fulltime tweetalige M-HBO studie International business opleiding met doel uiteindelijk op HBO Software Engineering uit te komen, is dit een Kilimanjaro aan taken die er nu ook al ligt.

Op dit moment is de prioriteit heel erg duidelijk, school. School heeft alles naar de laatste weken heeft opgeschoven, dan komt werk in gedrang. Dit zijn de momenten dat ik heel erg blij wordt van een eigen bedrijf. Flexibel zijn. Geen tijd? Geen werk accepteren ;)

Laten we dan maar vasthouden aan de gedachte dat ik nog twee weken voor de boeg heb, en dan weer m'n spaarrekening kan rechtbreien.

Offline zijn op het forum heeft er dan ook mee te maken dat ik gewoonweg 3-100x te druk ben om het zelfs wekelijks bij te houden. Ja, ik wordt zelf ook moe van deze planning :cry: (23 juni is het dan ook voor mij klaar en ga ik 3 maanden in winterslaap! YAY)

Daarbij ga ik wel rijden YESYESYES!

Van Vrijdag tot maandag heb ik een Polo DSG gehuurd waarmee ik door Nederland ga crossen. (De Up! huurauto was al weg... waarschijnlijk weg op shortlease, de dealer had het over een paar maanden.)

Dit is alleen maar een oefening voor iets dat heel snel dichterbij komt: Ik ga samen met een forumlid naar Berlijn in de Zomervakantie. Even in 3 dagen 1200km rijden in een ASG Citi(Kenny)go... (Kenneth via dit draadje ontmoet, Nu een van m'n beste vrienden! Nog bedankt eh Tom ;))


Great things to come, and busy week(s) ahead...

To be updated.
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » ma 12 jun 2017, 21:39

Petrolhead Tom schreef:Zaterdag 3 juni voor het laatst ingelogd. Volgens mij is het hele project van de baan. ;) Matthijs lijkt elke week een ander doel voor ogen te hebben en dan wordt het natuurlijk wel verrekte lastig om je te concentreren op één stip aan de horizon. ;)
Komt goed tom! Wie weet wanneer! :P
Laatst gewijzigd door mvgard op ma 12 jun 2017, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Vaglingdagboek

Bericht door damianw26 » ma 12 jun 2017, 21:50

Ach, niet alleen om de tour maar je had een plan van sparen voor een van de vaglingen. Gezien je enthousiasme en vastberadenheid naar dat plan toe is het dan gek dat het stil blijft, maar als je macbook stuk gaat en je moet een andere is het duidelijk en het geld wel besteed
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » ma 12 jun 2017, 22:09

damianw26 schreef:Ach, niet alleen om de tour maar je had een plan van sparen voor een van de vaglingen. Gezien je enthousiasme en vastberadenheid naar dat plan toe is het dan gek dat het stil blijft, maar als je macbook stuk gaat en je moet een andere is het duidelijk en het geld wel besteed
Enthousiastme is op het moment even ver te zoeken, i'll update you when exiting stuff is happening. :lol:
Wordt er onderhand zelf ook een beetje moe van, maar rijden doen we gelukkig wel :clap:
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Vaglingdagboek

Bericht door Autheo » ma 12 jun 2017, 22:44

Goede keuze om nu eerst even voor die laatste loodjes van het schooljaar te gaan! En als je voor een droom wilt gaan, moet je gewoon zo nu en dan echt even slapen om die vast te houden (en wie slaapt zegt inderdaad even niets) ;)

Succes met de afronding van je schooljaar dus, en voor daarna: goede vakantie toegewenst, leuke plannen!

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » vr 30 jun 2017, 19:00

Inmiddels klaar met school, en de laatste projecten zijn in afronding :D.

Zoals eerder gezegd heb ik twee weken geleden in een polo rond mogen rijden voor een weekend, was wel erg gaaf! Aan die 1.0 kom je niets tekort samen met een DSG, ook sportstand deed best z'n werk... :twisted:
Het mooiste van alles was toch wel hoe zuinig hij eigenlijk is. Ik heb er van vrijdagmiddag 17:00 tot zondagavond 23:00 500 kilometer mee gereden, en de tank was nog halfvol. tja, met 1 op 24 kom je ook best ver natuurlijk.

Polo was nog redelijk vers, had toen ik 'm kreeg de eerste 10k nog niet afgelegd :idea:.

Hierbij mijn sfeerfoto's van het weekend:

Afbeelding
Ophalen bij Vallei Auto Groep Veenendaal, en meteen in mijn eentje teruggereden trouwens... best spannend na 9 maanden niet hebben kunnen rijden!

Afbeelding
Met vlinders in de buik (en zonder schade) kom ik thuis, eindelijk! na zolang wachten... ik kon er bijna niet afblijven, ben dan ook de eerste avond heel Veenendaal doorgereden, en heb alle bekenden wel meegenomen.

Afbeelding
Eindeloos spelen! Helaas disconnect CarPlay elke 5 minuten wel een keer... Ook bij bellen, toch is het een mooi systeem!

Afbeelding
Zaterdag "even" een rondje Nederland gedaan; Eerste stop was Vlaardingen, Naar Kenneth; Het enige Forumlid met een ASG Citigo, zit nog een mooi verhaal aan ook. Kenneth heeft namelijk dezelfde handicap als ik... We hebben elkaar door dit draadje gevonden! :clap:

Afbeelding
Er moest natuurlijk meegereden worden, en het was mooi weer; Op naar zee, zon en strand in Hoek van Holland 8-)

Afbeelding
Kiek em staan daar, ik heb denk ik twee keer liefde gevonden; De up moet m'n auto hart toch gaan delen!

Afbeelding
Op naar Hilversum/Blaricum/Laren; We hebben er zin in!

Afbeelding
Zondag; Zelf rijden naar Ikea Amersfoort, even parkeergarage skills bijspijkeren. Misschien nog wel belangrijker: Alone time in de auto, rijden zoals ik het wil zonder mensen ernaast. Touren.

Afbeelding
Even met z'n drieën! (Dus pap, mam... Het past gewoon!)

Dat was hem voor deze keer... Het was zeker niet de laatste keer, wat heb ik genoten zeg!
Laatst gewijzigd door mvgard op vr 30 jun 2017, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Vaglingdagboek

Bericht door Autheo » vr 30 jun 2017, 19:15

Leuk te lezen dat je zo lekker kon toeren! Heb je daarbij gebruik gemaakt van je zelf geconstrueerde left-gas-pedal unit?

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » vr 30 jun 2017, 19:17

Autheo schreef:Leuk te lezen dat je zo lekker kon toeren! Heb je daarbij gebruik gemaakt van je zelf geconstrueerde left-gas-pedal unit?
Yes! Hij heeft nu een up!grade gekregen met een stuk of 100 ijzeren pinnetjes aan de onderkant... Vast dat 'ie lag! hahaha :lol:
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Vaglingdagboek

Bericht door damianw26 » vr 30 jun 2017, 20:34

Heb ook met een polo bluemotion 1.0 turbo gereden, was wel lachen leuk ook jouw plezier terug te lezen
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » zo 09 jul 2017, 11:35

Gisteren met Kenneth en zijn Citigo weggeweest! Dus nu geen "vaglingmaagd" meer volgens Kenneth :lol:
Vanuit Veenendaal naar Nijmegen gereden om een Polo Blue GT te bekijken, en ik moet toch zeggen dat dat er ook wel heel lekker uitziet :D

Na een korte proefrit, doorgegaan naar Hegeman en hier even rondgekeken.
Hegeman had wel wat leuke spullen staan; Octavia VRS, Polo GTI , maar helaas valt dat dat nog iets buiten budget :roll: Gelukkig hadden ze nog wel een Octavia 1,4 TSI. Mét limited edition plastic Brembo's!

We waren toch in de buurt, dus ook een stukje AutoBahn mocht niet ontbreken. :D
De citigo ligt met wat aangepaste vering nogsteeds lekker op de weg, juist als je de 175 kilometer per uur aantikt!

Aankomende dinsdag neem ik een A4 avant mee, ook hier zal ik verslag van doen!

Pret op de autobahn: https://www.youtube.com/watch?v=A4OeyoexwyQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Vaglingdagboek

Bericht door Tom Westendorp » zo 09 jul 2017, 13:00

Mooi man!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie