Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bent u een commerciële partij en wilt u zaken verkopen via dit forum, dan kan dat hier.
Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door merkx352 » ma 30 jun 2014, 15:19

Hoi Klaas ,

Je bent me voor , jij krijgt samen met Pop up een bericht van me.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Tom Westendorp » ma 30 jun 2014, 15:50

Waarschijnlijk geheel ten overvloede maar aangezien deze groupbuy niet doorgaat voel ik me geroepen om daar voor de toekomst iets aan te doen. Het besluit kun je hier lezen: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=18&t=3867

Mocht blijken dat de huidige maatregel ook niet gaat werken dan zal het posten in verkooptopics in het geheel worden uitgeschakeld. Ik hoop eigenlijk dat het bij dit incident blijft en dat er vanaf nu geen verkooptopics meer om zeep geholpen worden.

Petrolhead Tom, moderator
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door GuidoUp » ma 30 jun 2014, 18:36

Zullen we dit topic sluiten?? Het os gebeurd en het had niet mogen gebeuren maar toch...


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

VladUP!
Vagling liefhebber
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 15:12

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door VladUP! » di 01 jul 2014, 15:31

Aaah heel jammer (maar begrijpelijk) dat de actie niet meer door gaat, ik ben jammer genoeg niet in de gelegenheid om het forum dagelijks door te struinen.

Het zijn mooie lampen voor een mooie prijs en hed graag gebruik van de aanbieding gemaakt! Maar in de toekomst hoop ik toch nog wel te mogen genieten van aanbiedingen van jou Eric?
(ik ben naast deze aanbieding eigenlijk nog steeds een beetje aan het hopen op een hernieuwde rubbermatten aanbieding zoals die al eerder geweest is haha).

EdUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 229
Lid geworden op: di 10 jul 2012, 19:18

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door EdUp! » di 01 jul 2014, 17:35

Ik vind dat er nogal paniekerig wordt gereageerd op de situatie. Het stelt mij wel voor de vraag wat de focus is van het forum. Er is soms een tegengesteld belang tussen sponsors en forumleden. De beste deal voor leden kan een slechte uitkomst zijn van voor een sponsor. Het is wel een basisregel van het ondernemen op internet dat informatie snel toegankelijk is. Er is nu eenmaal een grote transparantie in prijzen onderling en een nivellering in dienstverlening als onderscheidend kenmerk. Iedereen koppelt daar zijn eigen prijs aan. Gezien de reacties levert de aanwezigheid toch ook kopers op van deze lampen tegen de prijs van € 46,95. You win some you lose some. Ik mag hopen dat dit topic geen aanleiding is om de transparantie op het forum te beperken.

Ik vind dan ook dat Richardm35 niet uitgebraakt moet worden maar juist moet worden aangesproken om zijn woorden na te komen. Ook voor de sponsor is het van belang om te zien hoe zo'n inkoopactie zich ontwikkeld. Ik heb geen info over de goedkopere prijzen waar gewag van wordt gemaakt en of zo'n deal überhaupt wel rond komt. Het scheelt misschien een paar euro en met verzendkosten helemaal niet. Misschien was het voor de sponsor een een gelegenheid om de andere prijs te matchen. Ik zag nog geen enkele aanleiding om deze groupsbuy op deze manier af te blazen.

Een andere vraag die ik naar aanleiding van dit topic wel heb is of het toegestaan is om als forumlid een inkoopactie te starten voor een producten dat ook bij een sponsor te koop is maar daar misschien niet wordt ingekocht? Stel dat RichardM35 niet hier had gereageerd maar een eigen topic had het gestart met een groupbuy in Tuning&Styling was er dan geen probleem geweest?

Nogmaals in ben van mening dat er te snel een deksel op dit onderwerp is gedaan. Daar schiet je op de lange termijn niets mee op.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Tom Westendorp » di 01 jul 2014, 17:48

Groupbuys organiseren is een recht dat alleen de sponsoren toekomt. Reden hiervoor is dat ik persoonlijk contact heb met de sponsoren en op die manier zeker weet dat de aanbieding die aan de leden wordt aangeboden ook wordt nagekomen en in het geval van problemen dat er een oplossing voor komt. Dat werkt heel prettig tussen sponsoren en leden van het forum. Kijk naar eerdere initiatieven die enthousiast zijn ontvangen en waar veel leden gebruik van hebben gemaakt.

De sponsoren zorgen verder voor het voortbestaan van het forum, alles wordt betaald en er worden leuke meetings georganiseerd voor de leden. Allemaal zaken waar een forumlid niets voor hoeft te doen alleen maar lid te zijn en bij een bestelling zijn forumnaam door te geven, een lid hoeft niet eens te posten om te mogen profiteren van de voordelen die de sponsoren bieden.

Ik vind het daarom ook erg onfatsoenlijk om prijsinformatie te gaan delen in het topic van een sponsor. Zoals al eerder aangegeven zijn er vele topics over led verlichting waar die informatie gedeeld kan worden of via PB kan worden uitgewisseld. Je gaat daarom niet in het topic van een sponsor prijzen delen, en persoonlijk vind ik dat je dat al helemaal niet doet als twee berichten boven je bijdrage al een bericht is verwijderd om diezelfde reden, wat iedereen daar verder van vind moet hij zelf weten maar dat is één van de hele weinige regels die we hier in acht nemen en blijven nemen. Als je naar andere fora kijkt komen de moderatoren na twee off topic berichten een topic al verknippen en waarschuwingen uitdelen, hier kan en mag alles zolang er maar met respect voor elkaar wordt omgegaan. Ik vind het niet van respect betuigen als je in een groupbuy topic komt posten terwijl je toch al niet van plan bent om de lampen bij de betreffende sponsor aan te schaffen.

Verder is er geen deksel op dit topic gedaan juist om dit onderwerp bespreekbaar te houden. Dat Merkx namens van den Udenhout heeft besloten de groupbuy af te blazen begrijp ik volkomen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Upsilon
Vagling liefhebber
Berichten: 459
Lid geworden op: do 28 mar 2013, 18:59
Locatie: Lelystad

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Upsilon » di 01 jul 2014, 17:49

@EDUP Mooi verwoord!
Laatst gewijzigd door Upsilon op wo 02 jul 2014, 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

2017 Volkswagen Move up! + Executive Pakket Honey Yellow
2018 Volkswagen T-Roc 1.5 TSI Sport (DSG) Atlantic Blue

Touchwood
Vagling liefhebber
Berichten: 700
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 13:31

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Touchwood » di 01 jul 2014, 18:17

And now for something completely different!
Volkswagen Move Up 2013
Afbeelding

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Inge » wo 02 jul 2014, 07:31

Mooi verwoord Tom en nu hopelijk weer met een positieve inslag verder.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

EdUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 229
Lid geworden op: di 10 jul 2012, 19:18

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door EdUp! » wo 02 jul 2014, 09:20

Tom, ik snap wel wat je bedoelt. Ik blijf van mening dat je het prima ook z'n beloop had kunnen laten gaan en vertrouwen had kunnen hebben in de 'kracht' van de forumleden zelf.
Verwijderde postings kan ik niet over oordelen. Groupbuys zie je op ander fora toch best geregeld langskomen?

Gebruikersavatar
richardm35
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: do 12 dec 2013, 09:27

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door richardm35 » wo 02 jul 2014, 10:36

Jongens jongens dit was niet mijn bedoeling alleen ik doe veel zaken met auto led plaza ook voor mijn vaders bedrijfs sorry Eric dat ik in Joun topic wat van een andere site heb gepromoot ! Oprecht mijn excuses


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Gebruikersavatar
yoyoman
Forum newbie
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 05 mar 2014, 05:51
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door yoyoman » wo 02 jul 2014, 16:09

Doe mij maar een setje voor die € 4 tientjes en is er iemand in de buurt van Alkmaar - Amsterdam die mij ff kan helpen met het er in zetten :-)

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door JoVe » wo 02 jul 2014, 20:37

yoyoman schreef:Doe mij maar een setje voor die € 4 tientjes en is er iemand in de buurt van Alkmaar - Amsterdam die mij ff kan helpen met het er in zetten :-)
Is heel eenvoudig, kind kan de was doen. Oude lampje eruit trekken en nieuwe led erin. Fitting dacht ik naar links draaien.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
robw
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: zo 01 jun 2014, 10:36

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door robw » wo 13 aug 2014, 15:33

Ik heb de lampen inmidels al, erg mooie verlichting op de dag. Alleen is de kleur wel erg afwijkend met de normale verlichting. Ik wil daarom de PIAA lampen http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... set-4000-k erbij kopen.

iemand ervaring met deze lampen en kleuren die goed bij de ledlampen?

Deze worden ook aangeboden bij Udenhout: GP Thunder http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... nonlook-h4

Ik heb bij Udenhout de vraag gesteld hoeveel kelvin licht de dagrijlampen zijn.
UP! HIGH 60PK

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door JoVe » wo 13 aug 2014, 16:18

robw schreef:Ik heb de lampen inmidels al, erg mooie verlichting op de dag. Alleen is de kleur wel erg afwijkend met de normale verlichting. Ik wil daarom de PIAA lampen http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... set-4000-k erbij kopen.

iemand ervaring met deze lampen en kleuren die goed bij de ledlampen?

Deze worden ook aangeboden bij Udenhout: GP Thunder http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... nonlook-h4

Ik heb bij Udenhout de vraag gesteld hoeveel kelvin licht de dagrijlampen zijn.

Ik heb als DRL deze http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... ting-vw-up
en daarbij als dim/grootlicht Philips H4 Bluevision ultraset 12V 2 stuks. (PH-12342-BVUSM)
en geeft hetzelfde (witte) licht als de DRL
20140415_184813.jpg
20140415_184849.jpg
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Xanderv » do 14 aug 2014, 10:15

Het lijkt alsof je drl blauw/groen is? Je kunt het goed zien door het licht van de tl balken, die echt wit zijn, te vergelijken met de drl.

De gp thunder schijnen zeker mooi wit maar er komt weinig licht uit. Dan kun je beter voor de philips of osram pitjes gaan.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
robw
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: zo 01 jun 2014, 10:36

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door robw » vr 15 aug 2014, 07:38

Bedankt voor de reactie, ik ga dan voor de lampen.
UP! HIGH 60PK

Altos
Vagling liefhebber
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 14 apr 2014, 15:00

Re: Inkoopactie Canbus LED grouspbuy

Bericht door Altos » vr 15 aug 2014, 09:31

TL lampen zijn er ook in ruim 10 kleuren wit hoor, van bijna geel tot echt helder wit, deze lijken me meer daglicht kleur en zeker niet wit.
Zou het groene niet kunnen komen door schittering direct in de camera?

Plaats reactie