Navigatie buiten up! bruikbaar?

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Navigatie buiten up! bruikbaar?

Bericht door up! » ma 16 apr 2012, 20:30

Ik ga binnenkort een tochtje door Italië maken, met een auto die geen (goed) navigatiesysteem heeft. Ik zou de navigatie van de up! (van het maps&more pakket) wel willen meenemen als (los) navigatiesysteem. Kan dat?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Navigatie buiten up! bruikbaar?

Bericht door RoyVisser » ma 16 apr 2012, 20:33

up! schreef:Ik ga binnenkort een tochtje door Italië maken, met een auto die geen (goed) navigatiesysteem heeft. Ik zou de navigatie van de up! (van het maps&more pakket) wel willen meenemen als (los) navigatiesysteem. Kan dat?
Tuurlijk :) Het is gewoon een normaal navi systeem, dus met alle voordelen van dien :)
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Navigatie buiten up! bruikbaar?

Bericht door up! » ma 16 apr 2012, 20:35

Zou mooi zijn, zit er dan ook gesproken begeleiding bij (via luidsprekers in het apparaat?)?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Navigatie buiten up! bruikbaar?

Bericht door RoyVisser » ma 16 apr 2012, 21:38

up! schreef:Zou mooi zijn, zit er dan ook gesproken begeleiding bij (via luidsprekers in het apparaat?)?
Absoluut, vergeet niet dat het gewoon een normaal model navigatie is van navigon met wat extra functies voor VW :)
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Navigatie buiten up! bruikbaar?

Bericht door Ron UP » di 17 apr 2012, 04:31

Zit er dan ook een laadkabel bij?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Navigatie buiten up! bruikbaar?

Bericht door up! » di 17 apr 2012, 09:16

Er zit een USB kabel bij. Is die ergens aan te sluiten in een up, eventueel via een adapter of zo? (lijkt me niet?)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Navigatie buiten up! bruikbaar?

Bericht door RoyVisser » di 17 apr 2012, 09:42

up! schreef:Er zit een USB kabel bij. Is die ergens aan te sluiten in een up, eventueel via een adapter of zo? (lijkt me niet?)
Je kunt op je 12volt aansluiting een usb adaptertje zetten :)
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Navigatie buiten up! bruikbaar?

Bericht door up! » di 17 apr 2012, 10:09

Dank, ik bedoelde natuurlijk "is die ergens aan te sluiten in mijn andere auto?" Maar dat kan dus, via de 12 volt aansluiting :D
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Plaats reactie